Odvzdušnění brzdové soustavy

Moderátor: Moderátoři

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

dobrej nápad luďo.. :wink: akorát u toho už asi nešlapat co??.. nemuselo by to dopadnout dobře.. nebo ne??.. a co když je zavzdušněnej hlavní brzdovej válec.. :wink:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já sem měnil kapalinu minulej tejden a žádnej takovejdle bazmek sem k tomu nepotřeboval. Jen sem si odvzdušňováky povolil jenom trochu. Pedálem kapalinu protlačíš, ale už nemá sílu se natáhnout zpět. Nebo to byl špatnej postup?
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Dělávám to přesně stejně. Funguje to.
Ale když je vzduch až někde u HBV, tak je mnohem účinější otevřít to naplno.
To tlakovací víčko je asi vážně prima nápad.
Jen asi použiju místo pumpičky přeba nafukovací balónek, nebo tak něco. Větší zásoba vzduchu a nízký tlak pod kontrolou. :wink:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

V běžných autoservisech se kapalina vyměňuje naprosto shodným způsobem, který je tu demonstrován, jen je to "vymakanější", ovšem i dražší - málokdy se s odvzdušňováním či výměnou kapaliny mohou babrat dva mechanici.

Základem celé věci v kategorii PROFI je tlaková nádoba v půli vodorovně rozdělena na dvě komory membránou. Nad membránu se nalije nová kapalina (cca 5 - 10 lirtů - podle velikosti nádoby) a po uzavření se prostor pod membránou natlakuje tlakem kompresoru (cca 8 - 10 Bar). Z horní nádoby je vyvedena tlaková hadice s redukčním ventilem pro úpravu výstupního tlaku kapaliny do systému brzd (pro běžné vozy se nastavuje 1 - 1,5 Bar). Na konci hadice je rychlospojka a adaptér s kovovými víčky o několika průměrech (zvolíte dle průměru závitu na vaší nádobce). Velký tlak pod membránou tlačí membránu do prostoru kapaliny v nádobě a kapalinu tak vytlačuje do hadice, kudy po redukci tlaku proudí do nádržky brzdového systému vozidla.

Pánové, s tím se pracuje !!!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Sekce pro sponzory“