Ten problém mám taky (cca 2měsíce/1litr). Před týdnem jsem narazil na prosakující "eska"pásku - výměna za stahovací objímku - sucho a chladivá kapalina stále (asi) ubývá. Jinak vše OK - tedy kolem viditelných a hmatatelných spojů trubka-hadice. L.Jiri píše:ted resim kde se mi ztraci voda z chlazeni........(
211x
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Litr na 100km bez louže?
Kdyby to šlo hlavou nebo tam někde, tak to už "musí" zabarvit kouř, nebo hýbat s teplotou.
Máš tam vodu, nebo nemrzku? Voda, kdyby za jízdy kapala na nějaké teplejší místo, by se mohla odpařit beze stopy.....
Zkouším uvažovat, ber to s rezervou...
Kdyby to šlo hlavou nebo tam někde, tak to už "musí" zabarvit kouř, nebo hýbat s teplotou.
Máš tam vodu, nebo nemrzku? Voda, kdyby za jízdy kapala na nějaké teplejší místo, by se mohla odpařit beze stopy.....
Zkouším uvažovat, ber to s rezervou...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
A "nepije" to zvukova isolace pod motorem? Nevim, jak to u 110 rady je, ale hranata rada strikacek tam ma takovy sendvicovy molitan a kdyz mi kapala pumpa, tak to stacilo vysat a kdyz jsem ty dekly demontoval, tak z toho teklo jako z kropicky. W.Jiri píše:no u me je to 1 litr na cca 100km (nebo den).. louze pode mnou neni, olej v motroru je v pohode budu to muset dukladne prohlidnout!
Jiří 50000kč to nebude, ale do 10000kč se to vejde. S tou vodou pokud Ti neteče do motoru, tak to nech natlakovat a oni Ti zjistí kde to teče, já osobně typuju topení nebo někde kolem. Jestli jsem to pochopil dobře, tak když je auto v klidu kapalina neubývá a pod autem nic není. Pokud auto funguje tak funguje topení tam to bude týct a odtéká to během jízdy pod auto, takže Ty nic nevidíš. Doufám, že mám pravdu, jinak nevím.
Franta
Franta
Obecně pokles ceny ojetiny je vždy výrazně menší.
Vybral jsem z tabulky od speedyho extrémy a zjistil jsem, že v tomto ohledu je Lada celkem průměrná:
Za dva roky provozu to bude:
Fabia combi 71% původní ceny
Lada 50%
Honda Legend 24%
Teď mám 3 roky a 77tkm a celkem pohoda. (nechci to ovšem zakřiknout.
)
Já na auto nekoukám moc jako na hodnotu, ale jako na "spotřebák".
Navíc mi žádné auto nestojí za to, abych třeba při parkování dával pozor do čeho a jak rychle najedu. Tudíž už teď je ta moje plečka hodně otlučená. Kdybych se na auto koukal jako na majetek, musel bych se o něj starat tak, aby pokles jeho ceny byl co nejmenší.
A zařadil bych se tak do kagorie "leštič", což jsou lidi, kteří mi pekelně pijou krev, neboť mě občas vidí při parkování a můžou se posr...
Nové auto se mi "vyplatilo" v okamžiku, kdy mi ho bratranec 3 měsíce staré zbořil se škodou cca 50-60tisíc. Pojišťovna zaplatila celou opravu.
U staršího auta je tohle slabší. I když to máš v super stavu, nikdy se to nedá slušně pojistit. Navíc jsem ho měl na tříletý leasing. Představa, že si koupím na tříletý leasing starší Ladu za 100tkč a po třech měsících mě někdo zboří za 60tkč je z mého pohledu dost nepříjemná. Budu v tom okamžiku dlužit leasingovce ještě cca 80tkč a budu hledat, kde vzít těch 60tisíc na opravu.... Takhle jsem vytáh 5tkč jako spoluúčast, zbytek mě nezajímal a za týden jsem byl zase na kolech.
Vybral jsem z tabulky od speedyho extrémy a zjistil jsem, že v tomto ohledu je Lada celkem průměrná:
Za dva roky provozu to bude:
Fabia combi 71% původní ceny
Lada 50%
Honda Legend 24%
Teď mám 3 roky a 77tkm a celkem pohoda. (nechci to ovšem zakřiknout.

