Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
tonda
Příspěvky: 70
Registrován: čtv lis 30, 2006 18:14
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od tonda »

Čerpadlo ze škodovky Felicie - čtyřbodové vstřikování, stojí nové kolem 1 000,- Kč.
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

Na jakou teplotu má být termostat? Na novém je napsáno 85°C, což se mi zdá málo. Původní už nemám.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

honzat píše:tlačítko vnitřní cirkulace nemám a dost chybí-pokud jede člověk za avií.
V lednu jsme to řešili. Nevím, kam vedou ty kábly. Po spuštění nic necvakne ani se nic neozývá. :roll:
Přílohy
Cam000243.JPG
Dodge Avenger 2.0 VVT
tonda
Příspěvky: 70
Registrován: čtv lis 30, 2006 18:14
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od tonda »

Vyfotil jsi zde tlačítko pro zavření klapky topení, kterou se přivádí vzduch do tělesa topení. Je to elektropneumatický podtlakový systém a funguje jen při chodu motoru. Celé to funguje takto : Po zmáčknutí tlačítka jde +12 V do magnetového ventilu 19 a ten se otevře. Protože motor beží a v sacím potrubí je podtlak, připojenou hadičkou přes zpětný ventil 11 dojde k vysátí vzduchu z podtlakové dózy 1 která zavře klapku topení. Po dalším zmáčknutí tlačítka napájení +12 V zanikne, magnetový ventil propojí hadičku 9 s atmosférou, do podtlakové dózy vnikne vzduch a pružina ji spolu s klapkou vrátí do výchozí polohy. Tím je klapka otevřená.
Jednoduché a účinné, ovšem musí být celý systém naprosto těsný a v pořádku. Je to v podstatě 1. bod kontroly v situaci, kdy je nestabilní chod motoru na volnoběh a přez hadičky a ostatní popsané součásti systému může být přisáván vzduch do sacího potrubí. Hadička je připojená do sacího potrubí za škrtící klapkou směrem k motoru, tady je nutná naprostá těsnost aby krokový motůrek mohl řídit volnoběh.http://www.lada.sk/apc/servlet/apcentra ... &code=E130
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tak mám opět nový pravý zadní tlumič.
Lada mě odnaučila měnit zadní tlumiče v párech. :-)
Nejsem si tentokrát ale jistý, zda nedošlo k poškození rázu mechanického. Oba disky na pravé straně měly trošku pozměněný tvar. Gumy ale jsou celé a nikde to neuchází, takže zas moc velké šišky to nebyly. Zaplať bůh, že to nebyly hliníkáče. Tedy postačilo drobné poladění tvaru.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

to jsi prejel ve 100km/h trmavajovej nastupni ostruvek nebo co?:-)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

V cca 120km/h jsem na okresce nestíhal kličkovat mezi dírkama. :-)
A jedna z nich byla tak dlouhá, že se tam obě kola na jedné straně stihly propadnout tak hluboko, že se lehce naklepli... Ale oprava plecháčů spočívající v narovnání palicí mě celkem vyhovuje a hliník již nepatří na mé auto, ale do Humpolce. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

Já už si bez hliníku ani nedokážu auto představit :D :D :D
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

bez hliniku sem jezdil jen do servisu :mrgreen:
to moje auto je bez nich hnusny :twisted: :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Dnes jsem zkoušel auto (112 1,5 16v) jak se nechá vytočit, asi při 6000 ot. náhle zkolabovalo, když klesly otáčky jelo zase normálně. Není tam nějaký omezovač?
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Ano je tam omezovač:-) a ten vypíná vstřiky.
(ostatně jako skoro u každí řsoučasné řídící jednotky)
jinak pri provozu na LPG tam jde plyn porad a dalo se to bez problemu toci na 7000 ( snad i chvilku 7500 ale nemá to cenu nad 6000 ten motor nemá sílu... (časování vačky atd ....)
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

6000 ot. je docela málo
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

honzat píše:6000 ot. je docela málo
pro tom jak ma lada dlouhe prevody mi to prijde akorat... stejne se tomu nad 6000 moc tahnout nechce. myslim ze me u me to bylo podle otackomeru 6200 ale to je fuk...
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

s těma dlouhýma převodama máš pravdu, možná by byly lepší kratší převody a větší otáčky, auto by bylo možná živější. Těch 6000 ot. možná není přesně , otáčkoměr jsem vtu chvíli bedlivě nesledoval, protože jsem se lekl, co to je.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

4000 ot = 160 km/hod. na pětku, ve dvou lidech a menší bagáží coby trvalá cestovní rychlost na dálnici - vyzkoušeno na betonce pod Vídní
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“