Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To sem rád, že si rozumíme. :wink:
VAZ 1800kk na prvočinitele
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

stejne je ten vykon az neskutocny na to ze to krmis prakticky seriovym karbom, som zvedavy na narust s webrami :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Jo to sem si taky řikal, že ze sériovýho karbu nakrmit 95 koní je celkem fasa práca od ozona. No ale už mě nebaví nechat to stádo hladovět a tak si hraju dál, hlava od wolfmotor.hu a 2xDHLA 40.
Pár poznatků k tý hlavě: Ty sedla sou dost divoký, dosedací plocha je těsně na hraně sedla a přitom na ventilu je otisk na vnitřní straně dosedací plochy. Což znamená, že sedla by měly bejt na průměru cca o 4mm větší, aby se využil potenciál takovejch ventilů. Škoda, že sou origo. Další věc - ventilový péra sou úplně stejný jako origo, jen maj o 0,06mm silnější drát, ale síla péra a vzhled je naprosto stejnej s origo pérama. Ventily sou stočený z nějakejch devítek(průměr dříku) a to na abnormální rozměry(cca 8,06mm). Vůle ve vodítkách je pocitově sakra malá, divim se, že se zatim nikomu nekousli. Musim vodítka propláchnout a pak se ta vůle snad zvětší(pocitově). V celý hlavě byl dost bordel, tak sem rád, že sem jí rozhodil, ale je možný, že se zašpinila cestou domů... Toť vsjo.
Přílohy
09-08-09_2033.jpg
Naposledy upravil(a) Pája dne ned srp 09, 2009 21:57, celkem upraveno 1 x.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Drasta rikal tenkrat v Bely, ze s zigulweberem se to na nakrmit do 120 koni. Jak daleko to je pravda nemam tuseni :)
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

juuu no parada :-P uz se opravdu tesim az to zacnes ladit :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

uprimnu sustrast prajem, ked zistis ze to nepasuje nad vyfuk :mrgreen:
inak nevyhnutne to chce tu pasku na vyfuk pretoze na tie karby ide neskutocne teplo. Ked odstavim auto a sundam filterbox vidiet ako sa benal odparuje z plavakovej komory(asi preto to tolko zerie :mrgreen: )
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

hmm no az to tam budes mit udelej video :) :twisted:
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

zigul01 píše:hmm no az to tam budes mit udelej video :) :twisted:
Proč jenom mě tenhle tvůj požadavek vůbec nepřekvapuje? :scratch: :lol:

Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

neverim ze vyberal motor z auta :-D

a je jedno kolko ma motor holy, ale o to kolko vykonu posle na kolesa nie :)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Navíc si pak může vzpomenout, že náhodou zapoměl ruční brzdu na třetím zubu a to určitě schramstlo tak .... :wink:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

jj, ja sa vacsinou vyhovaram na to ze mam pokazeny altik, vybitu baterku a navyse som zabudol zapalene svetla, tak to davalo slabu iskru :weedman:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Hurikán píše: Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pája píše:
Hurikán píše: Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.
a jake jsou ztraty na prenosove casti?
VAZ 2104 1.3 1989
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Ani nevim, nějak sem se nezeptal, ale většinou cca 10 procent. Když tam člověk jede, tak se chce zeptat na tolik věcí a když už tam je, tak si na nic nevzpomene.

Ještě k tý hlavě: sedla sou široký okolo 1 mm, jak to zrovna vyšlo. Ventily ve vodítkách hrkaj 0,1 mm vejfuk a 0,07 sací, to mu vyšlo na všech stejně. (měřeno na talířcích ventilů, dle dílenské příručky). A ventily ač sou o dost větší, tak sou jen o 2 až 3 gramy těžší, což na 80 gramovym ventilu je pohoda.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Pajo ty moc prezivas. ja som tomu nakladal v trnave a v poho a majo natom (ak sa nemyli vo vypoctoch) jebe cez 9000rpm a ide to v pohode. Proste to tam jebni a hotovo. Ako tie sedla mohli byt vecsie ale takto to ma asi dobry pomer cena/vykon
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“