Zaslepení topení
Moderátor: Moderátoři
Zaslepení topení
Zdravím, mám takovej problém.
Už dobu mi teče topení (VAZ 21011) a auto budu provozovat už jen do konce léta.
Chci se jen zeptat, zda se něco stane, když nějakýma svorkama zmášknu ty gumový hadice, co vedou od bloku motoru k topení?
Doufám, že to přestane týct a topení na léto nepotřebuju.
Budu vděčnej za nějakou zkušenost a vyjádření.
Už dobu mi teče topení (VAZ 21011) a auto budu provozovat už jen do konce léta.
Chci se jen zeptat, zda se něco stane, když nějakýma svorkama zmášknu ty gumový hadice, co vedou od bloku motoru k topení?
Doufám, že to přestane týct a topení na léto nepotřebuju.
Budu vděčnej za nějakou zkušenost a vyjádření.
nestane sa nic, ale ked uz tak lepsie by bolo tie hadice proste vyhodit a spojit hadicou trubky aby cez ne bol obeh. Ale nie je to nutne.
Uplne najlepsie by ale bolo vymenit kohout topeni
Uplne najlepsie by ale bolo vymenit kohout topeni
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
sice to sem vobec nepatri, ale chladic oleja, ktory mam ja(od Mareka) funguje na principe vyrovnavania teploty vody a oleja. Teda ked mas normalne teplotu vody 90st, olej uz ma kludne aj 120. Toto zariadenie ochladi olej na teplotu blizsiu teplote vody. Pri studenom motore to zas funguje ako predhrev - voda sa zohreje skor a od nej sa zohrieva aj olej, je tak rychlejsie zahriaty motor.
PS: ak to chcete dalej riesit tak to presuniem do inej temy...
PS: ak to chcete dalej riesit tak to presuniem do inej temy...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
No jednak chladnejsi vodou ochladis olej, ale take horkym olejem ohrejes vodu. Je otazkou jednoduche fyziky, ci 1kg oleje pri snizeni teploty o 1 stupen zvysi teplotu 1Kg vody o 0.8 stupne (tedy vyplati se to, chladis olej) nebo zvysi teplotu 1 Kg vody o 1.2 stupne (tedy defakto ohrivas vodu).Majo píše:sice to sem vobec nepatri, ale chladic oleja, ktory mam ja(od Mareka) funguje na principe vyrovnavania teploty vody a oleja. Teda ked mas normalne teplotu vody 90st, olej uz ma kludne aj 120. Toto zariadenie ochladi olej na teplotu blizsiu teplote vody. Pri studenom motore to zas funguje ako predhrev - voda sa zohreje skor a od nej sa zohrieva aj olej, je tak rychlejsie zahriaty motor.
PS: ak to chcete dalej riesit tak to presuniem do inej temy...
No ted me tak napada, ze je to cele divne. Bo ty vlastne vemes energii z motoru, das ji do oleje, pak ji das do vody a tu zas posles do motoru
No radeji du spat
VAZ 2104 1.3 1989
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
A dá se to potom použít na salám
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás