karburátor 21051 a jeho seřízení

Moderátor: Moderátoři

KITT

karburátor 21051 a jeho seřízení

Příspěvek od KITT »

Předem se omlouvám, pokud tu už tento dotaz někde je, ale jde mi o to, že bych potřeboval vědět jak SPRÁVNĚ nastavit počáteční seřizovací hodnoty na "šroubech" karburátoru a následně ho seřídit, mám 2104 rv 1989, ale je osazena karburátorem 21051, myslím, jelikož má ten "velkej" plastovej šroub na klapce spolu s drátem.
Nemám, ale k němu připojený žádné ele. či prutok. zařízení, tryska volnoběhu je osazena a funkční...
Je mi to divné, jelikož na mé předešlé ladě 2104 rv 1990/1991 byl jinej ..

Předem DIK
KITT ;-)
admin
Site Admin
Příspěvky: 12
Registrován: stř kvě 26, 2004 09:00
Bydliště: underground

Příspěvek od admin »

podla toho velkeho plastoveho sroubu je to asi SOLEX, tak to ma samara
KITT

Příspěvek od KITT »

Ano SOLEX v licenci, to jsem si na něm přečetl, ale asi se montoval i do 04 s 15ctkou, jestli dobře chápu tuto informaci http://tech.lada.cc/s5-10.html .
Tak a teďka jak na to ..................
;-)
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

To je ten samej karb,co tam mám já.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

dusin píše:To je ten samej karb,co tam mám já.
A jak to jede, je to lepší i se spotřebou?
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Ani bych neřek.Ale mám to asi trochu rozhašený.Na plyn to baští cca tšch 10 a na benzín nevim,to jezdim jenom sprinty a tam si radši spotřebu nepočítám. :mrgreen:
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

pokud tam nemas zadnou elektroniku tak ho seridis stejne jako jinej karbec...je tam sroub bohatosti(dole jakoby v te prirube kterou je uchycen) a sroub mnozstvi smesi(ten plastovej velkej)...po nastartovani doladit podle ucha a je to...Otec tenhle karb ma taky na 04ce, r.v.87...a co se tyce spotreby tak je rozhodne lepsi(se 4q,1300ccm kombinovana 7,5 a dlouhe trasy pod 7litru...otec dosahuje dokonce nizsich spotreb,ale jezdi podle predpisu), dokonce chod motortu je vyrazne lepsi...aspon co vim z vlastni zkusenosti...
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ja nevim, ja s webrem dosel taky neco kolem 6ti, 6,5 litru. Asi záleží na seřízení a na noze...
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

s webrem dojdem tak do 10ked sa snazim múheeee
KITT

Příspěvek od KITT »

no já mám ale spotřebu brutus asi tak kolem 10, jezdím ale nejčastěji město,
dále mi nějak autí nejede když je "studené" bez "sytiče" se ani nerozjedu a to ani když je teplo, ten šroubek co je v přírubě se dá "povolovat" až do 19ti otáček :shock: nastavuji ho tak na 4,5 a pak se snažím štelovat jak to jde - tedy postaru - ovšem je to stále divné..
No budu tedy zkoušet dál, myslel jsem, že je někde popsáno nastavení pro tento model karbecu..
Přesto Vám Děkuji !!!

KITT ;-)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

I ve 30 stupnich se Lada (aspon ty s OZONem) startuji na sytic a chvili se s tim i jezdi. Moc bych necekal, ze se Solexem to bude jine.
VAZ 2104 1.3 1989
tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tek »

JmJ píše:I ve 30 stupnich se Lada (aspon ty s OZONem) startuji na sytic a chvili se s tim i jezdi. Moc bych necekal, ze se Solexem to bude jine.
Mě se párkrát letos v létě podařilo nastartovat i bez sytiče, ale to auto stálo celý den na přímém slunci. Jinak je to tak, už jsem myslel, že jsem divný, když furt laboruju se sytičem. By mne zajímalo, jak je udělán ten poloautomatický sytič.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

tek píše:
JmJ píše:I ve 30 stupnich se Lada (aspon ty s OZONem) startuji na sytic a chvili se s tim i jezdi. Moc bych necekal, ze se Solexem to bude jine.
Mě se párkrát letos v létě podařilo nastartovat i bez sytiče, ale to auto stálo celý den na přímém slunci. Jinak je to tak, už jsem myslel, že jsem divný, když furt laboruju se sytičem. By mne zajímalo, jak je udělán ten poloautomatický sytič.
Coz o to, v teplem pocasi mi to taky chytne i bez sitice a na hranici zdechnuti to bubla a chyta to po 2 minutach bezeni pak treba i na jedno otoceni motorem, ale jak po tom chces vykon, tak to zdechne :-) proto ten sytic i za tepla.
VAZ 2104 1.3 1989
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Jelen píše:Ja nevim, ja s webrem dosel taky neco kolem 6ti, 6,5 litru. Asi záleží na seřízení a na noze...
to asi jo, noha je osemetna vec...ja su celkove tezsi jedinec, proto i tezsi noha...ale zkousel sem se 17kou podle ekonomeru a slo to az na cca 6,5l benalu...jenze sem v aute travil podstatne vice casu coz neni dvakrat povzbudive...
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ja jsem taky těžší jedinec - vážim bez 5ti 100 kilo. Stačí do pravý nohavice nacpat pár balónků...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“