Výfuk - jaký vybrat?
Moderátor: Moderátoři
neni problem si vzit jakekoli auto na leasing ...jen nesmiš v žadnem připadě přijit o zroj přijmu... po 3-5 měsicich maš po autě i kdyby zbyvalo doplatit jen 3 splatky.
Po par zkušenostech s pujčkama(pokažde jsem přišel o přijem na nějakou dobu) pro sebe mam pravidlo - kupovat JEN v hotovosti, na co nemam to si nemužu dovolit
Po par zkušenostech s pujčkama(pokažde jsem přišel o přijem na nějakou dobu) pro sebe mam pravidlo - kupovat JEN v hotovosti, na co nemam to si nemužu dovolit
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
No, nechal jsem si ukázat to díru, do který se to leje a tu tyčku, kterou se to kontroluje a dokonce mi i ukázali tu pixlu, co mám kupovatslavoj píše:
to aj olej si davas dolievat v servise?
Abych řekl pravdu, radši budu půl dne podávat miminku chrastítko, než abych ležel pod lejdynou.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
Tak já nevím, každý třeba od narození neví, že se musí přední kola dát do plnýho levýho rejdu, aby se ten první díl pohodlně vymotal a nastrčil tam nový. A dílenský příručky se v Neoluxoru taky nekoupíPool píše: Vybavení? Tím myslíš 13 č. klíč ?
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
Taky jsem dal vyměnit zadní díl výfuku do servisu, protože jsem věděl, že doma na koleně to neudělám. A byl jsem rád, protože starej museli nahřát autogenem, nějakou svorku uříznout a pak novej díl jim nešel nasunout. No, dělali s tim dvě hodiny. Pak tam ten novej díl silou narvali. Ale nechci bej u toho, až to bude někdo sundávat.
Jo,jo, servis kde něco uměj, abys hledal s baterkou o polednách.
Ále, každej jsme jinej, někoho baví se v Ladách šťourat, někdo radši jezdí.
Já se rád šťourám ,ale je fakt, že poslední výměna výfuku mi dala dost zabrat.Koupil jsem rusa,ale nějak to moc nesedlo, tak jsem to postupně na čtyřech místech ohříval a přiohýbal, než to bylo OK. Na to pravda nemá každý čas,prostředky a náladu.
Ále, každej jsme jinej, někoho baví se v Ladách šťourat, někdo radši jezdí.
Já se rád šťourám ,ale je fakt, že poslední výměna výfuku mi dala dost zabrat.Koupil jsem rusa,ale nějak to moc nesedlo, tak jsem to postupně na čtyřech místech ohříval a přiohýbal, než to bylo OK. Na to pravda nemá každý čas,prostředky a náladu.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tož nevím jaké máš zkušenosti ty, ale ohledně karbu jsem vypozoroval jedno jediné a to, že. 1) Blbě chodí ve volnoběhu a v přechodech a žere, nebo 2) funguje klidně při přechodech a papá v normativu cca. max 8 litrů po venku. Jinak na akceleraci nemá vliv nastavení volnoběhu, ale otryskování. Ale mohu se mýlit, neb jsem dementní samouk.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Na karburátory je jiný šikovný pán. Má doma seřizovací stolici. Takže je potřeba mu ho přinést vymontovaný z auta.Nemo píše:Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu
Karburátory
Mě ho opravil, když mi zničeho nic začal někde přisávat vzduch. Vůbec se to nedalo seřídit. Prý tam někde byla trhlina.
Je to více než rok a půl a furt to krásně chodí.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
kolik za to chce?tek píše:Na karburátory je jiný šikovný pán. Má doma seřizovací stolici. Takže je potřeba mu ho přinést vymontovaný z auta.Nemo píše:Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu
Karburátory
Mě ho opravil, když mi zničeho nic začal někde přisávat vzduch. Vůbec se to nedalo seřídit. Prý tam někde byla trhlina.
Je to více než rok a půl a furt to krásně chodí.
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
Máš pravdu, ale vliv na výkon/spotřebu může mít i špatná výška hladiny v plovákové komoře, zanesený vzdušník, vadná akcelerační pumpa... Já jezdil jeden čas s Ozonem za 12l na 100 a ten Ozon nikdo nikdy nedal dohromady. Zřejmě si tahal benzín i přes akcelerační pumpu, jak jsem později zjistil. Ale jezdilo to s ním ďábelsky...Koko Loko píše:Tož nevím jaké máš zkušenosti ty, ale ohledně karbu jsem vypozoroval jedno jediné a to, že. 1) Blbě chodí ve volnoběhu a v přechodech a žere, nebo 2) funguje klidně při přechodech a papá v normativu cca. max 8 litrů po venku. Jinak na akceleraci nemá vliv nastavení volnoběhu, ale otryskování. Ale mohu se mýlit, neb jsem dementní samouk.