211x
Moderátor: Moderátoři
zelvotron: Je to hračka. Žádná zrada, krom toho čidla s vodičem. Používám polosyntetiku 10W-40 MOGUL FORTE GX FE PRO. Nejlevnější zrovna není, asi 140 ká za flašku. Spotřebuješ něco přes 3 flašky, čtvrtá stačí pak na dolejvání. 10W-40 kvůli tomu, že tady v podkrkonoší trvá "obvykle" zima půl roku a to já většinou stejně jen courám po městě, tak ať to maže hned za studena. Filtr kupuji ten na Samaru. Je o něco nižší než ten pro krabice. S vysokým filtrem můžeš mít problém s délkou vodiče k čidlu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Lubka, namontovali ti so systémom LPG aj zvlášť riadiacu jednotku pre LPG? ALebo je vstrekovanie LPG, podtlakom? Ak to nevieš tak sa ich na to, takto ako ja teba, opýtaj. Problémy s LPG, na poruchách tu už riešili myslím Jiří a Skalouš. Naozaj nerád by som ti kazil radosť z nového LPG, ale ak tam nemáš zvlášť riadiacu jednotku pre LPG a veľa jazdíš, tak budeš mať problém. Napíš ešte akú to má spotrebu. Rád ti napíšem o tom viac a z akého zdroja to mám.
rudo: lpg system byla jedina vec ktera na lade chodila bez problemu )) (na rozdil od skalousovy lady)
mel jsem euro 2 bosch a lpg bylo BRC JUST (elektronicky rizeny podtlak)
tavri: no ja do lady lil 15w40 mogul Forte GX (mineral , v oznaceni chybelo FE a ten staval 90kc /litr lpg cerpacky
ted krmim oba domaci renaulty Havoline 10w40 polosyntetika od Texaca a 5l kanystr stoji 479 kc (coz je pohoda) k mani v zase u lpg cerpacky pod bohdalcem v praze ale taky to maji v autobenexu asi za 500....
Esso patri k tem lepsim vyrobkum zalezi na tom co je to za specifikaci, a to o pramau ani mogulu rict nejde, i kdyz maji deklarovanou stejnou tridu. pro potreby motoru lada je to stale ale vice nez dostacujici
castrol GTX 3 je pry kvalitativne skoro totez co mogul forte
docela me udivuje ze melnik leje do motroru ESSO ale do prevodovky nalejou husty mineralni 80w-90 ktery v zime zpusobuje docela neprijemne razeni nez se to rozhybe a ohreje. prevodovlaka v zime potrebuje 75w-80 nebo 75w-90, snytetiku .
ESSO UNIFLOW jeste samo o sobe nic nerika.. chtelo by to znat presnou specifikaci
mel jsem euro 2 bosch a lpg bylo BRC JUST (elektronicky rizeny podtlak)
tavri: no ja do lady lil 15w40 mogul Forte GX (mineral , v oznaceni chybelo FE a ten staval 90kc /litr lpg cerpacky
ted krmim oba domaci renaulty Havoline 10w40 polosyntetika od Texaca a 5l kanystr stoji 479 kc (coz je pohoda) k mani v zase u lpg cerpacky pod bohdalcem v praze ale taky to maji v autobenexu asi za 500....
Esso patri k tem lepsim vyrobkum zalezi na tom co je to za specifikaci, a to o pramau ani mogulu rict nejde, i kdyz maji deklarovanou stejnou tridu. pro potreby motoru lada je to stale ale vice nez dostacujici
castrol GTX 3 je pry kvalitativne skoro totez co mogul forte
docela me udivuje ze melnik leje do motroru ESSO ale do prevodovky nalejou husty mineralni 80w-90 ktery v zime zpusobuje docela neprijemne razeni nez se to rozhybe a ohreje. prevodovlaka v zime potrebuje 75w-80 nebo 75w-90, snytetiku .
ESSO UNIFLOW jeste samo o sobe nic nerika.. chtelo by to znat presnou specifikaci
ESSO UNIFLO může být jen 10W-40 nebo 15W-40. Používám mělnické a domnívám se, že to je 15W-40. Spokojenost.
LPG do Euro 3 ano - ale jedině vstřikování. Podtlakové originál BRC vám s velkou pravděpodobností odpálí katalyzátor jako mě.
