Odvzdušnění brzdové soustavy
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Dělávám to přesně stejně. Funguje to.
Ale když je vzduch až někde u HBV, tak je mnohem účinější otevřít to naplno.
To tlakovací víčko je asi vážně prima nápad.
Jen asi použiju místo pumpičky přeba nafukovací balónek, nebo tak něco. Větší zásoba vzduchu a nízký tlak pod kontrolou.
Ale když je vzduch až někde u HBV, tak je mnohem účinější otevřít to naplno.
To tlakovací víčko je asi vážně prima nápad.
Jen asi použiju místo pumpičky přeba nafukovací balónek, nebo tak něco. Větší zásoba vzduchu a nízký tlak pod kontrolou.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
V běžných autoservisech se kapalina vyměňuje naprosto shodným způsobem, který je tu demonstrován, jen je to "vymakanější", ovšem i dražší - málokdy se s odvzdušňováním či výměnou kapaliny mohou babrat dva mechanici.
Základem celé věci v kategorii PROFI je tlaková nádoba v půli vodorovně rozdělena na dvě komory membránou. Nad membránu se nalije nová kapalina (cca 5 - 10 lirtů - podle velikosti nádoby) a po uzavření se prostor pod membránou natlakuje tlakem kompresoru (cca 8 - 10 Bar). Z horní nádoby je vyvedena tlaková hadice s redukčním ventilem pro úpravu výstupního tlaku kapaliny do systému brzd (pro běžné vozy se nastavuje 1 - 1,5 Bar). Na konci hadice je rychlospojka a adaptér s kovovými víčky o několika průměrech (zvolíte dle průměru závitu na vaší nádobce). Velký tlak pod membránou tlačí membránu do prostoru kapaliny v nádobě a kapalinu tak vytlačuje do hadice, kudy po redukci tlaku proudí do nádržky brzdového systému vozidla.
Pánové, s tím se pracuje !!!!!
Základem celé věci v kategorii PROFI je tlaková nádoba v půli vodorovně rozdělena na dvě komory membránou. Nad membránu se nalije nová kapalina (cca 5 - 10 lirtů - podle velikosti nádoby) a po uzavření se prostor pod membránou natlakuje tlakem kompresoru (cca 8 - 10 Bar). Z horní nádoby je vyvedena tlaková hadice s redukčním ventilem pro úpravu výstupního tlaku kapaliny do systému brzd (pro běžné vozy se nastavuje 1 - 1,5 Bar). Na konci hadice je rychlospojka a adaptér s kovovými víčky o několika průměrech (zvolíte dle průměru závitu na vaší nádobce). Velký tlak pod membránou tlačí membránu do prostoru kapaliny v nádobě a kapalinu tak vytlačuje do hadice, kudy po redukci tlaku proudí do nádržky brzdového systému vozidla.
Pánové, s tím se pracuje !!!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)