to mě taky anebo to je prostě jen tím,že se na to soustřeďuješ.Skalouš píše:I na silnici mi připadá, že je vidím poslední dobou častějc.
211x
Moderátor: Moderátoři
ano, ale v CR se prodaval jako soucast standardni vybavy az od roku 2006 (-1).Lubka320 píše:Ahojky, koupil jsem svou třetí Ladu. Tentokrát je to po 2 Samarách Lada 2111, 1,5 GTE 16V. R.V. 2002. Myslím, že je to super stroj, ale myslel jsem, že je ve všech posilovač řízení. Dodával se i do tohoto typu??? Díky za odpovědi
VAZ 2104 1.3 1989
Lubka320: Gratuluju a přeju, ať Ti Lada dobře slouží. Ten posilovač by tam asi měl jít domontovat, ale raději bych zavolal do Mělníka.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jo, děkuji, zatím jsem naprosto spokojen. Předtím jsem v Samaře vydržel bez posilovače a tak to vydržím i teď asi. Teď mě čeká jiná investice - LPG, už jsem si volal a vyjde to na 31 tisíc. Je to dost, ale pokud to auto mám chvilku mít tak se mi to vrátí. Jezdím na plyn už dobrých 10 let a už by to asi jinak nešlo. Ještě se tu na foru moc nevyznám, chtěl bych si dát taky obrázek a nějaké údaje, ale zatím se mi to nepodařilo. No tak budu pátrat dále. Zatím LubkaErik píše:Lubka320: Gratuluju a přeju, ať Ti Lada dobře slouží. Ten posilovač by tam asi měl jít domontovat, ale raději bych zavolal do Mělníka.
lubka320: fotka vypada jak kdyby to byl novy kus:-)
ja mel 8v motor euro 2 a lpg bylo to bez problemu. Skalous ma 16v a euro 3 a tam se to nejak nepovedlo (v obou pripadech se jednalo o podtlak BGC. )
lada pri brzdeni motorem vypina zapalovani a tim padem do sani nesmi ani trosku plynu, jinak odejde katalyzator (Skalous ma zkusenosti:-)
na plynu bych nesetril - dnes bych tam nechal dat vstrikovani - je to o krok dal a pokud je to uz na hromadnou prestavbu tak no problem.
male upozorneni
dost servisu LPG nerado vidi, v Melniku meli kecy furt (jaka je to prace s demontazi reduktoru atd atd., oblbovani benzinove ridici jednotky jednotkou plynu.........)
Hlavne vyber slusnou dilnu LPG ktera dela slusne a mas ji blizko - to je zaklad, vyvaruj se zapalovacim svickam na LPG (BRISK SILVER)
ja mel 8v motor euro 2 a lpg bylo to bez problemu. Skalous ma 16v a euro 3 a tam se to nejak nepovedlo (v obou pripadech se jednalo o podtlak BGC. )
lada pri brzdeni motorem vypina zapalovani a tim padem do sani nesmi ani trosku plynu, jinak odejde katalyzator (Skalous ma zkusenosti:-)
na plynu bych nesetril - dnes bych tam nechal dat vstrikovani - je to o krok dal a pokud je to uz na hromadnou prestavbu tak no problem.
male upozorneni
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hlavne vyber slusnou dilnu LPG ktera dela slusne a mas ji blizko - to je zaklad, vyvaruj se zapalovacim svickam na LPG (BRISK SILVER)
Na LPG bacha!! Musí to být vstřikování a musí to udělat někdo, kdo to opravdu umí.
CS Auto Lada mi doporučila Firmu Autogas Strakonice, abych neztratil záruku na auto.
Před pěti lety bylo vstřikování ještě za cca 50000kč a oni mi doporučili obyčejný směšovač, že to taky funguje dobře.
Byl to svinskej omyl a auto skoro nejezdilo. (problém nekompatibility počítačů)
LPG mě ve finále stálo cca 30000kč a pak jsem ho zahodil, neb jsem neměl nervy driblovat mezi Ladovským servisem a LPG servisem, zvlášť když jeden je ve Strakonicích a druhý na Mělníku. LPG servis tvrdil, že je problém v autě a Lada tvrdila, že je problém v LPG. Klika byla, že CSauto vzala zničenej katalyzátor na sebe, to by mě to pak stálo ještě o 12000kč víc. Objektivně byl problém v nekompatibilitě LPG, neb po demontáži auto jezdí zase tři roky bez problémů. Takže tady se mi ušetřit nepodařilo.....
LPG už mi nesmí do auta, které nemá karburátor a mechanický rozdělovač - bojím se, že to bude svinsky drahý.![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Teď jezdím raději na naftu.![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
CS Auto Lada mi doporučila Firmu Autogas Strakonice, abych neztratil záruku na auto.
Před pěti lety bylo vstřikování ještě za cca 50000kč a oni mi doporučili obyčejný směšovač, že to taky funguje dobře.
Byl to svinskej omyl a auto skoro nejezdilo. (problém nekompatibility počítačů)
LPG mě ve finále stálo cca 30000kč a pak jsem ho zahodil, neb jsem neměl nervy driblovat mezi Ladovským servisem a LPG servisem, zvlášť když jeden je ve Strakonicích a druhý na Mělníku. LPG servis tvrdil, že je problém v autě a Lada tvrdila, že je problém v LPG. Klika byla, že CSauto vzala zničenej katalyzátor na sebe, to by mě to pak stálo ještě o 12000kč víc. Objektivně byl problém v nekompatibilitě LPG, neb po demontáži auto jezdí zase tři roky bez problémů. Takže tady se mi ušetřit nepodařilo.....
LPG už mi nesmí do auta, které nemá karburátor a mechanický rozdělovač - bojím se, že to bude svinsky drahý.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Teď jezdím raději na naftu.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Já že jsem z Vč tak si to nechám udělat od firmy , která to dělá už 16 let. Je to autogasKánský v HK. Měl jsem od nich i v Samaře, ale na karbec to nebylo nic moc. Jelikož , pokus se nepletu, tato Lada má vícebodové vstřikování a motor je euro 3, tak snad vědí co do toho mají dát , jinak
. Ne ale fakt, plyn za 30 tisíc plus navíc bomba do rezervy 1000,-- Takže 31000,-
Je 4 roky stará a najeto 45 tis.
![Guy with axe :axe:](./images/smilies/icon_axe.gif)
Je 4 roky stará a najeto 45 tis.
автомобил ваз 21113
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Myslím, že máš po stránce motoru prakticky stejný auto. (jen o 1/2 roku nebo o rok mladší a tam není mnoho změn).
Problém je v tom, že i když to LPG někdo dělá 16 let, tak Lad desítkové řady stejně nikdo mnoho neviděl.....
Problém je v tom, že i když to LPG někdo dělá 16 let, tak Lad desítkové řady stejně nikdo mnoho neviděl.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Střešnímu oknu jsem nepřišel na chuť. Už jsem ho cca 2 roky neotevřel. Při rychlosti nad 100km/h to dělá stejný randál jako otevřené boční okénko....
Takže příště bych si ho do nového auta už taky nedal.
Takže příště bych si ho do nového auta už taky nedal.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)