Ten problém mám taky (cca 2měsíce/1litr). Před týdnem jsem narazil na prosakující "eska"pásku - výměna za stahovací objímku - sucho a chladivá kapalina stále (asi) ubývá. Jinak vše OK - tedy kolem viditelných a hmatatelných spojů trubka-hadice. L.Jiri píše:ted resim kde se mi ztraci voda z chlazeni........(
211x
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Litr na 100km bez louže?
Kdyby to šlo hlavou nebo tam někde, tak to už "musí" zabarvit kouř, nebo hýbat s teplotou.
Máš tam vodu, nebo nemrzku? Voda, kdyby za jízdy kapala na nějaké teplejší místo, by se mohla odpařit beze stopy.....
Zkouším uvažovat, ber to s rezervou...
Kdyby to šlo hlavou nebo tam někde, tak to už "musí" zabarvit kouř, nebo hýbat s teplotou.
Máš tam vodu, nebo nemrzku? Voda, kdyby za jízdy kapala na nějaké teplejší místo, by se mohla odpařit beze stopy.....
Zkouším uvažovat, ber to s rezervou...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
A "nepije" to zvukova isolace pod motorem? Nevim, jak to u 110 rady je, ale hranata rada strikacek tam ma takovy sendvicovy molitan a kdyz mi kapala pumpa, tak to stacilo vysat a kdyz jsem ty dekly demontoval, tak z toho teklo jako z kropicky. W.Jiri píše:no u me je to 1 litr na cca 100km (nebo den).. louze pode mnou neni, olej v motroru je v pohode budu to muset dukladne prohlidnout!
Jiří 50000kč to nebude, ale do 10000kč se to vejde. S tou vodou pokud Ti neteče do motoru, tak to nech natlakovat a oni Ti zjistí kde to teče, já osobně typuju topení nebo někde kolem. Jestli jsem to pochopil dobře, tak když je auto v klidu kapalina neubývá a pod autem nic není. Pokud auto funguje tak funguje topení tam to bude týct a odtéká to během jízdy pod auto, takže Ty nic nevidíš. Doufám, že mám pravdu, jinak nevím.
Franta
Franta
Obecně pokles ceny ojetiny je vždy výrazně menší.
Vybral jsem z tabulky od speedyho extrémy a zjistil jsem, že v tomto ohledu je Lada celkem průměrná:
Za dva roky provozu to bude:
Fabia combi 71% původní ceny
Lada 50%
Honda Legend 24%
Teď mám 3 roky a 77tkm a celkem pohoda. (nechci to ovšem zakřiknout. )
Já na auto nekoukám moc jako na hodnotu, ale jako na "spotřebák".
Navíc mi žádné auto nestojí za to, abych třeba při parkování dával pozor do čeho a jak rychle najedu. Tudíž už teď je ta moje plečka hodně otlučená. Kdybych se na auto koukal jako na majetek, musel bych se o něj starat tak, aby pokles jeho ceny byl co nejmenší.
A zařadil bych se tak do kagorie "leštič", což jsou lidi, kteří mi pekelně pijou krev, neboť mě občas vidí při parkování a můžou se posr...
Nové auto se mi "vyplatilo" v okamžiku, kdy mi ho bratranec 3 měsíce staré zbořil se škodou cca 50-60tisíc. Pojišťovna zaplatila celou opravu.
U staršího auta je tohle slabší. I když to máš v super stavu, nikdy se to nedá slušně pojistit. Navíc jsem ho měl na tříletý leasing. Představa, že si koupím na tříletý leasing starší Ladu za 100tkč a po třech měsících mě někdo zboří za 60tkč je z mého pohledu dost nepříjemná. Budu v tom okamžiku dlužit leasingovce ještě cca 80tkč a budu hledat, kde vzít těch 60tisíc na opravu.... Takhle jsem vytáh 5tkč jako spoluúčast, zbytek mě nezajímal a za týden jsem byl zase na kolech.
Vybral jsem z tabulky od speedyho extrémy a zjistil jsem, že v tomto ohledu je Lada celkem průměrná:
Za dva roky provozu to bude:
Fabia combi 71% původní ceny
Lada 50%
Honda Legend 24%
Teď mám 3 roky a 77tkm a celkem pohoda. (nechci to ovšem zakřiknout. )
Já na auto nekoukám moc jako na hodnotu, ale jako na "spotřebák".
