211x
Moderátor: Moderátoři
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
speedy
Jestli tomu dobře rozumím,tak vylepšená Samara by měla nahradit desítkovou řadu?Nebude to náhodou tím,že se Samara prodávala líp,než nové modely(2110,-11,-12)?Je fakt,že 2113 působí zvenku trochu zastarale,ale není ošklivá.Pokud by se cena pohyovala dostatečně nízko,tak se by to mohlo prodávat poměrně dost.Je škoda,že s tím nepřišli dřív.Teď to vypadá jako krok zpět.No to jsem zvědav,jak tohle všechno dopadne.
Jestli tomu dobře rozumím,tak vylepšená Samara by měla nahradit desítkovou řadu?Nebude to náhodou tím,že se Samara prodávala líp,než nové modely(2110,-11,-12)?Je fakt,že 2113 působí zvenku trochu zastarale,ale není ošklivá.Pokud by se cena pohyovala dostatečně nízko,tak se by to mohlo prodávat poměrně dost.Je škoda,že s tím nepřišli dřív.Teď to vypadá jako krok zpět.No to jsem zvědav,jak tohle všechno dopadne.
Ctirad
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Koupě nové Lady 211x
Rád bych reagoval na některé názory odrazující od koupě nové Lady řady 211x.
Ladu 2111 1.5 16V jsme koupili v květnu 2003, jako zlevněné auto rok 2002, dle papírů vyrobené v 11 měsíci roku 2002 za 273 900,- Kč. V této ceně byly zahrnuty: boční lišty, litá kola, kabeláž na rádio, gumové koberečky, vnucenou metalízu nepočítám.
Ke koupi nového auta jsme se rozhodovali poměrně dlouho a vzhledem k tehdejším cenám vyšla Lada jednoznačně vítězně a pokud jsem zkoumal zkušenosti majitelů starších Lad, nebylo co řešit.
Nyní podrobný podrobný popis závad během do dnešního dne najetých 72 000 km ( myslím. že to mezi majiteli na tomto fóru během 2 let nikdo jiný nenajel ):
500 km...............baterie-mrtvý článek.......výměna
od počátku.........zvýšená hlučnost od výfuku kolem 3000 otáček..........při 1. SK v autorizovaném servisu v Modřanech provedeno "dolícování katalyzátoru" tak dobře. že během asi 200 km upadl a musel být vyměněn, naštěstí v záruce a samozřejmě na Mělníku.
To jsou veškeré vážnější závady, které měly vliv na mobilnost.
Ostatní:
12 000 km...............kontrolka hladiny oleje hlásila problém, i když oleje bylo dost.......opraveno, vadné čidlo.
20 000.............kontolka žárovek hlásila závadu...............po problémech se servisy odstraněno svépomocí, nakonec na Mělníku výměna objímky zadního světla.
50 000............nejde centrál, relé vrčí pod palubkou...............oprava-výměna pojistky
po každé zimě, čili 2x..............zrezlé ramínko zad. stěrače................výměna.
Toť vše.
Brzdové destičky jsem měnil v 70 000 km, na SK jsem chodil pravidelně, i když mám pocit, že pokud člověk nejede na Mělník, tak na SK ani chodit nemusí a stačí vyměnit olej.
Nyní jsem zjistil hlučnost od stropního čidla topení, ale to je jen větráček čili blbost a stačí ho jen lépe upevnit a občasné lupání od PP kola-ještě nevím co to je.
Průměrná spotřeba při mé dost ostré jízdě je 6.83, po létě to bude opět 6,4 l/100km/ minimální 5,2, maximální 8,2.
Toto jsou moje zkušenosti.
Většina lidí zdaleka nenajede to co já a pokud ostatní auta této řady mají obdobnou poruchovost, tak běžnému řidiči, který ročně najezdí 10 000 km, vydrží mnoho let s minimálními náklady. Osobně neznám nová autech jiných značek, ale myslím, že za toto množství by se nemusela stydět žádná "renomovaná" značka, nemluvě o pořizovacích a provozních nákladech.
Jediné co musím Ladě zazlívat je naprostá neschopnost a nesolidnost (některých) servisů.
Takže pokud bych se měl rozhodovat znovu, tak bych to auto opět koupil.
Záměrně nevypisuji klady a nedostatky,obojího je dost, ale myslím si, že nedostatky tohoto auta jsou velmi nepodstatné a nemají vliv na spolehlivost a použitelnost.
S klidem Ladu každému doporučím.
Čau JV
P.S.
Nejel někdo z vás náhodou ve čtvrtek přes Jince modrou 2111?
