211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

speedy
Ne ne tak jsem to nemyslel.Asi jsem to špatně napsal.Jen mě na to přivedl tvůj výčet všeho špatného o Ladě,který jsi poscháněl.Chyba v na mé straně.Omlouvám se za to. :oops:
Ctirad
aapetr
Příspěvky: 31
Registrován: úte čer 01, 2004 16:08
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aapetr »

S tou nabídkou ojetin je to fakt špatný , byl jsem rád že jsem něco vůbec sehnal . Koukám na TipCars , aaaauto , nebo anonnci . Jestli Ctirade pojedeš do Bechyně tak ti auto předvedu , určitě v sobotu přijedu .
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

aapetr
Chtěl bych se zajet v sobotu do Bechyně kouknout(zatím Favoritem),tak se tam uvidíme.Budu rád,dík.
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

speedy
Jestli tomu dobře rozumím,tak vylepšená Samara by měla nahradit desítkovou řadu?Nebude to náhodou tím,že se Samara prodávala líp,než nové modely(2110,-11,-12)?Je fakt,že 2113 působí zvenku trochu zastarale,ale není ošklivá.Pokud by se cena pohyovala dostatečně nízko,tak se by to mohlo prodávat poměrně dost.Je škoda,že s tím nepřišli dřív.Teď to vypadá jako krok zpět.No to jsem zvědav,jak tohle všechno dopadne.
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

speedy
Dík za tvůj obsáhlý komentář.Tak trochu jsi mi otevřel mou všeobecných kravin plnou hlavu :P .Takže uvidíme,jak se to všechno vyvrbí a budem očekávat příchod něčeho nového(Priory) a případné,snad slušné slevy(pro mě ideální na podzim :P ).
:salute: :sleepy2:
Ctirad
Jan Vašák
Příspěvky: 46
Registrován: ned čer 13, 2004 22:53
Bydliště: Sudoměřice

Koupě nové Lady 211x

Příspěvek od Jan Vašák »

Rád bych reagoval na některé názory odrazující od koupě nové Lady řady 211x.

Ladu 2111 1.5 16V jsme koupili v květnu 2003, jako zlevněné auto rok 2002, dle papírů vyrobené v 11 měsíci roku 2002 za 273 900,- Kč. V této ceně byly zahrnuty: boční lišty, litá kola, kabeláž na rádio, gumové koberečky, vnucenou metalízu nepočítám.

Ke koupi nového auta jsme se rozhodovali poměrně dlouho a vzhledem k tehdejším cenám vyšla Lada jednoznačně vítězně a pokud jsem zkoumal zkušenosti majitelů starších Lad, nebylo co řešit.
Nyní podrobný podrobný popis závad během do dnešního dne najetých 72 000 km ( myslím. že to mezi majiteli na tomto fóru během 2 let nikdo jiný nenajel ):
500 km...............baterie-mrtvý článek.......výměna

od počátku.........zvýšená hlučnost od výfuku kolem 3000 otáček..........při 1. SK v autorizovaném servisu v Modřanech provedeno "dolícování katalyzátoru" tak dobře. že během asi 200 km upadl a musel být vyměněn, naštěstí v záruce a samozřejmě na Mělníku.

To jsou veškeré vážnější závady, které měly vliv na mobilnost.

Ostatní:
12 000 km...............kontrolka hladiny oleje hlásila problém, i když oleje bylo dost.......opraveno, vadné čidlo.

20 000.............kontolka žárovek hlásila závadu...............po problémech se servisy odstraněno svépomocí, nakonec na Mělníku výměna objímky zadního světla.

50 000............nejde centrál, relé vrčí pod palubkou...............oprava-výměna pojistky

po každé zimě, čili 2x..............zrezlé ramínko zad. stěrače................výměna.

Toť vše.
Brzdové destičky jsem měnil v 70 000 km, na SK jsem chodil pravidelně, i když mám pocit, že pokud člověk nejede na Mělník, tak na SK ani chodit nemusí a stačí vyměnit olej.
Nyní jsem zjistil hlučnost od stropního čidla topení, ale to je jen větráček čili blbost a stačí ho jen lépe upevnit a občasné lupání od PP kola-ještě nevím co to je.
Průměrná spotřeba při mé dost ostré jízdě je 6.83, po létě to bude opět 6,4 l/100km/ minimální 5,2, maximální 8,2.
Toto jsou moje zkušenosti.
Většina lidí zdaleka nenajede to co já a pokud ostatní auta této řady mají obdobnou poruchovost, tak běžnému řidiči, který ročně najezdí 10 000 km, vydrží mnoho let s minimálními náklady. Osobně neznám nová autech jiných značek, ale myslím, že za toto množství by se nemusela stydět žádná "renomovaná" značka, nemluvě o pořizovacích a provozních nákladech.
Jediné co musím Ladě zazlívat je naprostá neschopnost a nesolidnost (některých) servisů.

