Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

How else can you tell if your Lada was built by convicts?
Once it leaves the factory it runs and runs and runs ...
Tohle je teda tak blbý až je to pomalu směšný. :D
Uživatelský avatar
ELSIN
Příspěvky: 5
Registrován: úte led 25, 2005 12:17
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od ELSIN »

[quote="tavri"]Taky jsem se divil, co to je za sračky ten Tosol, když jsem jej vyměňoval za Fridex G48.



Když jsem vyrovnával hladinu chladící kapaliny, tak pod víčkem a kolem hrdla byla hnědožlutá jakoby vazelína, asi vypláchnutá z trubek a přírub chladící soustavy, Hadrem jsem to odstranil a dolil kapalinou na bázi ethylenglykolu kterou používá Škoda.
Dále se nic hnědého nevyskytuje, jen si nejsem jistý tím mícháním kapalin asi zmíněného Tosolu a Fridexu.
Hlavně že to nezamrzne!
ELSIN LADA 21113, 1.5L, 16V, 2004
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Já to radši vylil. V rámci preventivních výměn všech provozních kapalin při koupi ojetinky. Mám také mnohem starší model. Kanystr 4l nestojí svět (asi 390 Kč - Hypernova)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Viděl jsem víc aut ktery měly na takovouhle hmotu v chladici kapalině . Nemůže za to tosol ani fridex, všecky kapaliny na bazi ethylenglykolu i propylenglykolu jsou misitelne vez problemu.
tohel je vysledek smichani oleje nebo tuku s nejakym glykolem. neni to ale zadny duvo k obavam, nicemu to nevadi (tedy pokud te hmoty v chaldicim okruhu vyrazne nepribyva:-)))
ja jsem drive do lady kupoval DIVINOL 5l/380kc, diky obcasnym unikum nebylo potreba nic menit, jen dolevat:-))))
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Dneska jsem se konečně dostal na to abych změřil odběr proudu auta v klidu. Mám na multimetru rozsah jan do 200 mA , a ten mi nestačil, ani při odpojení rádia. Zkoušel jsem odpojit rádio zkrz středový tunel z boku, výsledek byl, že jsem asi přerešil nějaký spoj , protože mi přestal jít centrál, rádio se mi odpojit nepodařilo, pak mě napadlo vyndat pojistku na kterou je rádio zapojené. Asi mám někde nějaký zkrat.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Honzo, ten odber je priserne veliky... bateka v aute byva nabiat tak max na 60procent ... prod by mel byt tak jednotky az desitky mA.
Zkus postupne odpojovat jednotlive spotrebice nebo vytahovat pojistky....
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

kontrolna otazka nesvieti ti svetielko v kufri alebo v odkladacej schranke ???
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To mám zapojené od výrobce přes světla, takže po vypnutí světel to zhasne.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

Ještě k té chladící kapalině, takže myslíte že G48 bude stačit. A dále kde všude se to odvzdušňuje? Má to někde nějaké odvzdušňovací kohouty?
Franta
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

franta: Zavdušnění chl. systému mě nejdříve taky děsilo, takže jsem zvolil metodu postupného vypouštění a dolévání, což je pracné a nedokonalé, pak se mi ten šroub dole vysmekl z ruky a celé to vyteklo. Naštěstí se se nikde nic nezavzdušnilo, vzduch, pokud někde zůstal, se normálně po spuštění motoru vybublal nahoru.
G48 je takový střed v kvalitě. Mám ho předepsaný v příručce. Stabil je pro krabice a stará auta obecně. 8)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

G48 je jen tzv ekologicky produkt co tolik neskodi zivotnimu prostredi - se zelenym by se nemel michat..
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

tavri píše:Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Sice na to ty krabice celá léta jezdily, ale nyní si již mohou dopřát něco lepšího, cena "lepších" kapalin je skoro stejná a vůči hliníku (hlava) jsou ohleduplnější.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Koko Loko píše:
tavri píše:Stabil je pro krabice a stará auta obecně.
Sice na to ty krabice celá léta jezdily, ale nyní si již mohou dopřát něco lepšího, cena "lepších" kapalin je skoro stejná a vůči hliníku (hlava) jsou ohleduplnější.
S tim souhlasim a jenom bych doplnil, ze jsou ohleduplnejsi nejenom k hlinikove hlave, ale mnohdy i k hlinikovemu chladici :wink: . Ale vazne, ja osobne zastavam nazor, ze si neni treba pridelavat starosti a tak radeji pouzivam Fridex G plus a vim, ze mam na 5 let pokoj. O ekonomii uz ani nemluvim. Nesouhlasim s lidmi, kteri si treba do moderniho motoru nalijou olej, ktery dostali v hospode od traktoristy a pak se divi, ze jim odesly treba zdvihatka. W.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Zdravím všetkých! Nemali ste niekto podobný problém? Pri prudkom zabrzdení a následnom zastavení sa auto na strane vodiča v predu nakloní viac ako na strane spolujazdca v predu. A do kríža k tomu sa na strane spolujazdca v zadu nadvihne viac ako na strane vodiča v zadu. Pri brzdení, ale začne najprv brzdiť pravá strana a keď už zablokuje na to aj ľavú auto začne ťahať do ľava. Ako rozhojdávam auto na mieste a sledujem účinok tlmičov, rozdiel nevidím. Pri vyšších rýchlostiach auto nepláva na hupakoch. Nejaví známky vybitých tlmičov, aj keď v zadu niečo niekedy poškripuje od zadného tlmiča na strane spolujazdca a tento tlmič je aj mokrý, no na mieste pri zahojdaní nič nepočujem. Všetky tlmiče sa pri hojdaní na mieste javia ako účinné. Skúste mi niečo poradiť. Dík.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

:-) ja mel povolene srouby u predni napravy:-)
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“