Ondro: tak tomu říkám gangsterské praktiky přece zkontrolovat kontakty, případně je očistit a seřídit odtrh nejsou zbytečné oslárny ..... já jsem měl na žabákovi odtrh 0,2 mm a zřejmě i proto byly kontakty ve víčku pěkně vypálené.....
Tak směšovač na plyn vyměněnej....rozhašenej karburátor seřízenej...
Startér (kterej mi v pátek odešel do věčných lovišť ) taky vyměněnej.....a stále to na plyn chcípá....(na benzín ne)
Já už si to vážně hodím....
Zkusím vyměnit ještě kladívko...a mrknout na svíčky....atd....
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
To v žádném případě.....když jsem na jaře přišel o mojí 03 tak taky všichni ať si koupím něco jiného...ale já prostě i když mě to v tu danou chvíly štve mám rád že na tom autě můžu něco řešit a hrabat se v tom....ale ty studený starty bych už měl rád vyřešený....
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
To jo...ale jak si mám sám udělat předstih?
Na to asi nemám....
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Máš na rozdělovači oktanovej korektor?Jestli jo,tak s nim zkus zatočit.Nejdřív na jednu stranu a když se to bude zlepšovat,tak pokračuj,když ne,tak ne druhou stranu.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Jo tak na to už jsem taky myslel....he...jenže když jsem k tomu přišel tak jsem zjistil že ho tam nemám....
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
takže tam máš podtlak. regulátor ? takové něco co vypadá jak vodojem v měřítku 1:72 a vede k tomu hadička od sání. btw v sekci knihovna najdeš postup jak seřídit zákl. předstih, jen v kostce, startovací klikou natočíš motor tak aby píst byl o potř. počet stupňů ( úhlových ) před HÚ - na to jsou značky na motoru a na řemenici - čili nastavíš značku na značku a pak pootočíš (povoleným) rozdělovačem tak aby se rozsvítila žárovička. no a proto že jsi chytrý kluk, tak finesy jako kterým směrem točit a jak zapojit žárovku si please najdi v knihovně. jen poznámka, jde to i tak že necháš připojený kabel co má vést k 1 . válci ve víčku, necháš v něm svíčku , ovšem položenou na zemi ( elektrické - čili motor, kastle ) a otáčíš pomalu rozdělovačem až to zajiskří...a je to i slyšet......no a v té pozici kde se rozsvítí žárovka ( nebo jiskra zajiskří) rozdělovač utáhneš.
No podtlak tam taky není...he he...
dám sem fotku...není to moc vidět....ale něco jo....
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
jestli myslíš tu trubku na hadici od chladiče, tak to bejvalej majitel takto řešil jinej chladič.....(potřeboval prodloužit hadici
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.