to mě taky anebo to je prostě jen tím,že se na to soustřeďuješ.Skalouš píše:I na silnici mi připadá, že je vidím poslední dobou častějc.
211x
Moderátor: Moderátoři
ano, ale v CR se prodaval jako soucast standardni vybavy az od roku 2006 (-1).Lubka320 píše: Ahojky, koupil jsem svou třetí Ladu. Tentokrát je to po 2 Samarách Lada 2111, 1,5 GTE 16V. R.V. 2002. Myslím, že je to super stroj, ale myslel jsem, že je ve všech posilovač řízení. Dodával se i do tohoto typu??? Díky za odpovědi
VAZ 2104 1.3 1989
Lubka320: Gratuluju a přeju, ať Ti Lada dobře slouží. Ten posilovač by tam asi měl jít domontovat, ale raději bych zavolal do Mělníka.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jo, děkuji, zatím jsem naprosto spokojen. Předtím jsem v Samaře vydržel bez posilovače a tak to vydržím i teď asi. Teď mě čeká jiná investice - LPG, už jsem si volal a vyjde to na 31 tisíc. Je to dost, ale pokud to auto mám chvilku mít tak se mi to vrátí. Jezdím na plyn už dobrých 10 let a už by to asi jinak nešlo. Ještě se tu na foru moc nevyznám, chtěl bych si dát taky obrázek a nějaké údaje, ale zatím se mi to nepodařilo. No tak budu pátrat dále. Zatím LubkaErik píše:Lubka320: Gratuluju a přeju, ať Ti Lada dobře slouží. Ten posilovač by tam asi měl jít domontovat, ale raději bych zavolal do Mělníka.
lubka320: fotka vypada jak kdyby to byl novy kus:-)
ja mel 8v motor euro 2 a lpg bylo to bez problemu. Skalous ma 16v a euro 3 a tam se to nejak nepovedlo (v obou pripadech se jednalo o podtlak BGC. )
lada pri brzdeni motorem vypina zapalovani a tim padem do sani nesmi ani trosku plynu, jinak odejde katalyzator (Skalous ma zkusenosti:-)
na plynu bych nesetril - dnes bych tam nechal dat vstrikovani - je to o krok dal a pokud je to uz na hromadnou prestavbu tak no problem.
male upozorneni dost servisu LPG nerado vidi, v Melniku meli kecy furt (jaka je to prace s demontazi reduktoru atd atd., oblbovani benzinove ridici jednotky jednotkou plynu.........)
Hlavne vyber slusnou dilnu LPG ktera dela slusne a mas ji blizko - to je zaklad, vyvaruj se zapalovacim svickam na LPG (BRISK SILVER)
ja mel 8v motor euro 2 a lpg bylo to bez problemu. Skalous ma 16v a euro 3 a tam se to nejak nepovedlo (v obou pripadech se jednalo o podtlak BGC. )
lada pri brzdeni motorem vypina zapalovani a tim padem do sani nesmi ani trosku plynu, jinak odejde katalyzator (Skalous ma zkusenosti:-)
na plynu bych nesetril - dnes bych tam nechal dat vstrikovani - je to o krok dal a pokud je to uz na hromadnou prestavbu tak no problem.
male upozorneni dost servisu LPG nerado vidi, v Melniku meli kecy furt (jaka je to prace s demontazi reduktoru atd atd., oblbovani benzinove ridici jednotky jednotkou plynu.........)
Hlavne vyber slusnou dilnu LPG ktera dela slusne a mas ji blizko - to je zaklad, vyvaruj se zapalovacim svickam na LPG (BRISK SILVER)
Na LPG bacha!! Musí to být vstřikování a musí to udělat někdo, kdo to opravdu umí.
CS Auto Lada mi doporučila Firmu Autogas Strakonice, abych neztratil záruku na auto.
Před pěti lety bylo vstřikování ještě za cca 50000kč a oni mi doporučili obyčejný směšovač, že to taky funguje dobře.
Byl to svinskej omyl a auto skoro nejezdilo. (problém nekompatibility počítačů)
LPG mě ve finále stálo cca 30000kč a pak jsem ho zahodil, neb jsem neměl nervy driblovat mezi Ladovským servisem a LPG servisem, zvlášť když jeden je ve Strakonicích a druhý na Mělníku. LPG servis tvrdil, že je problém v autě a Lada tvrdila, že je problém v LPG. Klika byla, že CSauto vzala zničenej katalyzátor na sebe, to by mě to pak stálo ještě o 12000kč víc. Objektivně byl problém v nekompatibilitě LPG, neb po demontáži auto jezdí zase tři roky bez problémů. Takže tady se mi ušetřit nepodařilo.....
LPG už mi nesmí do auta, které nemá karburátor a mechanický rozdělovač - bojím se, že to bude svinsky drahý.
Teď jezdím raději na naftu.
CS Auto Lada mi doporučila Firmu Autogas Strakonice, abych neztratil záruku na auto.
Před pěti lety bylo vstřikování ještě za cca 50000kč a oni mi doporučili obyčejný směšovač, že to taky funguje dobře.
Byl to svinskej omyl a auto skoro nejezdilo. (problém nekompatibility počítačů)
LPG mě ve finále stálo cca 30000kč a pak jsem ho zahodil, neb jsem neměl nervy driblovat mezi Ladovským servisem a LPG servisem, zvlášť když jeden je ve Strakonicích a druhý na Mělníku. LPG servis tvrdil, že je problém v autě a Lada tvrdila, že je problém v LPG. Klika byla, že CSauto vzala zničenej katalyzátor na sebe, to by mě to pak stálo ještě o 12000kč víc. Objektivně byl problém v nekompatibilitě LPG, neb po demontáži auto jezdí zase tři roky bez problémů. Takže tady se mi ušetřit nepodařilo.....
LPG už mi nesmí do auta, které nemá karburátor a mechanický rozdělovač - bojím se, že to bude svinsky drahý.
Teď jezdím raději na naftu.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Já že jsem z Vč tak si to nechám udělat od firmy , která to dělá už 16 let. Je to autogasKánský v HK. Měl jsem od nich i v Samaře, ale na karbec to nebylo nic moc. Jelikož , pokus se nepletu, tato Lada má vícebodové vstřikování a motor je euro 3, tak snad vědí co do toho mají dát , jinak . Ne ale fakt, plyn za 30 tisíc plus navíc bomba do rezervy 1000,-- Takže 31000,-
Je 4 roky stará a najeto 45 tis.
Je 4 roky stará a najeto 45 tis.
автомобил ваз 21113
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
Myslím, že máš po stránce motoru prakticky stejný auto. (jen o 1/2 roku nebo o rok mladší a tam není mnoho změn).
Problém je v tom, že i když to LPG někdo dělá 16 let, tak Lad desítkové řady stejně nikdo mnoho neviděl.....
Problém je v tom, že i když to LPG někdo dělá 16 let, tak Lad desítkové řady stejně nikdo mnoho neviděl.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Střešnímu oknu jsem nepřišel na chuť. Už jsem ho cca 2 roky neotevřel. Při rychlosti nad 100km/h to dělá stejný randál jako otevřené boční okénko....
Takže příště bych si ho do nového auta už taky nedal.
Takže příště bych si ho do nového auta už taky nedal.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)