Výfuk - jaký vybrat?
Moderátor: Moderátoři
Výfuk - jaký vybrat?
Chci vyměnit na své 2106 2. a 3. díl výfuku, ale nevím jaký vybrat.
Na pop-artu mají:
střední díl výfuku LADA 2-tlumič ruský 556,92
střední díl výfuku LADA 2-tlumič polský ALU 448,63
tlumič výfuku zadní LADA polský ALU 433,16
tlumič výfuku zadní LADA ruský 603,33
Který vybrat?
Díky, Pavel
Na pop-artu mají:
střední díl výfuku LADA 2-tlumič ruský 556,92
střední díl výfuku LADA 2-tlumič polský ALU 448,63
tlumič výfuku zadní LADA polský ALU 433,16
tlumič výfuku zadní LADA ruský 603,33
Který vybrat?
Díky, Pavel
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
ruske jsou asi lepčejši jelikož jsem o polskych nikdy tady chvalu neslyšel 

http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já si koupil zadní díl dvouplášťový od Kamazu a po roce a něco byl skoro out. O něco dříve kupoval Ba3 u Pecky v Tišnově jakýsi jednoplášťový italský nebo náš možná polský to už nevím a je celkem v pohodě i po dvou letech. Já bych skusil ten polský ALU. Co se týče prostředních dílů tak mám také zkušenost s ruským a taky stál za prd. Zkusil bych ty ALU poláky, jsou levnější a horší než ty ruské být snad nemohou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
no na Konevce prodavali drive taky finske vyfucky na 2101, samaru i desitkovou radu.
stali max o 200kc vic nez rusky (nektery byly i levnejsí) a vydrz velmi dobra.
pokud vyfuk stoji vic nez 1500kc a nejezdíte na LPG tak se vyplati vyfuk z venku pohlinikovat.
pri provozu na lpg odejde vyfuk tak ze prorezne zevnitr - tady pomaha jedine nerez
btw u nekterych aut na LPG se doporucuje udelat na nejnizsim bodu zadniho dilu vyfuku dirku cca 1mm aby se tam ta voda nedrzela ale nemam s tim zkusenosti
gumove zaveseni me takhle zlobilo taky ale to bylo diky ukrajinskym gumovym dilum... na konevce dokonce uznali jejich reklamaci (bohzel taky kvuli tomu odeslo grafitove tesneni u katalyzatoru ) a to jsem si musel koupit za svy (cca 450kc)
stali max o 200kc vic nez rusky (nektery byly i levnejsí) a vydrz velmi dobra.
pokud vyfuk stoji vic nez 1500kc a nejezdíte na LPG tak se vyplati vyfuk z venku pohlinikovat.
pri provozu na lpg odejde vyfuk tak ze prorezne zevnitr - tady pomaha jedine nerez

