Poruchy
Moderátor: Moderátoři
4000rpm=160km/h - souhlas bezezbytku. (Řekl bych optimální cestovní rychlost. )
Točit nad 5500 podle mě nemá praktický význam - stejně to už na 1-4 netáhne.
A na pětku to stejně nikdo tak daleko nevytočí, neb ho při cca 210-220km/h dřív zabrzdí aerodynamický odpor nebo pud sebezáchovy.
Točit nad 5500 podle mě nemá praktický význam - stejně to už na 1-4 netáhne.
A na pětku to stejně nikdo tak daleko nevytočí, neb ho při cca 210-220km/h dřív zabrzdí aerodynamický odpor nebo pud sebezáchovy.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
To by jistě bylo živější, ale zase žravější. Člověk nemůže mit vše. Známé HTP si díky krátkým převodům, které zajišťují relativně slušnou akceleraci, na dálnici (tedy kolem 140 km/hod) vezmou prý přes 8l/100. To je docela krutá daň, Lada 2110 si vystačí s cca 6,5 l/100km. Nedávno jsem měřil spotřebu na delší, převážně dálniční trase:honzat píše:s těma dlouhýma převodama máš pravdu, možná by byly lepší kratší převody a větší otáčky, auto by bylo možná živější. Těch 6000 ot. možná není přesně , otáčkoměr jsem vtu chvíli bedlivě nesledoval, protože jsem se lekl, co to je.
- 268 km, Ø rychlost 102 km/hod, Ø spotřeba 5 l/100km (start se zahřátým motorem).
- 234 km, Ø rychlost 126 km/hod, Ø spotřeba 6,1 l/100km.
To by s kratším převodem asi nešlo.
Na omezovač jsem se dostal jen jednou, cca 6300-6500 ot/min - přesně jsem to také nestihl odečíst - vytočená dvojka při předjíždění papírově silnějšího auta do prudkého kopce. Od té doby si na to dávám pozor.
Na omezovač v Ladě jsem se nikdy nedostal, asi strach a pud sebezáchovy. Firemní Junior 1.2 HTP si do kopce krásně zakuckal, na dálnici při 160km/h bral skoro 9l, rozehnat šel až na 170 km/hod (styl cihla na plynu). Je to ale plovoucí šmejd na úzkých gumách. Zaplať pánbůh, že už je pryč.
Dodge Avenger 2.0 VVT
jojo nelze mit vsecko.... no muj prvni dojem byl ze lada ma 6 stupnovou prevodovku ve ktere chybi dvojka.... v okamzžiku kdy chcete predjizdet s plne nalozenym autem traktor s vlekem ktery jede 40... jednicka se na to nehodi a na dvojku je to malo ... ale to je vyjimecny pripad.
sice mi na vlastnim provedeni lady leccos vadilo ale sladeni motoru s prevodovkou bylo vyborne.
fabka junior htp - no to je auto do mesta a na popojizdeni po okreskach..
sice mi na vlastnim provedeni lady leccos vadilo ale sladeni motoru s prevodovkou bylo vyborne.
fabka junior htp - no to je auto do mesta a na popojizdeni po okreskach..
Jak je to s tou převodovkou? Mám dojem že sem kdysi ve Světě motorů čet že 16v má standartně delší stálej převod než 8v. Proto i o 20km/h větší max. rychlost, ne? I když je pravda že 16v má větší max. ot., ale asi jen o 200, takže by to nemělo bejt jen tim.Jiri píše:no v rusku se na prani dala koupit lada s 16vmotorem osazena 3,9 prevodem na misto 3,7 u standardu... hura do ruska! pro prevodovku !
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Párkrát som na to dupol na podlahu a nechal som to poriadne vytočiť, no nijaký obmedzovač som si nevšimol. Je to dosť veľký tlak na psychiku. Jednotka hrabe, dvojka hrabe, ešte aj na trojke pri pri prudkom obiehaní nadhadzuje predok a na tej trojke začne okolo 6000 ot. tlačiť riadne do sedadla asi pri 120 km/h, potom štvorka, hneď na to peťka a ani štvrť plynu a je tam 150. Párkrát som to urobil, ešte ani jedno auto ma nepredbehlo keď som nechcel až na BMW Z 3. Zatiaľ. No na toto veľmi nemám nervy. Hlavne vo vysokých otáčkach, ten motor robí priam divy. Keby som mal niečo také za mlada, tak to tu asi dnes nepíšem. Tá vynovená Samara má naozaj dostatočne silný motor.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bych Ti doporučil v brzké době výměnu. Neboť nemáš výhodu, kterou jsou obdařeny motory 2105/1300 - tam se ventily s pístama při přetržení či prodření řemene nepotkají! L.tavri píše:Já ho taky nechci trápit, má za sebou 75 tis km a nemá vyměněný rozvoďák Ventily viděly světlo naposledy na 37 tis km. Stačí, že ho občas trápím zátěžově, plnej kufr nebo vlek.