Navíc mi žádné auto nestojí za to, abych třeba při parkování dával pozor do čeho a jak rychle najedu. Tudíž už teď je ta moje plečka hodně otlučená. Kdybych se na auto koukal jako na majetek, musel bych se o něj starat tak, aby pokles jeho ceny byl co nejmenší.
A zařadil bych se tak do kagorie "leštič", což jsou lidi, kteří mi pekelně pijou krev, neboť mě občas vidí při parkování a můžou se posr...
Nové auto se mi "vyplatilo" v okamžiku, kdy mi ho bratranec 3 měsíce staré zbořil se škodou cca 50-60tisíc. Pojišťovna zaplatila celou opravu.
U staršího auta je tohle slabší. I když to máš v super stavu, nikdy se to nedá slušně pojistit. Navíc jsem ho měl na tříletý leasing. Představa, že si koupím na tříletý leasing starší Ladu za 100tkč a po třech měsících mě někdo zboří za 60tkč je z mého pohledu dost nepříjemná. Budu v tom okamžiku dlužit leasingovce ještě cca 80tkč a budu hledat, kde vzít těch 60tisíc na opravu.... Takhle jsem vytáh 5tkč jako spoluúčast, zbytek mě nezajímal a za týden jsem byl zase na kolech.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, když hodnotíš ztrátu peněz, neber podíl, ale rozdíl. Za 3 roky přijdeš i u fabie o 100 tisíc. Je to 1:1.
S tou ojetinou máš pravdu, ale má to háček. Téměř na beton nelze poznat, jak dobře nebo jak zle na tom ta ojetina je. Pak jsou tři možnosti:
1) Máš štěstí na dobrý auto
2) Máš smůlu na auto, ale prodávající ti uzná reklamaci
3) Máš velkou smůlu a buď si to zaplatíš, nebo se budeš s prodávajícím tahat po soudech, nebo obojí.
Která varianta nastane ve chvíli koupě nevíš.
A právě o tom to je - kdybys to věděl, asi bychom to tu tak dlouho nerozpitvávali a bylo by to jasný.
S tou ojetinou máš pravdu, ale má to háček. Téměř na beton nelze poznat, jak dobře nebo jak zle na tom ta ojetina je. Pak jsou tři možnosti:
1) Máš štěstí na dobrý auto
2) Máš smůlu na auto, ale prodávající ti uzná reklamaci
3) Máš velkou smůlu a buď si to zaplatíš, nebo se budeš s prodávajícím tahat po soudech, nebo obojí.
Která varianta nastane ve chvíli koupě nevíš.
A právě o tom to je - kdybys to věděl, asi bychom to tu tak dlouho nerozpitvávali a bylo by to jasný.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
speedy
Myslím,že při koupi auta si člověk musí taky rozmyslet jestli chce nové nebo ojeté,za jakým účelem si auto kupuje(rodinné či i k podnikání) a na jak dlouho s ním počítá.Takže mě zajímá pořizovací cena,cena náhr dílů,spotřeba,odolnost proti korozi,poruchovost,případně další věci.Když chci rodinné auto a najezdím kolem 15 000-20 000 km ročně(do práce to mám kousek pěšky),tak si jistě nekupuji auto na 3 roky.A co se týká úbytku hodnoty,tak bych to neviděl v procentech,ale v korunách.Jestli si koupím auto za 250 000 a tratím za 3 roky cca 130 000,tak je to přibližně 50%.Jestli koupím auto za 400 000 a tratím za 3 roky cca130 000,tak je to přibližně 33%.Procenta jsou různá,ale přišel jsem pokaždé o 130 000!!!
Další věc,která mě zajímá-co to auto snese.Na naše silnice je Lada jak dělaná.
Takže s kalkulačkou ano,ale do jisté míry.
Myslím,že při koupi auta si člověk musí taky rozmyslet jestli chce nové nebo ojeté,za jakým účelem si auto kupuje(rodinné či i k podnikání) a na jak dlouho s ním počítá.Takže mě zajímá pořizovací cena,cena náhr dílů,spotřeba,odolnost proti korozi,poruchovost,případně další věci.Když chci rodinné auto a najezdím kolem 15 000-20 000 km ročně(do práce to mám kousek pěšky),tak si jistě nekupuji auto na 3 roky.A co se týká úbytku hodnoty,tak bych to neviděl v procentech,ale v korunách.Jestli si koupím auto za 250 000 a tratím za 3 roky cca 130 000,tak je to přibližně 50%.Jestli koupím auto za 400 000 a tratím za 3 roky cca130 000,tak je to přibližně 33%.Procenta jsou různá,ale přišel jsem pokaždé o 130 000!!!
