To není zas až takovej výmysl inženýrů z VAZu, pokud pamatuju tak něco podobnýho měli i první škodovky 100 navíc s ruční pumpičkou na ostřikování...Jura Baran píše:pytlík trvalý s dodatečně navařeným otvorem se šroubovacím víčkem pro dolívání.
Poruchy
Moderátor: Moderátoři
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Na Mělníce mi namontovali trysky z Felicie, které jsem si ale musel koupit jinde..... Provrtali černý plast pod oknem a osadili nové trysky pomocí gumové průchodky. Spokojenost. Jde to montovat do nového (prohnutého) i starého (plochého) plastu.
(původní mi totiž popraskal, tak jsem si ho nechal vyměnit se sklem za nový.)
Původní ostřikovače se štelovat nedají.
(původní mi totiž popraskal, tak jsem si ho nechal vyměnit se sklem za nový.)
Původní ostřikovače se štelovat nedají.
Naposledy upravil(a) Skalouš dne stř led 31, 2007 15:49, celkem upraveno 1 x.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš: Jo, 80 km od baráku http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ght=#14540
zelvotron: no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře
zelvotron: no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře
Dodge Avenger 2.0 VVT
Mě taky, ale shodou náhod jsem setrvačností jsem dojel do Lada servisu v Praze na Průběžný.
Doporučuju hlídat polohu spojkového pedálu. Cca 100km před ulomením mě pedál varoval, že začal zabírat v jiné poloze - páčka se napůl ohnula než se ulomila....
Doporučuju hlídat polohu spojkového pedálu. Cca 100km před ulomením mě pedál varoval, že začal zabírat v jiné poloze - páčka se napůl ohnula než se ulomila....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
jen abys to nezakřik, taky sem si dlohou dobu myslel že problémy s okýnkama se mě netýkaj a skončil sem se třema otevřenýma při okolní teplotě 4st. Děsim se stavu kdy na tom autě bude fungovat všechno najednou, jednak sem to eště nezažil, jednak bych se asi s tim bál jet, protože by byla značná pravděpopodobnost že se něco rozbije (berte to jako vtip, na druhou stranu i když co chvíli odejde nějaká blbina, tak nic vážnějšího se zatim nestalo, teda kromě výměny vodního čerpadla)tavri píše:no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře
spojka: doufám že se nám to vyhne, nepsal tu kdysi někdo že novější auta až mají nějaký zesílený svar na tý páčce?
Naposledy upravil(a) zelvotron dne stř led 31, 2007 17:37, celkem upraveno 1 x.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
zelvotron: opravu stahování oken už mám za sebou... malý návod jak nezpanikařit jsem kdysi psal jinam...:
zelvotron: neboj, vodní pumpu už mám taky za sebou: kdyby si ji chtěl někdo přetěsnit, tak ji má u mě. Já jsem koupil radši fungl novou...tavri píše:Po té co jsem to postupně opravil se to už nepodělalo. Motorek jsem promazal a fachá, plastové kolečko pro navíjení lanka mi známý vysoustružil z duralu. Lanko stačilo znova navinout, seřídit koncové polohy a je to. Už mám rok a půl s okénky klid.gogo2 píše:Hele, Tavri, a v létě si otvíráš okýnka jak? Nebo to má v základu kimu?
Pro gogo2 přikládám návod: Podělá-li se stahování okénka zrovna na dovolené, s pomocí základního nářadí, které vozíme s sebou, se sejme čalounění z dveří, rozpojí okénko od nosiče a celý ten vehement i s motůrkem vytáhneme ven a schováme třeba do kufru. Potom vrátíme čalounění tam, kde bylo.
Okénko stahujeme pouze při stojícím vozidle a otevřených dveřích a to tak, že plácnem dlaněma z každé strany na sklo proti sobě a pohybem dolů a nahoru stahujeme a vytahujeme. Na noc nebo při opuštění vozu můžeme sklo ze spodní strany zajistit kusem drátu a nebo se na to můžeme vykašlat s tím, že nikdo netuší, že máme zrovna něco s oknem.
Okénko je možné stahovat se silnějším tlakem na sklo i dvěma dlaněmi vedle sebe, jde to však blbě a vypadáte, jako když voláte o pomoc. Z toho důvodu je dobré vytahovat okénko nahoru ne zcela a nechat tam místo cca 2 cm pro prsty. Obdobně jej nesmíte zasunout až dolu, jinak zahučí až na dno dveří a můžete rozdělávat čalounění znovu, abyste okénko vylovili. Pak se dá regulovat otevření okénka i za jízdy a to doslova levou rukou.
Já takhle blbnul cca 10-12 dní, takže to už mám docela vychytaný
Dodge Avenger 2.0 VVT