211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

zelvotron: Je to hračka. Žádná zrada, krom toho čidla s vodičem. Používám polosyntetiku 10W-40 MOGUL FORTE GX FE PRO. Nejlevnější zrovna není, asi 140 ká za flašku. Spotřebuješ něco přes 3 flašky, čtvrtá stačí pak na dolejvání. 10W-40 kvůli tomu, že tady v podkrkonoší trvá "obvykle" zima půl roku a to já většinou stejně jen courám po městě, tak ať to maže hned za studena. Filtr kupuji ten na Samaru. Je o něco nižší než ten pro krabice. S vysokým filtrem můžeš mít problém s délkou vodiče k čidlu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Lubka, namontovali ti so systémom LPG aj zvlášť riadiacu jednotku pre LPG? ALebo je vstrekovanie LPG, podtlakom? Ak to nevieš tak sa ich na to, takto ako ja teba, opýtaj. Problémy s LPG, na poruchách tu už riešili myslím Jiří a Skalouš. Naozaj nerád by som ti kazil radosť z nového LPG, ale ak tam nemáš zvlášť riadiacu jednotku pre LPG a veľa jazdíš, tak budeš mať problém. Napíš ešte akú to má spotrebu. Rád ti napíšem o tom viac a z akého zdroja to mám.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Zvelotron, teraz tam máš olej 15W, 10W, 5W-40? Ináč ja mám toi sté čo Tavri, akurát Madit a asi tiež v tej cene. No keď som auto kúpil od ruky, tak tam bol GTX 3 15W-40. Aký dávaš olejový filter? Postup pri práci je presne ako píšete.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

rudo: lpg system byla jedina vec ktera na lade chodila bez problemu :-))) (na rozdil od skalousovy lady)
mel jsem euro 2 bosch a lpg bylo BRC JUST (elektronicky rizeny podtlak)
tavri: no ja do lady lil 15w40 mogul Forte GX (mineral , v oznaceni chybelo FE a ten staval 90kc /litr lpg cerpacky
ted krmim oba domaci renaulty Havoline 10w40 polosyntetika od Texaca a 5l kanystr stoji 479 kc (coz je pohoda) :-) k mani v zase u lpg cerpacky pod bohdalcem v praze ale taky to maji v autobenexu asi za 500....

Esso patri k tem lepsim vyrobkum zalezi na tom co je to za specifikaci, a to o pramau ani mogulu rict nejde, i kdyz maji deklarovanou stejnou tridu. pro potreby motoru lada je to stale ale vice nez dostacujici
castrol GTX 3 je pry kvalitativne skoro totez co mogul forte
docela me udivuje ze melnik leje do motroru ESSO ale do prevodovky nalejou husty mineralni 80w-90 ktery v zime zpusobuje docela neprijemne razeni nez se to rozhybe a ohreje. prevodovlaka v zime potrebuje 75w-80 nebo 75w-90, snytetiku .
ESSO UNIFLOW jeste samo o sobe nic nerika.. chtelo by to znat presnou specifikaci
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

ESSO UNIFLO může být jen 10W-40 nebo 15W-40. Používám mělnické a domnívám se, že to je 15W-40. Spokojenost.
LPG do Euro 3 ano - ale jedině vstřikování. Podtlakové originál BRC vám s velkou pravděpodobností odpálí katalyzátor jako mě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

skalousi nechci tu byt zastance lpg ale kdyby montaznici lpg nesoutezili a nehrali na skrblickou strunu zajemcu o prestavbu a nezkouseli jak to ojebat aby to bylo o 500kc levnejsi tak to bude ok.. namontovali by protizaslehovou klapku, cut off ventil a auto by po prestvbe projeli s tak 50 km v ruznych reezimech s pripojenym pc na ridici jednotku LPG a taky na standartní RJ na benzin.......jenze oni skudli a u mene castych prestaveb nevedi co a jak apresto trhaji rekordy v rychlosti prestavby.
u me smotali prebytecny kabel do vrabciho hnizada a narvali to pod palubku a spony na hadicih od chlazeni strhli vsechny kterych se dotkly.....
problem je ze vetsina lidi co jezdi na lpg si nechaji pro korunu koleno vrtat a tak slusny montaznik je brzo zkazeny debilnima zakaznikama.
Kdyz ctu obcas lpg konferu na pandore.cz tak me to desi.... lidi kdyz jedou do ciziny tak jsou liny investovat do redukci na tankovani, atd atd....
jinak souhlas lpg vstrikovani je nejlepsi co zatim je. Ma ale take sve zapory oproti podtlaku ale to je na samostanou diskuzi
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Všechno, co popisuješ (klapku a cut off) jsem si tam po katastrofách nechal domontovat, ale nevyřešil se problém chytré ř.j. na Ladě, která se učí z parametrů od debilních emulátorů. To se dá ojebat automatickým restartem ř.j. před startováním auta. Ale to je další krabička za 1000-2000kč a to už mě došla s LPG trpělivost. Navíc je to oblbování jinak chytré elektroniky a to se mi trochu příčí....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

to je pravda.. vim ze jsme dosli k zaveru ze BRC just si rozumelo s jednotkou pro euro 2 ale ne s tvoji Euro3:-(
ono diky tomu ze pro euro 3 ma system 2 lambdy tak jednoka je jaksi premoudrela a LPG system by mel byt na odpovidajici urovni - jinak se to pak dohani emulaci buhviceho a resetovanim aby se to co nejde naemulovat alespon pokazde "odstranilo"...........
obavam se ze i dnesni modely s 1,6motorem a euro 4 budou monteri lpg nabizet prestavbu s podtlakem ......:-( je to tak , cena rozhoduje.........
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Aký dávaš olejový filter?
No to je další věc kterou nevim, je shodnej se samarou i na 16ventilu? Případně někdo napište s jakym "normálním" autem je stejnej, protože už vidim reakci na to až někde řeknu že chci olejovej filtr na Ladu2111 :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Mann W914/2, Clean DO227, Filtron OP 520/1 aj.
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

Olejový filtr koupíš snad v každém lepším obchodě s tímto zbožím. Mann cca 190 kč dle katalogu ho měli všude a hned. Na rozdíl od jiných ND. :wink:
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Konkrétně ten Mann se mi nelíbil, protože svojí velikostí vypadal jako konzerva od tuňáku a tudíž nevěrohodně :-) Ten ruskej na Samaru stojí asi 90 Kč.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

No jo, ale Mann vychazi v testech kvality filtrace a zpracovani vzdy na prednich mistech. Ja na ne nedam dopustit. W.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No jde o to že "v každém lepším obchodě" když řeknu Lada 2111 tak si prodavač v lepším případě představí Samaru, v horším žigulík a pak mi prodá v lepším případě něco co tam nepude a v horším případě něco co tam pude a oddělám tím motor... . Asi zkusim Koněvku je to jistota a konec konců to tam nemám tak daleko, doufám že tam budou mít něco za rozumnou cenu. (A aspoň se kouknu na Kalinu :D , doufám že tam zase nebude :( .)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Je-li Lada v katalogu výrobce, který má prodejce na pultu, pak se (dle mého) není důvod bát....... (Svíčky Denso si vozím na Mělník a kupuju je podle katalogu)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“