Ladu 2111 1.5 16V jsme koupili v květnu 2003, jako zlevněné auto rok 2002, dle papírů vyrobené v 11 měsíci roku 2002 za 273 900,- Kč. V této ceně byly zahrnuty: boční lišty, litá kola, kabeláž na rádio, gumové koberečky, vnucenou metalízu nepočítám.
Ke koupi nového auta jsme se rozhodovali poměrně dlouho a vzhledem k tehdejším cenám vyšla Lada jednoznačně vítězně a pokud jsem zkoumal zkušenosti majitelů starších Lad, nebylo co řešit.
Nyní podrobný podrobný popis závad během do dnešního dne najetých 72 000 km ( myslím. že to mezi majiteli na tomto fóru během 2 let nikdo jiný nenajel ):
500 km...............baterie-mrtvý článek.......výměna
od počátku.........zvýšená hlučnost od výfuku kolem 3000 otáček..........při 1. SK v autorizovaném servisu v Modřanech provedeno "dolícování katalyzátoru" tak dobře. že během asi 200 km upadl a musel být vyměněn, naštěstí v záruce a samozřejmě na Mělníku.
To jsou veškeré vážnější závady, které měly vliv na mobilnost.
Ostatní:
12 000 km...............kontrolka hladiny oleje hlásila problém, i když oleje bylo dost.......opraveno, vadné čidlo.
20 000.............kontolka žárovek hlásila závadu...............po problémech se servisy odstraněno svépomocí, nakonec na Mělníku výměna objímky zadního světla.
50 000............nejde centrál, relé vrčí pod palubkou...............oprava-výměna pojistky
po každé zimě, čili 2x..............zrezlé ramínko zad. stěrače................výměna.
Toť vše.
Brzdové destičky jsem měnil v 70 000 km, na SK jsem chodil pravidelně, i když mám pocit, že pokud člověk nejede na Mělník, tak na SK ani chodit nemusí a stačí vyměnit olej.
Nyní jsem zjistil hlučnost od stropního čidla topení, ale to je jen větráček čili blbost a stačí ho jen lépe upevnit a občasné lupání od PP kola-ještě nevím co to je.
Průměrná spotřeba při mé dost ostré jízdě je 6.83, po létě to bude opět 6,4 l/100km/ minimální 5,2, maximální 8,2.
Toto jsou moje zkušenosti.
Většina lidí zdaleka nenajede to co já a pokud ostatní auta této řady mají obdobnou poruchovost, tak běžnému řidiči, který ročně najezdí 10 000 km, vydrží mnoho let s minimálními náklady. Osobně neznám nová autech jiných značek, ale myslím, že za toto množství by se nemusela stydět žádná "renomovaná" značka, nemluvě o pořizovacích a provozních nákladech.
Jediné co musím Ladě zazlívat je naprostá neschopnost a nesolidnost (některých) servisů.
Takže pokud bych se měl rozhodovat znovu, tak bych to auto opět koupil.
Záměrně nevypisuji klady a nedostatky,obojího je dost, ale myslím si, že nedostatky tohoto auta jsou velmi nepodstatné a nemají vliv na spolehlivost a použitelnost.
S klidem Ladu každému doporučím.
Čau JV
P.S.
Nejel někdo z vás náhodou ve čtvrtek přes Jince modrou 2111?
Jan Vašák
Pro JV: to lupání od pp by mohlo být buď tlumič nebo stabilizátor i když bych zkontroloval i ložisko a dotažení ložiska v pp.
Jinak souhlasím s tím co napsal JV. Zatím je má lada 2112 16v v pohodě. 28.4.2005 to byl rok co jí mám a jediný problém, který stojí za to zmínit byl ten, že kolem 3000 ot. rezonoval výfuk. Výměna středního dílu to spravila. Jinak nic vážnějšího. Mám najeto cca. 22000km s průměrnou spotřebou 5,8l/100km. Nejmenší byla 4,2(rovina hradecko, ne dálnice) a největší 6,9(zima -20 a relý ve sněhu).
Franta
Jinak souhlasím s tím co napsal JV. Zatím je má lada 2112 16v v pohodě. 28.4.2005 to byl rok co jí mám a jediný problém, který stojí za to zmínit byl ten, že kolem 3000 ot. rezonoval výfuk. Výměna středního dílu to spravila. Jinak nic vážnějšího. Mám najeto cca. 22000km s průměrnou spotřebou 5,8l/100km. Nejmenší byla 4,2(rovina hradecko, ne dálnice) a největší 6,9(zima -20 a relý ve sněhu).