No zkusenosti co jsem vycetl kdysi na riskem foru tak motor 1,5 8v je taky dost odolny vetsinou pri prasknuti remenu to odnesou jen 2 ventily:-) ale pry casto se nestane nic.
1,6 to ma už horsi.
uprimne receno...s rozvodamem si nema cenu zahravat..
mnozi vyrobci pisou ze rozvodak snese 120 -180 tisic ale pokud jsou caste starty mestsky provoz tak doporucuji jen polovinu.. a co se tyce starnuti materialu ..po 5 - 7 letech by to chtelo pry upgrade rozvodaku taky bez ohledu na kilometry.
no jsou zname pripady kdy rozvodak praskne pri poklidnych otackach i po 20000km a to se muze jednat i o znackovej kus....
1,6 to ma už horsi.
uprimne receno...s rozvodamem si nema cenu zahravat..
mnozi vyrobci pisou ze rozvodak snese 120 -180 tisic ale pokud jsou caste starty mestsky provoz tak doporucuji jen polovinu.. a co se tyce starnuti materialu ..po 5 - 7 letech by to chtelo pry upgrade rozvodaku taky bez ohledu na kilometry.
no jsou zname pripady kdy rozvodak praskne pri poklidnych otackach i po 20000km a to se muze jednat i o znackovej kus....
Luděk: Já slyšel opak. Že průšvih nastane s motorem 1300 Samara a u 1500 se prý nic nestane. To mi sdělili u Špůra v HK. Ale prej mi ho rádi vymění Flipper Tom na jiném fóru zmiňoval potkání ventilů u 1300.
Jeho stav kontroluji tak dvakrát ročně opticky, že sundám ten platový dekl a sáhnu na něj, jestli není načnutý nebo prostě divný.
U Tavrie jsem si kdysi nechal vyměnit rozvoďák ve značkovém servisu Hermes Union v Heřmanově Městci a divně hučel a pískal, což jsem zrovna od toho nečekal. Oprava společně se spojkou, kterou podle mě beztak jen umyli (závadou byl proprdnutej simerink)a dali zpátky, stála více než třetinu toho, za co jsem to o dva měsíce později prodal.
Na autě je potřeba toho vyměnit víc, druhý díl výfuku, tlumiče, co už dávno netlumí - auto je jak houpačka... a tak řeším dilema, jestli raději nekoupit něco novějšího a tyhle starosti nechat dalšímu
Auto však šlape dlouhodobě dobře... Vlastně teď se podělala spínací skříňka, je vypálenej ten plast, co se unáší s kontakty po výstupku na zámku. Ale to jsou jen takové blbinky...
Jeho stav kontroluji tak dvakrát ročně opticky, že sundám ten platový dekl a sáhnu na něj, jestli není načnutý nebo prostě divný.
U Tavrie jsem si kdysi nechal vyměnit rozvoďák ve značkovém servisu Hermes Union v Heřmanově Městci a divně hučel a pískal, což jsem zrovna od toho nečekal. Oprava společně se spojkou, kterou podle mě beztak jen umyli (závadou byl proprdnutej simerink)a dali zpátky, stála více než třetinu toho, za co jsem to o dva měsíce později prodal.
Na autě je potřeba toho vyměnit víc, druhý díl výfuku, tlumiče, co už dávno netlumí - auto je jak houpačka... a tak řeším dilema, jestli raději nekoupit něco novějšího a tyhle starosti nechat dalšímu
Auto však šlape dlouhodobě dobře... Vlastně teď se podělala spínací skříňka, je vypálenej ten plast, co se unáší s kontakty po výstupku na zámku. Ale to jsou jen takové blbinky...
Dodge Avenger 2.0 VVT
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: