

Moderátor: Moderátoři
Pokud tam bylo 11,7V tak nedobíjel!! Rozebrat a změřit, jestli je vinutí rotoru OK-mě odešlo na jednom ks. Pokud je OK tak prubnout diody a pokud je i toto OK, tak regulátor-buď je špatný nebo špatně zapojený. Kdyby to nebylo tak z ruky, tak mám jeden doma a dal bych to do kupy. Je to jednoduché zařízení a není nic, co by natom nemělo fungovat. Optimální dobíjení by mělo tlačit kolem 13,8V+- při normálních otáčkách. Jinak já najel bez dobíjení 40km aniž by baterka nějak padala( se světlama ale bez ventilátoru) tak ta baterka už má taky trochu dost ale to je teď vedlejší.Lucka Grünwaldová & P píše:Tak jsme si vlastnoručně opravili ten pos...ny alternátor. Ještě včera přebíjel až na 17V a dnes po výměně jsme naměřili pouhých 11,7V.Po 20 km auto začalo podivně škytat a voltmert postupně klesl na 8V. Náhodou jsme s sebou měli ještě jednu nabitou baterku, tak jsme ji vyměnili a jeli místo na lyže zpátky domů do Brna.
Stejně jsme domů nedojeli. Baterka se totálně vybila už před Brnem, protože altík nejspíš nenabíjí. Na cestu domů jsme si pozvali odtah.