btw u nekterych aut na LPG se doporucuje udelat na nejnizsim bodu zadniho dilu vyfuku dirku cca 1mm aby se tam ta voda nedrzela ale nemam s tim zkusenosti
gumove zaveseni me takhle zlobilo taky ale to bylo diky ukrajinskym gumovym dilum... na konevce dokonce uznali jejich reklamaci (bohzel taky kvuli tomu odeslo grafitove tesneni u katalyzatoru ) a to jsem si musel koupit za svy (cca 450kc)
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
henten Alu mam ja bol som pod autom a on je stále ako nový uvidím dokedy nahodený je už asi 3/4 roka s autom sa chodí skoro každý den a on sa stále ligoce - stredný diel zvody už nie. U nás som dal zaň predné zvody+stredný diel 1 tlmič spolu brutálnych 700 Sk nevýhoda, má odporný plechový zvuk,a musel som ho trochu prihýbať lebo celkom nepasoval.
Nechal jsem měnit první dva díly na 2105. Byly to díly od kamazu. Nevím, jak dlouho vydrží, ale co se týká kvality, tak fakt nevím, protože ty dva díly do sebe nepasovaly. Teda pasovaly na sebe až příliš volně, tudíž to netěsní a tudíž to furt vypadá, jako by byla díra ve vejfuku. A to můj serviceman musel vyrobit na míru příchytku k převodovce a na spojení těch dvou dílů použil dvě svorky. Poslední díl mám rok a něco, nevím, jaká je to značka a serviceman říkal, že je už dost orezlý. Ty gumy taky vydržej prd, prý je to tím, že jsou kratší a proto jsou víc napružený a hnedka se to utrhne. Serviceman mi tam dal péra, ty držejí, ale zase to má při určitých otáčkách takový srandovní zvuk.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
ze si si dal vymenit vyfuk?tek píše:Nechal jsem měnit první dva díly na 2105. Byly to díly od kamazu. Nevím, jak dlouho vydrží, ale co se týká kvality, tak fakt nevím, protože ty dva díly do sebe nepasovaly. Teda pasovaly na sebe až příliš volně, tudíž to netěsní a tudíž to furt vypadá, jako by byla díra ve vejfuku. A to můj serviceman musel vyrobit na míru příchytku k převodovce a na spojení těch dvou dílů použil dvě svorky. Poslední díl mám rok a něco, nevím, jaká je to značka a serviceman říkal, že je už dost orezlý. Ty gumy taky vydržej prd, prý je to tím, že jsou kratší a proto jsou víc napružený a hnedka se to utrhne. Serviceman mi tam dal péra, ty držejí, ale zase to má při určitých otáčkách takový srandovní zvuk.

-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Tím myslím velkou palici,hever,brejle,roušku na ústa,špinavé věci,rukavice,WD-40,silové kleště....pak ještě nejlépe autogen,rampu...přál bych ti dělat vejfuk po jedný zimě tady.S klíčem č.13 bych tak možná rozdrolil rez z těch věcí co byly před rokem matkami. 
Jenom povolit ten dementní mrňavej šroubeček s tou pidimatičkou co drží tu gumu u výstupu zadního dílu je totální horor.Pak tam ten vejfuk nepasuje,naráží do panhardky,visí moc pod auto,nepasuje to ani u uchycení na převodovce,pak to nejde utěsnit ani s tim Auspuffzementem nebo jinou pastou...hnus fialovej,práce strašná.
Sice něco ušetřím tím že si tu práci udělám sám,ale půl dne v hajzlu,špinavej jsem jak prase,k tomu pracovní úrazy a nervy v kýblu.Zrovna teď na podzim mě to zase čeká.Už se velmi těším.
OT.Bezva.

Jenom povolit ten dementní mrňavej šroubeček s tou pidimatičkou co drží tu gumu u výstupu zadního dílu je totální horor.Pak tam ten vejfuk nepasuje,naráží do panhardky,visí moc pod auto,nepasuje to ani u uchycení na převodovce,pak to nejde utěsnit ani s tim Auspuffzementem nebo jinou pastou...hnus fialovej,práce strašná.

OT.Bezva.

Naposledy upravil(a) Nulašestka dne pon srp 14, 2006 18:52, celkem upraveno 1 x.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To Nulašestka, dovolím si nesouhlasit, já všechno dělám většinou s basic vercajkem co jsem si za svůj krátký zbytečný život naschromáždil. Když du dělat něco velkého tak si půjčuji v práci golu. Většinu věcí zvládám s obyčejnými klíči, špalkem a heverem, ale souhlasím, že neustále zasviněné hadry, nervy v kýblu z neustálých pokusů o dokonalost, které většinou nikam nevedou mne již unavují. Proč nejsem jako většina národa, která zaparkuje své leasingové novinky a jde si po svém. Většina volného času padne pro tu ruskou bestii, furt se kolem ní motám, furt se mi něco nezdá, furt něco vylepšuju respektive spravuju a všude vykřikuju jak je to úchvatné auto. 

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107