Zapojenie otackomeru

Moderátor: Moderátoři

Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Zapojenie otackomeru

Příspěvek od Cory »

nazdarek!vsetkych zdravim.nevedel by mi niekto poradit ako zapojit otackomer? :oops: premyslal som o tom,prisiel som na jednoduchy system,ale rad si vypocujem aj iny nazor :D
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

K danému problému poskytuješ velmi málo informací :( , jak Ti máme poradit?

V podstatě je to tak, že do otáčkoměru vedou 3 dráty: 12 V plus, 12 V minus, snímač otáček ( :D velmi krásně řečeno - snímač otáček) - jde o drát z kontaktu č. 1 indukční cívky. L.
Dawid
Příspěvky: 118
Registrován: ned dub 30, 2006 13:53
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojenie otackomeru

Příspěvek od Dawid »

Cory píše:nazdarek!vsetkych zdravim.nevedel by mi niekto poradit ako zapojit otackomer? :oops: premyslal som o tom,prisiel som na jednoduchy system,ale rad si vypocujem aj iny nazor :D
A co treba takto:
http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/123.htm
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

co máš za ladku??.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Little Red Riding Hood píše:co máš za ladku??.
2105,r.v 1984
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

vsetkym daujem za rady. uz v tom zacinam mat jasno :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Neviete co sposobuje rozkmitanie rucicky otackomera? stava sa to priblizne pri 2000 a vyssich otackach kde rucicka zacne kmitat po celom obvode budika. Je to Lada 2105. Dik
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

slavoj píše:Neviete co sposobuje rozkmitanie rucicky otackomera? stava sa to priblizne pri 2000 a vyssich otackach kde rucicka zacne kmitat po celom obvode budika. Je to Lada 2105. Dik
Rozklepalo se Ti auto :D . W.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Wolf píše:
slavoj píše:Neviete co sposobuje rozkmitanie rucicky otackomera? stava sa to priblizne pri 2000 a vyssich otackach kde rucicka zacne kmitat po celom obvode budika. Je to Lada 2105. Dik
Rozklepalo se Ti auto :D . W.
To neni prdel, mě to dělá taky, že občas začne lítat přez celej budík. Bude to asi špatnej otáčkoměr.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

U kontaktniho zapalovani to muze zpusobovat horsi funkce kladivka (kondenzator, ale take odskakujici kladivko) spatna kostra zakladove desky rozdelovace ap. W.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Už jsem se s tím taky setkal. Na druhém autě ta ručička taky lítala jak splašená a navíc začal ještě poškubávat motor. Po výměně rozdělovače je klid.
Pool

Příspěvek od Pool »

Taky jsem měl ten problém, ručička otáčkoměru lítala sem tam, ale "naštěstí" zároveň s tím přestaly fungovat i směrovky. Nic vážného, jenom někde zlobí kontakty. Jednoduchá oprava, uchopí se kabeláž pod palubkou a cvičně se s ní zacloumá tam a zpátky, opakovaně na několika místech, dokud směrovka neblikne. Nakonec jsem přišel na to, že to dělá kontakt na pojistkové skříňce...
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Ivo píše:Už jsem se s tím taky setkal. Na druhém autě ta ručička taky lítala jak splašená a navíc začal ještě poškubávat motor. Po výměně rozdělovače je klid.
tak to mozno stacilo vymenit len konika v rozdelovaci :) Pretoze ked ti skubal aj motor, tak to mohlo byt jedine tym.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

slavoj píše:
Ivo píše:Už jsem se s tím taky setkal. Na druhém autě ta ručička taky lítala jak splašená a navíc začal ještě poškubávat motor. Po výměně rozdělovače je klid.
tak to mozno stacilo vymenit len konika v rozdelovaci :) Pretoze ked ti skubal aj motor, tak to mohlo byt jedine tym.
Možná by to stačilo, ale už byl v takovém stavu, že jsem ho radši vyměnil celý. Ono to sice potom nejelo vůbec, ale když jsem tam dal kondík s toho starého rozdělovače, tak pak už to jelo.
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

mě to dělalo taky: u mě to ale bylo způsobeno špatným napájením otáčkoměru. Zaoxidovaný kontakty udělaly takovej přechodovej odpor, že to mělo málo šťávy a ukazovalo blbě

stačil kontaktol a trochu oškrábnout 8)
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“