Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
Jo to sem si taky řikal, že ze sériovýho karbu nakrmit 95 koní je celkem fasa práca od ozona. No ale už mě nebaví nechat to stádo hladovět a tak si hraju dál, hlava od wolfmotor.hu a 2xDHLA 40.
Pár poznatků k tý hlavě: Ty sedla sou dost divoký, dosedací plocha je těsně na hraně sedla a přitom na ventilu je otisk na vnitřní straně dosedací plochy. Což znamená, že sedla by měly bejt na průměru cca o 4mm větší, aby se využil potenciál takovejch ventilů. Škoda, že sou origo. Další věc - ventilový péra sou úplně stejný jako origo, jen maj o 0,06mm silnější drát, ale síla péra a vzhled je naprosto stejnej s origo pérama. Ventily sou stočený z nějakejch devítek(průměr dříku) a to na abnormální rozměry(cca 8,06mm). Vůle ve vodítkách je pocitově sakra malá, divim se, že se zatim nikomu nekousli. Musim vodítka propláchnout a pak se ta vůle snad zvětší(pocitově). V celý hlavě byl dost bordel, tak sem rád, že sem jí rozhodil, ale je možný, že se zašpinila cestou domů... Toť vsjo.
Pár poznatků k tý hlavě: Ty sedla sou dost divoký, dosedací plocha je těsně na hraně sedla a přitom na ventilu je otisk na vnitřní straně dosedací plochy. Což znamená, že sedla by měly bejt na průměru cca o 4mm větší, aby se využil potenciál takovejch ventilů. Škoda, že sou origo. Další věc - ventilový péra sou úplně stejný jako origo, jen maj o 0,06mm silnější drát, ale síla péra a vzhled je naprosto stejnej s origo pérama. Ventily sou stočený z nějakejch devítek(průměr dříku) a to na abnormální rozměry(cca 8,06mm). Vůle ve vodítkách je pocitově sakra malá, divim se, že se zatim nikomu nekousli. Musim vodítka propláchnout a pak se ta vůle snad zvětší(pocitově). V celý hlavě byl dost bordel, tak sem rád, že sem jí rozhodil, ale je možný, že se zašpinila cestou domů... Toť vsjo.
Naposledy upravil(a) Pája dne ned srp 09, 2009 21:57, celkem upraveno 1 x.
VAZ 1800kk na prvočinitele
uprimnu sustrast prajem, ked zistis ze to nepasuje nad vyfuk
inak nevyhnutne to chce tu pasku na vyfuk pretoze na tie karby ide neskutocne teplo. Ked odstavim auto a sundam filterbox vidiet ako sa benal odparuje z plavakovej komory(asi preto to tolko zerie )
inak nevyhnutne to chce tu pasku na vyfuk pretoze na tie karby ide neskutocne teplo. Ked odstavim auto a sundam filterbox vidiet ako sa benal odparuje z plavakovej komory(asi preto to tolko zerie )
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
a jake jsou ztraty na prenosove casti?Pája píše:Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.Hurikán píše: Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
VAZ 2104 1.3 1989
Ani nevim, nějak sem se nezeptal, ale většinou cca 10 procent. Když tam člověk jede, tak se chce zeptat na tolik věcí a když už tam je, tak si na nic nevzpomene.
Ještě k tý hlavě: sedla sou široký okolo 1 mm, jak to zrovna vyšlo. Ventily ve vodítkách hrkaj 0,1 mm vejfuk a 0,07 sací, to mu vyšlo na všech stejně. (měřeno na talířcích ventilů, dle dílenské příručky). A ventily ač sou o dost větší, tak sou jen o 2 až 3 gramy těžší, což na 80 gramovym ventilu je pohoda.
Ještě k tý hlavě: sedla sou široký okolo 1 mm, jak to zrovna vyšlo. Ventily ve vodítkách hrkaj 0,1 mm vejfuk a 0,07 sací, to mu vyšlo na všech stejně. (měřeno na talířcích ventilů, dle dílenské příručky). A ventily ač sou o dost větší, tak sou jen o 2 až 3 gramy těžší, což na 80 gramovym ventilu je pohoda.
VAZ 1800kk na prvočinitele