Další věc,která mě zajímá-co to auto snese.Na naše silnice je Lada jak dělaná.
Takže s kalkulačkou ano,ale do jisté míry.
Ctirad
prodlouzeni zaruky je hezky tah v okamziku kdy prodavam produkt a chci aby se prodaval jsete vic. protoze me zivi prodej produktu. Pkud jsem ve stavu kdy me zivi prodej nahradnic dilu na produkt... a v tomhle stavu ted CSautolada je, neda se o necem takovem ani uvazovat.
tipuju rocni prodej letos na 250-350ks
v lepsim pridade trzba 85 mil Kc pkud je z toho 20procent rabat, mam 17mil kc.
odhadem muze v cesku jezdit cca 2500 novych lad..
- jestli ma nekdo lepsi info..at da dopalcu..nemam chut ani cas to hledat -
a rocne kazda potrebuje nahradni dily za cca 2000kc (snad neprehanim - z meho pohledu optimisticka vize) je to obrat 5 mil kc..
starych zigulu tu jezdi podstatne vic, myslim okolo stovky tisic kdyby kazde auto potrebovalo rocne dily za 1000kc (brzdy, cepy,tlumice..atd) tak jsme v castkach prevysujici 100 mil Kc
proste a dobre..prodej novych asi moc penez neprinese...
na nahradnich dilech se da udelat celkem zajimavy zisk.. kdyz porovnavam ceny dilu na nove lady u nas a v rusku ..rozdily jsou obrovske.
tipuju rocni prodej letos na 250-350ks
v lepsim pridade trzba 85 mil Kc pkud je z toho 20procent rabat, mam 17mil kc.
odhadem muze v cesku jezdit cca 2500 novych lad..
- jestli ma nekdo lepsi info..at da dopalcu..nemam chut ani cas to hledat -
a rocne kazda potrebuje nahradni dily za cca 2000kc (snad neprehanim - z meho pohledu optimisticka vize) je to obrat 5 mil kc..
starych zigulu tu jezdi podstatne vic, myslim okolo stovky tisic kdyby kazde auto potrebovalo rocne dily za 1000kc (brzdy, cepy,tlumice..atd) tak jsme v castkach prevysujici 100 mil Kc
proste a dobre..prodej novych asi moc penez neprinese...
na nahradnich dilech se da udelat celkem zajimavy zisk.. kdyz porovnavam ceny dilu na nove lady u nas a v rusku ..rozdily jsou obrovske.
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Teda speedy já jsem si vždycky myslel,že jsem detailista,ale kam se hrabu na tebe.
Ojetiny kupuju půl života a rád bych si koupil nově auto.Když to budu počítat jako ty,tak si můžu nechat Favorita,kterého jsem koupil z garáže před rokem a půl za 30 000.Měl najeto 18 500 km a při troše údržby s ním jezdit dalších 5 let,možná i dýl.Jenže chceme nové auto a nemáme na to abychom vrazili do Octávky 500 000 a Fabia 1,2 je slabá a malá(občas potřebuju tahat káru) a 1,4 už je nepoměrně dražší.Když to tak srovnávám,tak mi prostě pořád vychází Lada.
To udržování Fáčka mě stejně nemine.chci ho nechat ženě.
Ojetiny kupuju půl života a rád bych si koupil nově auto.Když to budu počítat jako ty,tak si můžu nechat Favorita,kterého jsem koupil z garáže před rokem a půl za 30 000.Měl najeto 18 500 km a při troše údržby s ním jezdit dalších 5 let,možná i dýl.Jenže chceme nové auto a nemáme na to abychom vrazili do Octávky 500 000 a Fabia 1,2 je slabá a malá(občas potřebuju tahat káru) a 1,4 už je nepoměrně dražší.Když to tak srovnávám,tak mi prostě pořád vychází Lada.
To udržování Fáčka mě stejně nemine.chci ho nechat ženě.
Ctirad