Takže pokud bych se měl rozhodovat znovu, tak bych to auto opět koupil.
Záměrně nevypisuji klady a nedostatky,obojího je dost, ale myslím si, že nedostatky tohoto auta jsou velmi nepodstatné a nemají vliv na spolehlivost a použitelnost.
S klidem Ladu každému doporučím.
Čau JV

P.S.
Nejel někdo z vás náhodou ve čtvrtek přes Jince modrou 2111?
Jan Vašák
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Beze zbytku souhlasím s J.V.
Sk.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

Pro JV: to lupání od pp by mohlo být buď tlumič nebo stabilizátor i když bych zkontroloval i ložisko a dotažení ložiska v pp.
Jinak souhlasím s tím co napsal JV. Zatím je má lada 2112 16v v pohodě. 28.4.2005 to byl rok co jí mám a jediný problém, který stojí za to zmínit byl ten, že kolem 3000 ot. rezonoval výfuk. Výměna středního dílu to spravila. Jinak nic vážnějšího. Mám najeto cca. 22000km s průměrnou spotřebou 5,8l/100km. Nejmenší byla 4,2(rovina hradecko, ne dálnice) a největší 6,9(zima -20 a relý ve sněhu).
Franta
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To, že s 2111 16V jezdím za 8,5-9,0l svědčí o tom, že jezdím opravdu jako dobytek a víc než polovinu cest po Praze se studeným motorem. A i přes tento režim zacházení se na motoru nevyskytují žádné závady. Jediné, co mi jde víc do kopru jsou pneumatiky, destičky a kotouče, ale to je úměrné způsobu jízdy. Takže si myslím, že s tou poruchovostí to nebude tak zlé a že to bude asi podobné jako u jiných aut.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tak jak jsem psal o tom ztraceni vody, tak za to nemuze lada ale reduktor LPG.. uz mam k nemu nova plastova kolena a vecer je tam namontuju.. mam obavy ze pretlak v chaldicim systemu lady je ponekud vetsi nez u jinych aut.
BTW kdyz obcas sepne ventilator chladice , vydava to priserny zvuky. motorek bude potrebovat namazat:-((
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ad cenove uvahy.. nevim me pripada rozdil cen za povinne ruceni docela zanedbatelny jestli je to 1,3 nebo 1,5.. pokud se s autem vic jezdi tak tyhle naklady jsou zanedbatelne.

pravda za motor s objemem nad 2,5l bych asi povinne ruceni uz platit nechtel:-)))

poridil jsem si ted nove gumy na leto.. zatim jsou jen vepredu (behem tydne budu i v zadu.. no brutalni rozdil v jizdnich vlastnostech!)
Pirelli3000e nemaj chybu (jeste uvidime jaky sou za mokra):-)))
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Ahoj Jirko,
ty Pirelky jsem koupil také, zatím na předek. Jsem rád, že je chválíš. Jen jsem se chtěl zeptat, jaký jsi koupil rychlostní index (SI)? H nebo T? Já mám v techničáku H, ale to jsem zjistil až když jsem měl koupené T.
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

¨ja bych to s revitalizaci starsi samary moc ruzove nevidel, v rusku se porad prodava klasika 210x ale to je auto do kterho at daji cokoliv tak jako nove tezko vyhovi predpisum pro evropske trhy a podobne to bude i s 2113.
u spousty veci clovek uz dnes nehleda nejnizsi cenu ale slusnou kvalitu. auto je porad celkem draha legrace a tak je to zatim o kompromisech. cim je vyssi zivotni uroven a prijmy tim mene se budou lidi pidit po "levnych autech za kazdou cenu" proste 2113 bude pro ruske trhy, tezko najdete v evrpoe zemi kam by se dalo dovazet 20 let stare auto za lidovou cenu.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Eriku no ja mam taky T:-) 8v ma max rychlost v papirech 167, tak to musi stacit... nevim co je v technicaku, ja mam technicak co vzniknul prepsanim toho rakouskeho... napr. prives mam povolenej 1000kg..
jinak jedny zimni protektory jsem mel snad s indexem S a v pohode, druhe Q a s nima jsem mel preci jen strach jet delsi dobu s cihlou na podlaze..
smim se zeptat na cenu? ja je poridil za 1263kc/kus:-)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Já je kupoval na http://www.pneuobchod.cz/ a byly za 1237 včetně dopravy domů. Jinak já mám zase český techničák přepsaný z belgického. A mám tam rychlostní index H. Ale myslím si, že by to T ělo stačit (190 km/h). Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“