Já na auto nekoukám moc jako na hodnotu, ale jako na "spotřebák".
Navíc mi žádné auto nestojí za to, abych třeba při parkování dával pozor do čeho a jak rychle najedu. Tudíž už teď je ta moje plečka hodně otlučená. Kdybych se na auto koukal jako na majetek, musel bych se o něj starat tak, aby pokles jeho ceny byl co nejmenší.
A zařadil bych se tak do kagorie "leštič", což jsou lidi, kteří mi pekelně pijou krev, neboť mě občas vidí při parkování a můžou se posr...

Nové auto se mi "vyplatilo" v okamžiku, kdy mi ho bratranec 3 měsíce staré zbořil se škodou cca 50-60tisíc. Pojišťovna zaplatila celou opravu.
U staršího auta je tohle slabší. I když to máš v super stavu, nikdy se to nedá slušně pojistit. Navíc jsem ho měl na tříletý leasing. Představa, že si koupím na tříletý leasing starší Ladu za 100tkč a po třech měsících mě někdo zboří za 60tkč je z mého pohledu dost nepříjemná. Budu v tom okamžiku dlužit leasingovce ještě cca 80tkč a budu hledat, kde vzít těch 60tisíc na opravu.... Takhle jsem vytáh 5tkč jako spoluúčast, zbytek mě nezajímal a za týden jsem byl zase na kolech.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, když hodnotíš ztrátu peněz, neber podíl, ale rozdíl. Za 3 roky přijdeš i u fabie o 100 tisíc. Je to 1:1.
S tou ojetinou máš pravdu, ale má to háček. Téměř na beton nelze poznat, jak dobře nebo jak zle na tom ta ojetina je. Pak jsou tři možnosti:
1) Máš štěstí na dobrý auto
2) Máš smůlu na auto, ale prodávající ti uzná reklamaci
3) Máš velkou smůlu a buď si to zaplatíš, nebo se budeš s prodávajícím tahat po soudech, nebo obojí.
Která varianta nastane ve chvíli koupě nevíš.
A právě o tom to je - kdybys to věděl, asi bychom to tu tak dlouho nerozpitvávali a bylo by to jasný.
S tou ojetinou máš pravdu, ale má to háček. Téměř na beton nelze poznat, jak dobře nebo jak zle na tom ta ojetina je. Pak jsou tři možnosti:
1) Máš štěstí na dobrý auto
2) Máš smůlu na auto, ale prodávající ti uzná reklamaci
3) Máš velkou smůlu a buď si to zaplatíš, nebo se budeš s prodávajícím tahat po soudech, nebo obojí.
Která varianta nastane ve chvíli koupě nevíš.
A právě o tom to je - kdybys to věděl, asi bychom to tu tak dlouho nerozpitvávali a bylo by to jasný.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
speedy
Myslím,že při koupi auta si člověk musí taky rozmyslet jestli chce nové nebo ojeté,za jakým účelem si auto kupuje(rodinné či i k podnikání) a na jak dlouho s ním počítá.Takže mě zajímá pořizovací cena,cena náhr dílů,spotřeba,odolnost proti korozi,poruchovost,případně další věci.Když chci rodinné auto a najezdím kolem 15 000-20 000 km ročně(do práce to mám kousek pěšky),tak si jistě nekupuji auto na 3 roky.A co se týká úbytku hodnoty,tak bych to neviděl v procentech,ale v korunách.Jestli si koupím auto za 250 000 a tratím za 3 roky cca 130 000,tak je to přibližně 50%.Jestli koupím auto za 400 000 a tratím za 3 roky cca130 000,tak je to přibližně 33%.Procenta jsou různá,ale přišel jsem pokaždé o 130 000!!!
Další věc,která mě zajímá-co to auto snese.Na naše silnice je Lada jak dělaná.
Takže s kalkulačkou ano,ale do jisté míry.
Myslím,že při koupi auta si člověk musí taky rozmyslet jestli chce nové nebo ojeté,za jakým účelem si auto kupuje(rodinné či i k podnikání) a na jak dlouho s ním počítá.Takže mě zajímá pořizovací cena,cena náhr dílů,spotřeba,odolnost proti korozi,poruchovost,případně další věci.Když chci rodinné auto a najezdím kolem 15 000-20 000 km ročně(do práce to mám kousek pěšky),tak si jistě nekupuji auto na 3 roky.A co se týká úbytku hodnoty,tak bych to neviděl v procentech,ale v korunách.Jestli si koupím auto za 250 000 a tratím za 3 roky cca 130 000,tak je to přibližně 50%.Jestli koupím auto za 400 000 a tratím za 3 roky cca130 000,tak je to přibližně 33%.Procenta jsou různá,ale přišel jsem pokaždé o 130 000!!!
