Tohle je teda tak blbý až je to pomalu směšný.How else can you tell if your Lada was built by convicts?
Once it leaves the factory it runs and runs and runs ...
Poruchy
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
[quote="tavri"]Taky jsem se divil, co to je za sračky ten Tosol, když jsem jej vyměňoval za Fridex G48.
Když jsem vyrovnával hladinu chladící kapaliny, tak pod víčkem a kolem hrdla byla hnědožlutá jakoby vazelína, asi vypláchnutá z trubek a přírub chladící soustavy, Hadrem jsem to odstranil a dolil kapalinou na bázi ethylenglykolu kterou používá Škoda.
Dále se nic hnědého nevyskytuje, jen si nejsem jistý tím mícháním kapalin asi zmíněného Tosolu a Fridexu.
Hlavně že to nezamrzne!
Když jsem vyrovnával hladinu chladící kapaliny, tak pod víčkem a kolem hrdla byla hnědožlutá jakoby vazelína, asi vypláchnutá z trubek a přírub chladící soustavy, Hadrem jsem to odstranil a dolil kapalinou na bázi ethylenglykolu kterou používá Škoda.
Dále se nic hnědého nevyskytuje, jen si nejsem jistý tím mícháním kapalin asi zmíněného Tosolu a Fridexu.
Hlavně že to nezamrzne!
ELSIN LADA 21113, 1.5L, 16V, 2004
Viděl jsem víc aut ktery měly na takovouhle hmotu v chladici kapalině . Nemůže za to tosol ani fridex, všecky kapaliny na bazi ethylenglykolu i propylenglykolu jsou misitelne vez problemu.
tohel je vysledek smichani oleje nebo tuku s nejakym glykolem. neni to ale zadny duvo k obavam, nicemu to nevadi (tedy pokud te hmoty v chaldicim okruhu vyrazne nepribyva:-)))
ja jsem drive do lady kupoval DIVINOL 5l/380kc, diky obcasnym unikum nebylo potreba nic menit, jen dolevat:-))))
tohel je vysledek smichani oleje nebo tuku s nejakym glykolem. neni to ale zadny duvo k obavam, nicemu to nevadi (tedy pokud te hmoty v chaldicim okruhu vyrazne nepribyva:-)))
ja jsem drive do lady kupoval DIVINOL 5l/380kc, diky obcasnym unikum nebylo potreba nic menit, jen dolevat:-))))
Dneska jsem se konečně dostal na to abych změřil odběr proudu auta v klidu. Mám na multimetru rozsah jan do 200 mA , a ten mi nestačil, ani při odpojení rádia. Zkoušel jsem odpojit rádio zkrz středový tunel z boku, výsledek byl, že jsem asi přerešil nějaký spoj , protože mi přestal jít centrál, rádio se mi odpojit nepodařilo, pak mě napadlo vyndat pojistku na kterou je rádio zapojené. Asi mám někde nějaký zkrat.
franta: Zavdušnění chl. systému mě nejdříve taky děsilo, takže jsem zvolil metodu postupného vypouštění a dolévání, což je pracné a nedokonalé, pak se mi ten šroub dole vysmekl z ruky a celé to vyteklo. Naštěstí se se nikde nic nezavzdušnilo, vzduch, pokud někde zůstal, se normálně po spuštění motoru vybublal nahoru.
G48 je takový střed v kvalitě. Mám ho předepsaný v příručce. Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
G48 je takový střed v kvalitě. Mám ho předepsaný v příručce. Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Dodge Avenger 2.0 VVT
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Sice na to ty krabice celá léta jezdily, ale nyní si již mohou dopřát něco lepšího, cena "lepších" kapalin je skoro stejná a vůči hliníku (hlava) jsou ohleduplnější.tavri píše:Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
S tim souhlasim a jenom bych doplnil, ze jsou ohleduplnejsi nejenom k hlinikove hlave, ale mnohdy i k hlinikovemu chladici . Ale vazne, ja osobne zastavam nazor, ze si neni treba pridelavat starosti a tak radeji pouzivam Fridex G plus a vim, ze mam na 5 let pokoj. O ekonomii uz ani nemluvim. Nesouhlasim s lidmi, kteri si treba do moderniho motoru nalijou olej, ktery dostali v hospode od traktoristy a pak se divi, ze jim odesly treba zdvihatka. W.Koko Loko píše:Sice na to ty krabice celá léta jezdily, ale nyní si již mohou dopřát něco lepšího, cena "lepších" kapalin je skoro stejná a vůči hliníku (hlava) jsou ohleduplnější.tavri píše:Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Zdravím všetkých! Nemali ste niekto podobný problém? Pri prudkom zabrzdení a následnom zastavení sa auto na strane vodiča v predu nakloní viac ako na strane spolujazdca v predu. A do kríža k tomu sa na strane spolujazdca v zadu nadvihne viac ako na strane vodiča v zadu. Pri brzdení, ale začne najprv brzdiť pravá strana a keď už zablokuje na to aj ľavú auto začne ťahať do ľava. Ako rozhojdávam auto na mieste a sledujem účinok tlmičov, rozdiel nevidím. Pri vyšších rýchlostiach auto nepláva na hupakoch. Nejaví známky vybitých tlmičov, aj keď v zadu niečo niekedy poškripuje od zadného tlmiča na strane spolujazdca a tento tlmič je aj mokrý, no na mieste pri zahojdaní nič nepočujem. Všetky tlmiče sa pri hojdaní na mieste javia ako účinné. Skúste mi niečo poradiť. Dík.