LPG do Euro 3 ano - ale jedině vstřikování. Podtlakové originál BRC vám s velkou pravděpodobností odpálí katalyzátor jako mě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
skalousi nechci tu byt zastance lpg ale kdyby montaznici lpg nesoutezili a nehrali na skrblickou strunu zajemcu o prestavbu a nezkouseli jak to ojebat aby to bylo o 500kc levnejsi tak to bude ok.. namontovali by protizaslehovou klapku, cut off ventil a auto by po prestvbe projeli s tak 50 km v ruznych reezimech s pripojenym pc na ridici jednotku LPG a taky na standartní RJ na benzin.......jenze oni skudli a u mene castych prestaveb nevedi co a jak apresto trhaji rekordy v rychlosti prestavby.
u me smotali prebytecny kabel do vrabciho hnizada a narvali to pod palubku a spony na hadicih od chlazeni strhli vsechny kterych se dotkly.....
problem je ze vetsina lidi co jezdi na lpg si nechaji pro korunu koleno vrtat a tak slusny montaznik je brzo zkazeny debilnima zakaznikama.
Kdyz ctu obcas lpg konferu na pandore.cz tak me to desi.... lidi kdyz jedou do ciziny tak jsou liny investovat do redukci na tankovani, atd atd....
jinak souhlas lpg vstrikovani je nejlepsi co zatim je. Ma ale take sve zapory oproti podtlaku ale to je na samostanou diskuzi
u me smotali prebytecny kabel do vrabciho hnizada a narvali to pod palubku a spony na hadicih od chlazeni strhli vsechny kterych se dotkly.....
problem je ze vetsina lidi co jezdi na lpg si nechaji pro korunu koleno vrtat a tak slusny montaznik je brzo zkazeny debilnima zakaznikama.
Kdyz ctu obcas lpg konferu na pandore.cz tak me to desi.... lidi kdyz jedou do ciziny tak jsou liny investovat do redukci na tankovani, atd atd....
jinak souhlas lpg vstrikovani je nejlepsi co zatim je. Ma ale take sve zapory oproti podtlaku ale to je na samostanou diskuzi
Všechno, co popisuješ (klapku a cut off) jsem si tam po katastrofách nechal domontovat, ale nevyřešil se problém chytré ř.j. na Ladě, která se učí z parametrů od debilních emulátorů. To se dá ojebat automatickým restartem ř.j. před startováním auta. Ale to je další krabička za 1000-2000kč a to už mě došla s LPG trpělivost. Navíc je to oblbování jinak chytré elektroniky a to se mi trochu příčí....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
to je pravda.. vim ze jsme dosli k zaveru ze BRC just si rozumelo s jednotkou pro euro 2 ale ne s tvoji Euro3:-(
ono diky tomu ze pro euro 3 ma system 2 lambdy tak jednoka je jaksi premoudrela a LPG system by mel byt na odpovidajici urovni - jinak se to pak dohani emulaci buhviceho a resetovanim aby se to co nejde naemulovat alespon pokazde "odstranilo"...........
obavam se ze i dnesni modely s 1,6motorem a euro 4 budou monteri lpg nabizet prestavbu s podtlakem ...... je to tak , cena rozhoduje.........
ono diky tomu ze pro euro 3 ma system 2 lambdy tak jednoka je jaksi premoudrela a LPG system by mel byt na odpovidajici urovni - jinak se to pak dohani emulaci buhviceho a resetovanim aby se to co nejde naemulovat alespon pokazde "odstranilo"...........
obavam se ze i dnesni modely s 1,6motorem a euro 4 budou monteri lpg nabizet prestavbu s podtlakem ...... je to tak , cena rozhoduje.........
No jde o to že "v každém lepším obchodě" když řeknu Lada 2111 tak si prodavač v lepším případě představí Samaru, v horším žigulík a pak mi prodá v lepším případě něco co tam nepude a v horším případě něco co tam pude a oddělám tím motor... . Asi zkusim Koněvku je to jistota a konec konců to tam nemám tak daleko, doufám že tam budou mít něco za rozumnou cenu. (A aspoň se kouknu na Kalinu , doufám že tam zase nebude .)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Je-li Lada v katalogu výrobce, který má prodejce na pultu, pak se (dle mého) není důvod bát....... (Svíčky Denso si vozím na Mělník a kupuju je podle katalogu)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)