Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Jirko, rád ti poradím. Musí ti to tam najprv vyschnúť. Aby si nečakal príliš dlho, musíš to opatrne všetko podložiť. Netreba to vyberať a ani sa to nedá len tak, keďže je to v jedno v jednom kuse. Ja som použil drevené hranolčeky. Podložiť to tak aby sa tam dostal vzduch a aby si mohol aj jazdiť. Ja som dokonca uvoľnil aj vredu sedadlo aby sa vzduch dostal aj tam. Nebolo to príjemné a ani bezpečné, takže dávaj pozor ak to budeš tak robiť. Zatiaľ sedadlo uvoľňovať nemusíš. Aj keď som mal auto vonku v lete aj tak to potrebuje asi týždeň na slnku, odhadujem, lebo mne to trvalo skoro tri týždne, kôli zlému počasiu. Ohrievače som na to neťahal. Po vyschnutí daj to do pôvodného stavu a užívaj nejaký čas auto. Potom sa pozri znovu. Ak to bude vlhké, ďalej, je to len na tebe ako sa rozhodneš, keďže auto je v záruke. Ako by som to riešil ja? Určite by som to reklamoval a hlavne by som sa pýtal na to ako odstránili zatekanie cez dvere? To preto aby som mohol prípadne vylúčiť zatekanie okolo blatníkov. Pomôckou ti môže byť aj to, že ak sú vlhké aj šikmé plochy pred nohami, tak sa pravdepodobne nejedná o zatekanie dverani. Zatekať môže aj okolo čelného skla, tie odtoky pod kapotou, nevyzerajú, že by viedli do interiéru. A to je všetko čo o tom viem, takže by som to hlavne čím skôr vysušil, kým je leto a hlavne reklamoval. Ešte mne tá voda vnikala okolo blatníkov kde sú priskrutkované ku karosérii. Natlačil som po celej dĺžke blatníka od vrchu (smer čelné sklo) až po spodok (smer svetlo) acrylový tmel, len toľko, aby zabránil vtekaniu vody pod blatníky. Určite sa ozvi, keď budeš mať niečo nové.
V sobotu jsem se vrátil s Chorvatska, spotřeba byla 6,15. Během jízdy začalo něco mastného vytékat vmotorovém prostoru, teklo to na výfuk a smrdělo to jako když se pálí guma. Asi to je nějaký konzervant na dutiny. Když jsem dojel domů rosvítila se kontrolka na panelu pal. kontroly , že je málo oleje v motoru, ale oleje tam bylo dost.
Zdravím vespolek. Tak mě ta moje zlatá 2112 procvičuje. Během měsíce vytekly přední tlumiče, odešla baterka stylem "náhlá smrt",je pět roků stará tak má asi nárok a začal téct olej pod víkem na hlavě a nemůžu to utěsnit ani s novym těsněnim. Něco se děje, že by postavení planet osmiventilovýmu motoru nepřálo? Vašek
vaclave, nic se nedeje, tlumice jsou spotrebni zbozi, baterka - nekdy vydrzi 4 roky jindy 10... unik oleje z motoru je po urcitych km normalni a pokud se tim olej neztraci tak nema cenu pretesnovat motor
btw kolik ze to ma najeto?
me tlumice zacaly tect po cca 50 - 60 tis a jeste 15 se na nic dalo jezdit (samozrejme zadna slava)
btw kolik ze to ma najeto?
me tlumice zacaly tect po cca 50 - 60 tis a jeste 15 se na nic dalo jezdit (samozrejme zadna slava)
vaclave, nic se nedeje, tlumice jsou spotrebni zbozi, baterka - nekdy vydrzi 4 roky jindy 10... unik oleje z motoru je po urcitych km normalni a pokud se tim olej neztraci tak nema cenu pretesnovat motor
btw kolik ze to ma najeto?
me tlumice zacaly tect po cca 50 - 60 tis a jeste 15 se na nic dalo jezdit (samozrejme zadna slava)
Pravda jsou i jina auta u kterych tlumice vydrzi vic nez 100000 pri slusnem zacazeni a dalnicnim provozu
btw kolik ze to ma najeto?
