Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To sem rád, že si rozumíme. :wink:
VAZ 1800kk na prvočinitele
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

stejne je ten vykon az neskutocny na to ze to krmis prakticky seriovym karbom, som zvedavy na narust s webrami :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Jo to sem si taky řikal, že ze sériovýho karbu nakrmit 95 koní je celkem fasa práca od ozona. No ale už mě nebaví nechat to stádo hladovět a tak si hraju dál, hlava od wolfmotor.hu a 2xDHLA 40.
Pár poznatků k tý hlavě: Ty sedla sou dost divoký, dosedací plocha je těsně na hraně sedla a přitom na ventilu je otisk na vnitřní straně dosedací plochy. Což znamená, že sedla by měly bejt na průměru cca o 4mm větší, aby se využil potenciál takovejch ventilů. Škoda, že sou origo. Další věc - ventilový péra sou úplně stejný jako origo, jen maj o 0,06mm silnější drát, ale síla péra a vzhled je naprosto stejnej s origo pérama. Ventily sou stočený z nějakejch devítek(průměr dříku) a to na abnormální rozměry(cca 8,06mm). Vůle ve vodítkách je pocitově sakra malá, divim se, že se zatim nikomu nekousli. Musim vodítka propláchnout a pak se ta vůle snad zvětší(pocitově). V celý hlavě byl dost bordel, tak sem rád, že sem jí rozhodil, ale je možný, že se zašpinila cestou domů... Toť vsjo.
Přílohy
09-08-09_2033.jpg
Naposledy upravil(a) Pája dne ned srp 09, 2009 21:57, celkem upraveno 1 x.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Drasta rikal tenkrat v Bely, ze s zigulweberem se to na nakrmit do 120 koni. Jak daleko to je pravda nemam tuseni :)
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

juuu no parada :-P uz se opravdu tesim az to zacnes ladit :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

uprimnu sustrast prajem, ked zistis ze to nepasuje nad vyfuk :mrgreen:
inak nevyhnutne to chce tu pasku na vyfuk pretoze na tie karby ide neskutocne teplo. Ked odstavim auto a sundam filterbox vidiet ako sa benal odparuje z plavakovej komory(asi preto to tolko zerie :mrgreen: )
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

hmm no az to tam budes mit udelej video :) :twisted:
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

zigul01 píše:hmm no az to tam budes mit udelej video :) :twisted:
Proč jenom mě tenhle tvůj požadavek vůbec nepřekvapuje? :scratch: :lol:

Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

neverim ze vyberal motor z auta :-D

a je jedno kolko ma motor holy, ale o to kolko vykonu posle na kolesa nie :)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Navíc si pak může vzpomenout, že náhodou zapoměl ruční brzdu na třetím zubu a to určitě schramstlo tak .... :wink:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

jj, ja sa vacsinou vyhovaram na to ze mam pokazeny altik, vybitu baterku a navyse som zabudol zapalene svetla, tak to davalo slabu iskru :weedman:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Hurikán píše: Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pája píše:
Hurikán píše: Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.
a jake jsou ztraty na prenosove casti?
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Ani nevim, nějak sem se nezeptal, ale většinou cca 10 procent. Když tam člověk jede, tak se chce zeptat na tolik věcí a když už tam je, tak si na nic nevzpomene.

Ještě k tý hlavě: sedla sou široký okolo 1 mm, jak to zrovna vyšlo. Ventily ve vodítkách hrkaj 0,1 mm vejfuk a 0,07 sací, to mu vyšlo na všech stejně. (měřeno na talířcích ventilů, dle dílenské příručky). A ventily ač sou o dost větší, tak sou jen o 2 až 3 gramy těžší, což na 80 gramovym ventilu je pohoda.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Pajo ty moc prezivas. ja som tomu nakladal v trnave a v poho a majo natom (ak sa nemyli vo vypoctoch) jebe cez 9000rpm a ide to v pohode. Proste to tam jebni a hotovo. Ako tie sedla mohli byt vecsie ale takto to ma asi dobry pomer cena/vykon
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“