
Po par zkušenostech s pujčkama(pokažde jsem přišel o přijem na nějakou dobu) pro sebe mam pravidlo - kupovat JEN v hotovosti, na co nemam to si nemužu dovolit

Moderátor: Moderátoři
No, nechal jsem si ukázat to díru, do který se to leje a tu tyčku, kterou se to kontroluje a dokonce mi i ukázali tu pixlu, co mám kupovatslavoj píše:
to aj olej si davas dolievat v servise?
Tak já nevím, každý třeba od narození neví, že se musí přední kola dát do plnýho levýho rejdu, aby se ten první díl pohodlně vymotal a nastrčil tam nový. A dílenský příručky se v Neoluxoru taky nekoupíPool píše: Vybavení? Tím myslíš 13 č. klíč ?
Na karburátory je jiný šikovný pán. Má doma seřizovací stolici. Takže je potřeba mu ho přinést vymontovaný z auta.Nemo píše:Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu
kolik za to chce?tek píše:Na karburátory je jiný šikovný pán. Má doma seřizovací stolici. Takže je potřeba mu ho přinést vymontovaný z auta.Nemo píše:Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu
Karburátory
Mě ho opravil, když mi zničeho nic začal někde přisávat vzduch. Vůbec se to nedalo seřídit. Prý tam někde byla trhlina.
Je to více než rok a půl a furt to krásně chodí.
Máš pravdu, ale vliv na výkon/spotřebu může mít i špatná výška hladiny v plovákové komoře, zanesený vzdušník, vadná akcelerační pumpa... Já jezdil jeden čas s Ozonem za 12l na 100 a ten Ozon nikdo nikdy nedal dohromady. Zřejmě si tahal benzín i přes akcelerační pumpu, jak jsem později zjistil. Ale jezdilo to s ním ďábelsky...Koko Loko píše:Tož nevím jaké máš zkušenosti ty, ale ohledně karbu jsem vypozoroval jedno jediné a to, že. 1) Blbě chodí ve volnoběhu a v přechodech a žere, nebo 2) funguje klidně při přechodech a papá v normativu cca. max 8 litrů po venku. Jinak na akceleraci nemá vliv nastavení volnoběhu, ale otryskování. Ale mohu se mýlit, neb jsem dementní samouk.