Koroze
Moderátor: Moderátoři
Tu nádobku měnil Raduz, a myslím, že za ní dal něco kolem pětistovky a hlavně už dostal plastovou. (jinak když jsem sundaval levej buben, tak sem z ní trošku oloupal bahno a od tý doby mě krapet z podběhu smrdí benzín, taky jí asi budu vyměnit )
Jo spoje plechů s tím mám taky problém, ale co s tím, jak jsou přeplátovaný a mezi tím to rezne, maximálně ty hrany nastříkat resistinem nebo voskem, ale k příčině se to stejně nedostane...
Nulašestka: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.
Jo spoje plechů s tím mám taky problém, ale co s tím, jak jsou přeplátovaný a mezi tím to rezne, maximálně ty hrany nastříkat resistinem nebo voskem, ale k příčině se to stejně nedostane...
Nulašestka: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Pro info přikládám překlad části ruské dokumentace :zelvotron píše: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.
K systému vstřikování paliva patří systém kondenzace par paliva .Ten sestává z absorberu umístěného v motorovém prostoru , ventilů a propojovacích potrubí . Páry paliva z nádrže částečně kondenzují v separátoru , odkud se kondenzát vrací do nádrže . Další páry procházejí přes gravitační a zpětný (dvoucestný) ventil Gravitační ventil zabraňuje průtoku paliva při převrácení vozu , zpětný ventil brání nadměrnému zvýšení nebo snížení tlaku v nádrži .
Páry paliva se dále dostanou do absorberu , kde jsou pohlceny aktivním uhlím . Druhý výstup absorberu je propojen hadicí se sacím potrubím a třetí s atmosférou . Při vypnutém motoru je výstup do atmosféry uzavřen. Při chodu mototru systém vstřikování přivádí na ventil impulzy s frekvencí 16 Hz ??? . Ventil propojí cestu atmosféra - separátor – sací potrubí a dochází k regeneraci aktivního uhlí . Délka impulzů je úměrná podtlaku v sacím potrubí . U vstřikovacích systémů bez zpětné vazby se toto řeší separátorem s dvoucestným ventilem .
téma katalyzátor je tady http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=45
Dodge Avenger 2.0 VVT
Koroze a separátor
Prahy nemám nejhorší ale podběhy a dveře jsou horší.Blatníky- víc zadní přetírám barvou na podvozky pořád dokola.Nejhorší je ten konec prahu u zadních dveří v místech mezi dolním rohem dveří a blatníkem jak je ten prolis, tam pokaždý asi odletí kamínek a tu barvu vezme sebou tidíž to tam rezne a přetíráno nesčetněkrát hlavně v zimě.
Jo a ten separátor mám taky z plastu.
Jo a ten separátor mám taky z plastu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch