dobrej nápad luďo.. akorát u toho už asi nešlapat co??.. nemuselo by to dopadnout dobře.. nebo ne??.. a co když je zavzdušněnej hlavní brzdovej válec..
Já sem měnil kapalinu minulej tejden a žádnej takovejdle bazmek sem k tomu nepotřeboval. Jen sem si odvzdušňováky povolil jenom trochu. Pedálem kapalinu protlačíš, ale už nemá sílu se natáhnout zpět. Nebo to byl špatnej postup?
Dělávám to přesně stejně. Funguje to.
Ale když je vzduch až někde u HBV, tak je mnohem účinější otevřít to naplno.
To tlakovací víčko je asi vážně prima nápad.
Jen asi použiju místo pumpičky přeba nafukovací balónek, nebo tak něco. Větší zásoba vzduchu a nízký tlak pod kontrolou.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
V běžných autoservisech se kapalina vyměňuje naprosto shodným způsobem, který je tu demonstrován, jen je to "vymakanější", ovšem i dražší - málokdy se s odvzdušňováním či výměnou kapaliny mohou babrat dva mechanici.
Základem celé věci v kategorii PROFI je tlaková nádoba v půli vodorovně rozdělena na dvě komory membránou. Nad membránu se nalije nová kapalina (cca 5 - 10 lirtů - podle velikosti nádoby) a po uzavření se prostor pod membránou natlakuje tlakem kompresoru (cca 8 - 10 Bar). Z horní nádoby je vyvedena tlaková hadice s redukčním ventilem pro úpravu výstupního tlaku kapaliny do systému brzd (pro běžné vozy se nastavuje 1 - 1,5 Bar). Na konci hadice je rychlospojka a adaptér s kovovými víčky o několika průměrech (zvolíte dle průměru závitu na vaší nádobce). Velký tlak pod membránou tlačí membránu do prostoru kapaliny v nádobě a kapalinu tak vytlačuje do hadice, kudy po redukci tlaku proudí do nádržky brzdového systému vozidla.
Pánové, s tím se pracuje !!!!!
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)