karburátor 21051 a jeho seřízení
Moderátor: Moderátoři
karburátor 21051 a jeho seřízení
Předem se omlouvám, pokud tu už tento dotaz někde je, ale jde mi o to, že bych potřeboval vědět jak SPRÁVNĚ nastavit počáteční seřizovací hodnoty na "šroubech" karburátoru a následně ho seřídit, mám 2104 rv 1989, ale je osazena karburátorem 21051, myslím, jelikož má ten "velkej" plastovej šroub na klapce spolu s drátem.
Nemám, ale k němu připojený žádné ele. či prutok. zařízení, tryska volnoběhu je osazena a funkční...
Je mi to divné, jelikož na mé předešlé ladě 2104 rv 1990/1991 byl jinej ..
Předem DIK
KITT
Nemám, ale k němu připojený žádné ele. či prutok. zařízení, tryska volnoběhu je osazena a funkční...
Je mi to divné, jelikož na mé předešlé ladě 2104 rv 1990/1991 byl jinej ..
Předem DIK
KITT
Ano SOLEX v licenci, to jsem si na něm přečetl, ale asi se montoval i do 04 s 15ctkou, jestli dobře chápu tuto informaci http://tech.lada.cc/s5-10.html .
Tak a teďka jak na to ..................
Tak a teďka jak na to ..................
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
pokud tam nemas zadnou elektroniku tak ho seridis stejne jako jinej karbec...je tam sroub bohatosti(dole jakoby v te prirube kterou je uchycen) a sroub mnozstvi smesi(ten plastovej velkej)...po nastartovani doladit podle ucha a je to...Otec tenhle karb ma taky na 04ce, r.v.87...a co se tyce spotreby tak je rozhodne lepsi(se 4q,1300ccm kombinovana 7,5 a dlouhe trasy pod 7litru...otec dosahuje dokonce nizsich spotreb,ale jezdi podle predpisu), dokonce chod motortu je vyrazne lepsi...aspon co vim z vlastni zkusenosti...
no já mám ale spotřebu brutus asi tak kolem 10, jezdím ale nejčastěji město,
dále mi nějak autí nejede když je "studené" bez "sytiče" se ani nerozjedu a to ani když je teplo, ten šroubek co je v přírubě se dá "povolovat" až do 19ti otáček nastavuji ho tak na 4,5 a pak se snažím štelovat jak to jde - tedy postaru - ovšem je to stále divné..
No budu tedy zkoušet dál, myslel jsem, že je někde popsáno nastavení pro tento model karbecu..
Přesto Vám Děkuji !!!
KITT
dále mi nějak autí nejede když je "studené" bez "sytiče" se ani nerozjedu a to ani když je teplo, ten šroubek co je v přírubě se dá "povolovat" až do 19ti otáček nastavuji ho tak na 4,5 a pak se snažím štelovat jak to jde - tedy postaru - ovšem je to stále divné..
No budu tedy zkoušet dál, myslel jsem, že je někde popsáno nastavení pro tento model karbecu..
Přesto Vám Děkuji !!!
KITT
Mě se párkrát letos v létě podařilo nastartovat i bez sytiče, ale to auto stálo celý den na přímém slunci. Jinak je to tak, už jsem myslel, že jsem divný, když furt laboruju se sytičem. By mne zajímalo, jak je udělán ten poloautomatický sytič.JmJ píše:I ve 30 stupnich se Lada (aspon ty s OZONem) startuji na sytic a chvili se s tim i jezdi. Moc bych necekal, ze se Solexem to bude jine.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
Coz o to, v teplem pocasi mi to taky chytne i bez sitice a na hranici zdechnuti to bubla a chyta to po 2 minutach bezeni pak treba i na jedno otoceni motorem, ale jak po tom chces vykon, tak to zdechne proto ten sytic i za tepla.tek píše:Mě se párkrát letos v létě podařilo nastartovat i bez sytiče, ale to auto stálo celý den na přímém slunci. Jinak je to tak, už jsem myslel, že jsem divný, když furt laboruju se sytičem. By mne zajímalo, jak je udělán ten poloautomatický sytič.JmJ píše:I ve 30 stupnich se Lada (aspon ty s OZONem) startuji na sytic a chvili se s tim i jezdi. Moc bych necekal, ze se Solexem to bude jine.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
to asi jo, noha je osemetna vec...ja su celkove tezsi jedinec, proto i tezsi noha...ale zkousel sem se 17kou podle ekonomeru a slo to az na cca 6,5l benalu...jenze sem v aute travil podstatne vice casu coz neni dvakrat povzbudive...Jelen píše:Ja nevim, ja s webrem dosel taky neco kolem 6ti, 6,5 litru. Asi záleží na seřízení a na noze...