 Po 20 km auto začalo podivně škytat a voltmert postupně klesl na 8V. Náhodou jsme s sebou měli ještě jednu nabitou baterku, tak jsme ji vyměnili a jeli místo na lyže zpátky domů do Brna.
 Po 20 km auto začalo podivně škytat a voltmert postupně klesl na 8V. Náhodou jsme s sebou měli ještě jednu nabitou baterku, tak jsme ji vyměnili a jeli místo na lyže zpátky domů do Brna.   Stejně jsme domů nedojeli. Baterka se totálně vybila už před Brnem, protože altík nejspíš nenabíjí. Na cestu domů jsme si pozvali odtah.
 Stejně jsme domů nedojeli. Baterka se totálně vybila už před Brnem, protože altík nejspíš nenabíjí. Na cestu domů jsme si pozvali odtah.




 
   
  
  
  
  
  
 . Čili to co se v altíku točí je buzeno a to co je napevno připevněno v tělese altíku vyrábí proud. Jakmile se zvedne napětí nad určitou mez, regulátor sníží buzení rotoru a tudíž i stator začne vyrábět míň
 . Čili to co se v altíku točí je buzeno a to co je napevno připevněno v tělese altíku vyrábí proud. Jakmile se zvedne napětí nad určitou mez, regulátor sníží buzení rotoru a tudíž i stator začne vyrábět míň