me tlumice zacaly tect po cca 50 - 60 tis a jeste 15 se na nic dalo jezdit (samozrejme zadna slava)
Pravda jsou i jina auta u kterych tlumice vydrzi vic nez 100000 pri slusnem zacazeni a dalnicnim provozu
vzhledem k cenam rusky nejsou ani o moc levnejsi nez cokoliv jineho.. cs autolada dodava jako alternativu jen SACHSE. Ale poptal bych se taky v Autekelly nebo v Benexu po tom co se da a za jaky prachy an tohle auto sehnat. 90000km to je na tlumice slusny:-)
u tech ruskejch je to vzdy vetsi sazka do loterie jestli neodejdou behem prvnich 20000km
mam ve predu sachce a vzadu monroe. zatm nemaji najeto tolik aby se daalo ricct ze vydrzi vic ...
u tech ruskejch je to vzdy vetsi sazka do loterie jestli neodejdou behem prvnich 20000km
mam ve predu sachce a vzadu monroe. zatm nemaji najeto tolik aby se daalo ricct ze vydrzi vic ...
Baterku jsem kupoval před pár týdny přes jednoho dealera od Auto Kelly, 55 Ah, levý plus pól, na objednávku do druhého dne, se záručákem na 3 roky a za pouhých 1099,- Kč. Je to značka Starline.
Původní baterka měla po pěti a půl letech dost.
Na tlumiče, stejně jako na všechno ostatní, zatím kašlu.
Původní baterka měla po pěti a půl letech dost.
Na tlumiče, stejně jako na všechno ostatní, zatím kašlu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Už mám druhou "sadu" ruských tlumičů. První jsem měnil po 90tkm. (Ale spíše preventivně, než že by to bylo nějak víc potřeba. Jízdní vlastnosti se nijak výrazně nezlepšili. Stejně jako u nového auta před čtyřma lety mi po 10000km jeden zadní odešel a bylo to znát při zatáčení ve větších rychlostech. Nechal jsem tedy vyměnit jen ten jeden vadný tlumič. Minule jsem nevěřil výměně jen jednoho tlumiče (a dva mi na záruku dát nechtěli), tak jsem to nechal raději změřit na testeru tlumičů a obě strany se chovali stejně, takže jsem teď zas nechal vyměnit jen ten jeden. 10000km asi nebude mít na opotřebení tlumiče, který je v pořádku, žádný zásadní vliv. Ale abych to shrnul: jeden ze 4 tlumičů z ruska byl vždy vadný. Ale po jeho výměně, mi do 90000km nezačal téct žádný, takže bych šel asi zase do ruskejch, neb ty povedené pak sloužej v pohodě a dlouho a ty nepovedené se v záruce vymění...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Zdravím všetkých! Jirko 11, mrzí ma to, ale to tmelenie pod prednými blatníkmi proti vode čo som ti radil je na nič. Zistil som to potom čo som dal dole tie plasty pod prednými blatníkmi a nahradil ich klasickými celými plastami a to aj v zadu. Takže vodu pod prednými kobercami mám znovu, akurát už bez mravcov. Ak máte niekto vedomosť skade sa tam voda dostane, tak poraďte, veľmi by ma to potešilo, keby som vedel ako na to a nemusel hľadať príčinu. Vďaka.
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
Teda ak osom tak precital tuto temu, tak ladu 110 by som uz nechcel ani keby som ju nasiel na ceste. Tie zavady,co tu pisete...na suzuki baleno sa nic take nevyskytuje. Aka vaha vzduchu? Ake brzdy? Ake cidlo detonacie, lambda sonda...Po 11 rokoch a 185 000km je auto stale v perfektnom stave a jedine co ziada vymenu je predny zvisly cap...Chladiaca sustava, riadiaca jednotka? Ja neviem, ze to mam v aute...
Posledny jednorozec.