Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Taky s nima nemám problém. Kdysi jsem na Tavrii kupoval někde v Polsku na benzince za pár stovek kabely na Poloneze a taky šlapaly.
Spíš mi auto blbě startuje, jako každou zimu. Stačí teploty mírně pod nulu a je problém. Takže tomu pomáhám s plynem Nevypozoroval jsem žádnou sovislost mezi suchem, vlhkem... Prostě jen studenej motor a zima.
Spíš mi auto blbě startuje, jako každou zimu. Stačí teploty mírně pod nulu a je problém. Takže tomu pomáhám s plynem Nevypozoroval jsem žádnou sovislost mezi suchem, vlhkem... Prostě jen studenej motor a zima.
Dodge Avenger 2.0 VVT
V Blatný znaj skoro každý auto, těžko bys v tom jejich katalogu něco nenašel, leda nějakej dieselSkalouš píše:Tonda+Wolf: Dost dobrý!!! Dokonce v Blatný znají Ladu! Nepřekvapilo by mě, že se to od nich vozí do Ruska jako 14" disky od Hayez-Lemmerz.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Zdravím vštetkých, niekto tu písal, že to auto nebrzdí a tiež, že nebrzdí ručná brzda. Ten istý problém som mal aj ja. Vymenil som tečúci brzdový valček, premočené brzdové obloženie, ktoré sa zároveň odlepovalo, pre istotu aj regulátor tlaku, ktorý som nastavil ku zdvihnutej náprave do max. polohy a je to OK. Pri zatiahnutej ručnej brzde pri pohýnaní hrabe predok a šmýka zadok. Tak to má byť. Teraz som už s brzdami celkom spokojný. Ten posilovač je na ťažšiu nohu, ale toto na klzkej ceste vydím ako výhodu. Brzdy musia byť 100 percentné a to je jedno, že sú Ruské.
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ale o tom to neni, dobre brzdy se nepoznaji podle toho, ze se pri male rychlosti dokazou zablokovat. Ucinek dobrych brzd musi byt u rychlych aut zrejmy i pri vyssich rychlostech, a to i pri opakovanem brzdeni. V zadnem pripade timto prispevkem ovsem nechci polemizovat o tom, zda Lada takove brzdy ma, ci ne. W.rudo. píše:Zdravím vštetkých, niekto tu písal, že to auto nebrzdí a tiež, že nebrzdí ručná brzda. Ten istý problém som mal aj ja. Vymenil som tečúci brzdový valček, premočené brzdové obloženie, ktoré sa zároveň odlepovalo, pre istotu aj regulátor tlaku, ktorý som nastavil ku zdvihnutej náprave do max. polohy a je to OK. Pri zatiahnutej ručnej brzde pri pohýnaní hrabe predok a šmýka zadok. Tak to má byť. Teraz som už s brzdami celkom spokojný. Ten posilovač je na ťažšiu nohu, ale toto na klzkej ceste vydím ako výhodu. Brzdy musia byť 100 percentné a to je jedno, že sú Ruské.
Brzdy si testuju na šotolinové cestě. Zhruba tak dvakrát ročně, přičemž jednou za rok je odvzdušním. Praskne na to většinou jedna butylka Syntholu HD-265, stejně se má jednou za dva roky vyměnit. V prosinci před STK se mi zdálo, že ručka bere až moc nahoře, tak jsem ji na rampě o pár závitů přitáhnul. Auto v provozu při brždění nikam netáhne. Se zadníma jsem nikdy nic nedělal, krom toho, že jsem asi dvakrát sundal bubny, vyčistil a poklepal pakny.
Oproti Tavrii, kde se třmeny neustále zadíraly a vzadu válečky neustále zarezávaly je Lada prakticky bezúdržbová.
Účinek brzd není nejlepší, ale to Lada není taky
Oproti Tavrii, kde se třmeny neustále zadíraly a vzadu válečky neustále zarezávaly je Lada prakticky bezúdržbová.
Účinek brzd není nejlepší, ale to Lada není taky
Dodge Avenger 2.0 VVT
No uznávám že hledat auto bez zapalovacích kabelů v katologu výrobce zapalovacích kabelů může bejt trochu problematickýWolf píše:Nikoli, pouze lepsi zapalovani, Barca nema vysokonapetove kabely . W.Skalouš píše:Že by ještě větší exot než Lada?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Wolf: Jak je to tedy udělané, když tam ty kabely nejsou? Čím je ten proud vedenej? Nebo je cívka někde u svíčky? Prosím, dovzdělej mě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)