Franta
To, že s 2111 16V jezdím za 8,5-9,0l svědčí o tom, že jezdím opravdu jako dobytek a víc než polovinu cest po Praze se studeným motorem. A i přes tento režim zacházení se na motoru nevyskytují žádné závady. Jediné, co mi jde víc do kopru jsou pneumatiky, destičky a kotouče, ale to je úměrné způsobu jízdy. Takže si myslím, že s tou poruchovostí to nebude tak zlé a že to bude asi podobné jako u jiných aut.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
tak jak jsem psal o tom ztraceni vody, tak za to nemuze lada ale reduktor LPG.. uz mam k nemu nova plastova kolena a vecer je tam namontuju.. mam obavy ze pretlak v chaldicim systemu lady je ponekud vetsi nez u jinych aut.
BTW kdyz obcas sepne ventilator chladice , vydava to priserny zvuky. motorek bude potrebovat namazat:-((
BTW kdyz obcas sepne ventilator chladice , vydava to priserny zvuky. motorek bude potrebovat namazat:-((
ad cenove uvahy.. nevim me pripada rozdil cen za povinne ruceni docela zanedbatelny jestli je to 1,3 nebo 1,5.. pokud se s autem vic jezdi tak tyhle naklady jsou zanedbatelne.
pravda za motor s objemem nad 2,5l bych asi povinne ruceni uz platit nechtel:-)))
poridil jsem si ted nove gumy na leto.. zatim jsou jen vepredu (behem tydne budu i v zadu.. no brutalni rozdil v jizdnich vlastnostech!)
Pirelli3000e nemaj chybu (jeste uvidime jaky sou za mokra):-)))
pravda za motor s objemem nad 2,5l bych asi povinne ruceni uz platit nechtel:-)))
poridil jsem si ted nove gumy na leto.. zatim jsou jen vepredu (behem tydne budu i v zadu.. no brutalni rozdil v jizdnich vlastnostech!)
Pirelli3000e nemaj chybu (jeste uvidime jaky sou za mokra):-)))
Ahoj Jirko,
ty Pirelky jsem koupil také, zatím na předek. Jsem rád, že je chválíš. Jen jsem se chtěl zeptat, jaký jsi koupil rychlostní index (SI)? H nebo T? Já mám v techničáku H, ale to jsem zjistil až když jsem měl koupené T.
Erik
ty Pirelky jsem koupil také, zatím na předek. Jsem rád, že je chválíš. Jen jsem se chtěl zeptat, jaký jsi koupil rychlostní index (SI)? H nebo T? Já mám v techničáku H, ale to jsem zjistil až když jsem měl koupené T.
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
¨ja bych to s revitalizaci starsi samary moc ruzove nevidel, v rusku se porad prodava klasika 210x ale to je auto do kterho at daji cokoliv tak jako nove tezko vyhovi predpisum pro evropske trhy a podobne to bude i s 2113.
u spousty veci clovek uz dnes nehleda nejnizsi cenu ale slusnou kvalitu. auto je porad celkem draha legrace a tak je to zatim o kompromisech. cim je vyssi zivotni uroven a prijmy tim mene se budou lidi pidit po "levnych autech za kazdou cenu" proste 2113 bude pro ruske trhy, tezko najdete v evrpoe zemi kam by se dalo dovazet 20 let stare auto za lidovou cenu.
u spousty veci clovek uz dnes nehleda nejnizsi cenu ale slusnou kvalitu. auto je porad celkem draha legrace a tak je to zatim o kompromisech. cim je vyssi zivotni uroven a prijmy tim mene se budou lidi pidit po "levnych autech za kazdou cenu" proste 2113 bude pro ruske trhy, tezko najdete v evrpoe zemi kam by se dalo dovazet 20 let stare auto za lidovou cenu.
Eriku no ja mam taky T:-) 8v ma max rychlost v papirech 167, tak to musi stacit... nevim co je v technicaku, ja mam technicak co vzniknul prepsanim toho rakouskeho... napr. prives mam povolenej 1000kg..
jinak jedny zimni protektory jsem mel snad s indexem S a v pohode, druhe Q a s nima jsem mel preci jen strach jet delsi dobu s cihlou na podlaze..
smim se zeptat na cenu? ja je poridil za 1263kc/kus:-)
jinak jedny zimni protektory jsem mel snad s indexem S a v pohode, druhe Q a s nima jsem mel preci jen strach jet delsi dobu s cihlou na podlaze..
smim se zeptat na cenu? ja je poridil za 1263kc/kus:-)
Já je kupoval na http://www.pneuobchod.cz/ a byly za 1237 včetně dopravy domů. Jinak já mám zase český techničák přepsaný z belgického. A mám tam rychlostní index H. Ale myslím si, že by to T ělo stačit (190 km/h). Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín