211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Ta zvednutá plečka 2111 se mi líbí. Jen bych, namísto těch hliníkovejch kol, dal raději poctivé plecháče, abych to nemusel každý rok (jako teď )nechávat rovnat. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

zvednuta plecka.. no rika se tomu snad TARZAN, nekde v rusku jsem videl na srovnani fotku s normalni 2111
ma to i 4x4verzi s haldexkou, tjezdi to ale jen 140 a chlasta to cca 9litru oproti 7. na hory by se mi to libilo:-) do prahy je to na nic:-)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To by mě zajímalo, kolik by to žralo mě, když 2111 1,5L 16V mi baští 9L. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no spocitej si koeficient:-)
btw.. myslim ze je tam jine zprevodovani kdyz testovali ladu v nemecku tak jim vysla spotreba 8,5litru (1,5, 16v) tedy na 5ku a s cihlou po dalnici 200km/h:-)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To Německo podle mě sedí. Víc než 8-9L/100km do toho nenaleje nikdo. (tedy bez úprav motoru).
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Tak to je tohle auto celkem spořínek.
Jinak tam maj ještě trochu mírnější verzi s motorem 2,0 Opel.Obrázek
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

A tady je to srovnání.Obrázek
Ctirad
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Jo piseme tu o 2litrovem motoru z Opelu, o 4x4, o modelu Tarzan..atd jenze to jsou vsecko skoro kusovky nebo male serie u kterych nelze pomyslet na evropskou homologaci. to same cokoliv od lady s wankelovym motorem....
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

A to je na tom to nejsmutnější.Je to docela škoda.Nevím,čeho všeho se homologace týká,ale emise by to s tím Opelem mohlo splňovat.Nebo se pletu?
Ctirad
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Emise se neřídí přímo nějakými normami EU, ale výrobcem. Jenže výrobce, aby to tu mohl prodávat, musí se podřídit právě nějakým (asi tajným) normám EU. Někdy mi to přijde, že ty EURO4 atp. dávají za nějakou sumu, ne podle nějakých daných limitů.

Pokud jde o emise, nepochybuju, že by Lada prošla. Jenže on ten Kocourkov není jen u nás, ale v celý EU.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Tak na to mám asi malej mozek. :(
To jako že si to dělaj,jak se jim zlíbí?
Takže to mám chápat tak,že jako z EU je všechno O.K. a z Ruska všechno K.O.? :?
Ctirad
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nevím, já jsem možná vůči EU zaujatý, ale je to můj dojem. Jen vím, že na STK nikoho nezajímají normy EU, ale to, co máš napsaný v techničáku. Jinak by asi polovička aut u nás neprošla emisema, kdyby chtěli třeba EURO2 (pominu-li fakt, že nemám ponětí, co EURO1-4 vlastně znamenají a nevím, kde to hledat).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

A co dovozce,ten by s tím nemohl něco udělat?
I když nevím,kolik toho opravdu dovozce Lady do ČR dělá.
Ctirad
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no myslím ze nic tajného na tom neni, ani zadna zaujatost. Nejsem expert na automobilovou techniku, ale z jineho oboru vim, ze certifikace a testy jsou docela draha legrace, dlouho to trva atd atd.
Vetsinou se nikdo nespokojo s tim ze urcita modifikace ma spoutu veci totoznych a tak to znamena pro kazdy typ znova (opakuji, nepisu primo o automobilove technice ale myslim ze postupy budou podobne)
Co se tyce emisnich limitu pozadavek je jejich dlouhodoba stabilita, takze je tam jakasi rezerva vzdy. Ale ne na to aby to presahlo az do limitu dalsiho stupne Z euro 2 na euro 3.. to nehrozi
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Někde jsem četl, že ten motor od Opla je zastaralej.
(Snad nějaké Euro 2, nebo tak nějak, ale sem se to jako nové auto dovést nedá.)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“