Oprava karoserie po buracke

Moderátor: Moderátoři

Dano
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 14, 2007 21:21
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Oprava karoserie po buracke

Příspěvek od Dano »

Ahojte chcem sa spytat co sa da spravit s tymto? Ma zmysel to este opravovat? Je potrebne vymenit aj pravy predny blatnik a ked uz sa to bude robit tak planujem vymenit oboje podbehy a vyvarit podlahu na miestach kde treba, hokejky ... atd.
Mate niekto zadne a predne blatniky na predaj? Nikdy som s CO nerobil ale viem si ho zohnat mam sa do toho pustit sam? Alebo radsej to dat klampiarovi? Cca na aku sumu to vidite, co by to cele mohlo stat aj s robotou?
Pripajam foto:
Přílohy
DSC02745.JPG
DSC02746.JPG
DSC02747.JPG
Naposledy upravil(a) Dano dne pon led 15, 2007 00:17, celkem upraveno 2 x.
Dano
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 14, 2007 21:21
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

dalsie foto:
Přílohy
DSC02753.JPG
Dano
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 14, 2007 21:21
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

lava strana:
Přílohy
DSC02752.JPG
DSC02751.JPG
DSC02768.JPG
Dano
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 14, 2007 21:21
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

foto:
Přílohy
DSC02754.JPG
DSC02750.JPG
DSC02748.JPG
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

No nechci Ti brat iluze, ale pokud to chces dat do puvodniho stavu i s lakem tak je asi cas poohlednout se po jinem aute-vyjde to levneji...Nebo si to udelat sam,vypada to ze by nemusela byt hnuta zadna nosna cast, tudiz se jedna "jen" o plecharinu...to neni az tak slozity, nemusis nic rovnat.Ale jak pisu, zvaz zda to stoji za tu namahu a penize...jo a jinak tipuju opravu tak na 15-20tisic v servise sakum prdum
Dano
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 14, 2007 21:21
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

No do niakeho autorizovaneho servisu to urcite nebudem davat to by bolo ako pises kapanek drahe. Ak sa vobec do toho pustim tak sa to bude robit podomacky. Este zvazujem, lebo STK a EK mam do 10 / 2007, auto je plne funkcne a pojazdne tak mozno iba dojazdim a kupim 2107 zachovalejsiu, krajsiu proste super :lol: tuto necham na nahradne dieli. Ale zase jazdit na takto pokrcenom aute ... ? :cry:
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

no já mal takisto nabůrané auto,ale iba len zadok a oprava stála-v servise-16500,-Z části na to prispela poistovna(cca7000,-)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Dano píše:No do niakeho autorizovaneho servisu to urcite nebudem davat to by bolo ako pises kapanek drahe.
ja nemluvil o autorizovanem servise, ale o nekom kdo to udela bez papiru...proste nejakem soukromem servise...
Znamymu prdnul cep na zigulovi a oprava pomuchlaneho PP blatniku s novyma cepema na jedne strane ho prisla na 15litru i s lakem komplet...a to to nemel nijak hnuty!!!
Jenze to blazen dal do autorizovaneho servisu :roll:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
stav
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 25, 2006 18:48
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

oprava

Příspěvek od stav »

Obávám se, že opravovat takovou zmuchlaninu v servise by se určitě dooost prodražilo. A někdo doma v garáži by to zadarmo taky nedělal. Asi bych řešil koupi jiného auta, cena stejného slušného ojetého vozu by určitě nepřesáhla náklady na opravu. Pokud bys měl chuť si to opravovat sám, tak si myslím, že na začátečníka je to docela velké sousto.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ale zasa treba mysliet na to,aby ti nove auto nezhrdzavelo velmi rychlo,lebo potom sa tejto praci nevyhnes aj tak
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

na opravu tohodle banánu už bych se asi vykašlal.. jednou sem podomácky rovnal tuklé auto a ze zdánlivě rovné karoserie a promáčklích dveří se vyklubalo pekný divadlo... pokud to tvé city zvládnou.. koupil bych nové auto..
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

taktiez vlastnim viackrat burane auto a tam uz nesedi nic.... ruky prec od toho...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Myso píše:tam uz nesedi nic....
dukazem jsou moje přední spolujezdcovi dveře.. musel sem převařit panty, aby se vůbec vlezly do futer.. :ANAL:
stav
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 25, 2006 18:48
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stav »

Little Red Riding Hood píše:
Myso píše:tam uz nesedi nic....
dukazem jsou moje přední spolujezdcovi dveře.. musel sem převařit panty, aby se vůbec vlezly do futer.. :ANAL:
jojo, ale to je třeba, aby si každý zkusil sám, aby poznal na vlastní kůži ( vlastně na vlastní auto) že to tak může dopadnout. Na druhou stranu ale zase : Kdo nic nedělá , nic nezkazí.
Uživatelský avatar
Chaloupka
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaloupka »

Pravda. Po napasování nových předních blatníku na moji 03 vznikla mezera mezi dveřmy a blatníkem. Bylo to dáno výrobcem blatníku. Byl kratší vzadu. předek lícuje parádně s kapotou a s čelem 8) .

Je třeba pasovat blatníky i prahy s přišroubovanými dveřmi, aby to lícovalo. Ale někdy to nejde i kdybych se rozpůlil :evil: . Každý plech originál co do tvaru a někdy pěkná vrtule.

Nejdřív si sežeň materiál, osaď výstuhy, prahy. skus dveře. Pak podběhy (pokud měníš) a blatníky. Musíš ale celou dobu si dávat pozor na lícování dveří, kapoty a čela.

Jestli jsem na něco zapoměl tak to doplňte :wink:
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“