Další věc,která mě zajímá-co to auto snese.Na naše silnice je Lada jak dělaná.
Takže s kalkulačkou ano,ale do jisté míry.
Ctirad
prodlouzeni zaruky je hezky tah v okamziku kdy prodavam produkt a chci aby se prodaval jsete vic. protoze me zivi prodej produktu. Pkud jsem ve stavu kdy me zivi prodej nahradnic dilu na produkt... a v tomhle stavu ted CSautolada je, neda se o necem takovem ani uvazovat.
tipuju rocni prodej letos na 250-350ks
v lepsim pridade trzba 85 mil Kc pkud je z toho 20procent rabat, mam 17mil kc.
odhadem muze v cesku jezdit cca 2500 novych lad..
- jestli ma nekdo lepsi info..at da dopalcu..nemam chut ani cas to hledat -
a rocne kazda potrebuje nahradni dily za cca 2000kc (snad neprehanim - z meho pohledu optimisticka vize) je to obrat 5 mil kc..
starych zigulu tu jezdi podstatne vic, myslim okolo stovky tisic kdyby kazde auto potrebovalo rocne dily za 1000kc (brzdy, cepy,tlumice..atd) tak jsme v castkach prevysujici 100 mil Kc
proste a dobre..prodej novych asi moc penez neprinese...
na nahradnich dilech se da udelat celkem zajimavy zisk.. kdyz porovnavam ceny dilu na nove lady u nas a v rusku ..rozdily jsou obrovske.
tipuju rocni prodej letos na 250-350ks
v lepsim pridade trzba 85 mil Kc pkud je z toho 20procent rabat, mam 17mil kc.
odhadem muze v cesku jezdit cca 2500 novych lad..
- jestli ma nekdo lepsi info..at da dopalcu..nemam chut ani cas to hledat -
a rocne kazda potrebuje nahradni dily za cca 2000kc (snad neprehanim - z meho pohledu optimisticka vize) je to obrat 5 mil kc..
starych zigulu tu jezdi podstatne vic, myslim okolo stovky tisic kdyby kazde auto potrebovalo rocne dily za 1000kc (brzdy, cepy,tlumice..atd) tak jsme v castkach prevysujici 100 mil Kc
proste a dobre..prodej novych asi moc penez neprinese...
na nahradnich dilech se da udelat celkem zajimavy zisk.. kdyz porovnavam ceny dilu na nove lady u nas a v rusku ..rozdily jsou obrovske.

- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Teda speedy já jsem si vždycky myslel,že jsem detailista,ale kam se hrabu na tebe.
Ojetiny kupuju půl života a rád bych si koupil nově auto.Když to budu počítat jako ty,tak si můžu nechat Favorita,kterého jsem koupil z garáže před rokem a půl za 30 000.Měl najeto 18 500 km a při troše údržby s ním jezdit dalších 5 let,možná i dýl.Jenže chceme nové auto a nemáme na to abychom vrazili do Octávky 500 000 a Fabia 1,2 je slabá a malá(občas potřebuju tahat káru) a 1,4 už je nepoměrně dražší.Když to tak srovnávám,tak mi prostě pořád vychází Lada.
To udržování Fáčka mě stejně nemine.chci ho nechat ženě.

Ojetiny kupuju půl života a rád bych si koupil nově auto.Když to budu počítat jako ty,tak si můžu nechat Favorita,kterého jsem koupil z garáže před rokem a půl za 30 000.Měl najeto 18 500 km a při troše údržby s ním jezdit dalších 5 let,možná i dýl.Jenže chceme nové auto a nemáme na to abychom vrazili do Octávky 500 000 a Fabia 1,2 je slabá a malá(občas potřebuju tahat káru) a 1,4 už je nepoměrně dražší.Když to tak srovnávám,tak mi prostě pořád vychází Lada.
To udržování Fáčka mě stejně nemine.chci ho nechat ženě.
Ctirad