karbec + fotka
Moderátor: Moderátoři
karbec + fotka
Nazdar, potreboval by som poradit, popis jednotlivych sucasti, hlavne ktory srob je na bohatost zmesi a ktory na nastavenie volnobehu.
modra - membrána sytiče, jde tím štelovat jak moc se podlakem otevře sytič
zelena - množsví směsi volnoběhu + ekonomizer
cervena - bohatost smesi volnobeho
fialova - akceleracni pumpicka
zluta - nevim jak se tomu presne rika, ale slouzi to k tomu, aby kdyz vypnes zapalovani, tak prestal jit okamzite benzin do volnobehu (aspon myslim )
zelena - množsví směsi volnoběhu + ekonomizer
cervena - bohatost smesi volnobeho
fialova - akceleracni pumpicka
zluta - nevim jak se tomu presne rika, ale slouzi to k tomu, aby kdyz vypnes zapalovani, tak prestal jit okamzite benzin do volnobehu (aspon myslim )
VAZ 2104 1.3 1989
Elektromagnetický ventil volnoběhuJmJ píše: zluta - nevim jak se tomu presne rika, ale slouzi to k tomu, aby kdyz vypnes zapalovani, tak prestal jit okamzite benzin do volnobehu (aspon myslim )
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Ano, je to defakto to samé .... po otočení klíčkem do polohy rozsvícených kontrolek tento ventil sepne - otevře volnoběžný kanál. Jeho funkce je pouze pro volnoběh. Po vypnutí zapalování ventil uzavře volnoběžný kanál, přeruší cestu benzínu volnoběžným kanálem a motor tak ihned zhasne (ochrana proti samozápalům).Pája píše:Mě to spíš připomíná elmag. ventil přívodu benzínu po zapnutí klíčku. Ale patrně myslíme to samé...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Jo. Jednou jsem se kvůli tomu ventilu pěkně vydrbal. Nechal jsem svítit světla a vybila se mi baterka, ale úpně, nerožly se ani kontrolky. První co mě napadlo když jsem to viděl bylo, že mi někdo ukradl baterku. Tu jsem ale na svojem místě našel, tak mi bylo jasné že jsem nechal svítit. Nevadí, to roztlačíme. A nastal problém. Lítali jseme po parkovišti jak blbci tam a zpátky a ani ťuk. Ono totiž bez proudu ten ventil neotevřel. To mi ale došlo až doma.
Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
TY JO! tak preto som pred 4 a 1/4 rokmi neroztlacil moju skodarnu!!! nechal som zapnutu saharu a tiez som skoncil absolut bez stavy, a tiez sme behali po parkovisku ako sialeny... a mne to doslo AZ TERAZIvo píše:Lítali jseme po parkovišti jak blbci tam a zpátky a ani ťuk. Ono totiž bez proudu ten ventil neotevřel. To mi ale došlo až doma.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Nechápu. Dyk když se točí motor, dělá si elektriku alternátorem. Jak to potom může zůstat zavřený?Vašátor píše:Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
tech par otoceni alternatoru te elektriny moc nevyrobi. to by si to musel mozna tak pustit z kopce, aby si dosahl takovych 1000rpm a pak mozna ...tek píše:Nechápu. Dyk když se točí motor, dělá si elektriku alternátorem. Jak to potom může zůstat zavřený?Vašátor píše:Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru
VAZ 2104 1.3 1989
Přesně tak .... navíc potřebný proud pro otevření ventilu je mnohem menší než proud pro jiskru .....JmJ píše:tech par otoceni alternatoru te elektriny moc nevyrobi. to by si to musel mozna tak pustit z kopce, aby si dosahl takovych 1000rpm a pak mozna ...tek píše:Nechápu. Dyk když se točí motor, dělá si elektriku alternátorem. Jak to potom může zůstat zavřený?Vašátor píše:Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru
Z vlastní zkušenosti vím, že na nastartování motoru stačí alespoň lehoulince rozsvícené kontrolky. Pak to chytne i klikou
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
OZON 2107 ?Dobi píše:Dotaz: co to má gogo za karburátor? Předpokládám, dle obrázku auta, že se jedná o nějakou 07. Není to 21051 ( dle Tůmy "Solexovič", dávaný do aut od r. 87)? Tuhle věc čekám i u 21053 ( karburátor, 5q, ale pod vzduchový filtr jsem se ještě nepodíval, nechtělo se mi )Nechám se podat. Díky !!
VAZ 2104 1.3 1989