Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jura Baran píše:pytlík trvalý s dodatečně navařeným otvorem se šroubovacím víčkem pro dolívání.
To není zas až takovej výmysl inženýrů z VAZu, pokud pamatuju tak něco podobnýho měli i první škodovky 100 navíc s ruční pumpičkou na ostřikování...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Pytlík s ruční pumpičkou jsem měl i u staré Octávie :-)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

vyrobit plastovej kanystr na vodu s zivotnosti alespon 10 let zvlada kde kdo a v motorvym prostoru lady je taky mista dost:-))
mel jsem v planu tohle taky nejak definitivne resti ale... docela dlouho drzelo zalepeni tavnou pistoli.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiří: Myslím, že jsi použil metodu dle filosofie výrobce. A vydrželo to dokonce déle, než jsi potřeboval. :-D
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Přesně jak kdysi poradil Jiri, taky jsem musel tavit. A zatím drží. Příležitostně nafotím i vypodložení nádobky. Je tu vůbec někdo, komu neprdla? Dlouho jsem jezdil s prasklou nádobkou a hladinu doléval jen po ten šroub blíže ke světlometu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

foto:
Přílohy
detail.jpg
podlozeni.jpg
nadobka.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Až mi to jednou praskne, mám už připravenou nádobku z 1. golfa , je menší, ale jinak tam snad vleze. Na Ladě je ta nádržka moc veliká, asi proto, že ostřikovače kapalinou plýtvají. Chtěl jsem se zeptat, jestli se dá seřizovat úhel ostřikování.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Na Mělníce mi namontovali trysky z Felicie, které jsem si ale musel koupit jinde..... Provrtali černý plast pod oknem a osadili nové trysky pomocí gumové průchodky. Spokojenost. Jde to montovat do nového (prohnutého) i starého (plochého) plastu.
(původní mi totiž popraskal, tak jsem si ho nechal vyměnit se sklem za nový.)
Původní ostřikovače se štelovat nedají.
Naposledy upravil(a) Skalouš dne stř led 31, 2007 15:49, celkem upraveno 1 x.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

tavri píše:hladinu doléval jen po ten šroub blíže ke světlometu.
já taky :) :) :)
a myslím že u vetšiny poruch na týhle Ladovce není otázka jestli se objeví, ale KDY :(
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Už vám upadla páčka od spojky? :-D
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Skalouš: Jo, 80 km od baráku :evil: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ght=#14540
zelvotron: no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Mě taky, ale shodou náhod jsem setrvačností jsem dojel do Lada servisu v Praze na Průběžný. :-)
Doporučuju hlídat polohu spojkového pedálu. Cca 100km před ulomením mě pedál varoval, že začal zabírat v jiné poloze - páčka se napůl ohnula než se ulomila....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

tavri píše:no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře
jen abys to nezakřik, taky sem si dlohou dobu myslel že problémy s okýnkama se mě netýkaj a skončil sem se třema otevřenýma při okolní teplotě 4st. :) Děsim se stavu kdy na tom autě bude fungovat všechno najednou, jednak sem to eště nezažil, jednak bych se asi s tim bál jet, protože by byla značná pravděpopodobnost že se něco rozbije :D :D :D (berte to jako vtip, na druhou stranu i když co chvíli odejde nějaká blbina, tak nic vážnějšího se zatim nestalo, teda kromě výměny vodního čerpadla)

spojka: doufám že se nám to vyhne, nepsal tu kdysi někdo že novější auta až mají nějaký zesílený svar na tý páčce?
Naposledy upravil(a) zelvotron dne stř led 31, 2007 17:37, celkem upraveno 1 x.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Je to tak, to lámámí páčky u spojky měli vyřešit někdy v roce 2002. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

zelvotron: opravu stahování oken už mám za sebou... malý návod jak nezpanikařit jsem kdysi psal jinam...:
tavri píše:
gogo2 píše:Hele, Tavri, a v létě si otvíráš okýnka jak? Nebo to má v základu kimu?
Po té co jsem to postupně opravil se to už nepodělalo. Motorek jsem promazal a fachá, plastové kolečko pro navíjení lanka mi známý vysoustružil z duralu. Lanko stačilo znova navinout, seřídit koncové polohy a je to. Už mám rok a půl s okénky klid.
Pro gogo2 přikládám návod: Podělá-li se stahování okénka zrovna na dovolené, s pomocí základního nářadí, které vozíme s sebou, se sejme čalounění z dveří, rozpojí okénko od nosiče a celý ten vehement i s motůrkem vytáhneme ven a schováme třeba do kufru. Potom vrátíme čalounění tam, kde bylo.
Okénko stahujeme pouze při stojícím vozidle a otevřených dveřích a to tak, že plácnem dlaněma z každé strany na sklo proti sobě a pohybem dolů a nahoru stahujeme a vytahujeme. Na noc nebo při opuštění vozu můžeme sklo ze spodní strany zajistit kusem drátu a nebo se na to můžeme vykašlat s tím, že nikdo netuší, že máme zrovna něco s oknem.
Okénko je možné stahovat se silnějším tlakem na sklo i dvěma dlaněmi vedle sebe, jde to však blbě a vypadáte, jako když voláte o pomoc. Z toho důvodu je dobré vytahovat okénko nahoru ne zcela a nechat tam místo cca 2 cm pro prsty. Obdobně jej nesmíte zasunout až dolu, jinak zahučí až na dno dveří a můžete rozdělávat čalounění znovu, abyste okénko vylovili. Pak se dá regulovat otevření okénka i za jízdy a to doslova levou rukou.
Já takhle blbnul cca 10-12 dní, takže to už mám docela vychytaný :P
zelvotron: neboj, vodní pumpu už mám taky za sebou: :D kdyby si ji chtěl někdo přetěsnit, tak ji má u mě. Já jsem koupil radši fungl novou...
Přílohy
vodni_pumpa.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“