211x
Moderátor: Moderátoři
Ta zvednutá plečka 2111 se mi líbí. Jen bych, namísto těch hliníkovejch kol, dal raději poctivé plecháče, abych to nemusel každý rok (jako teď )nechávat rovnat.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Emise se neřídí přímo nějakými normami EU, ale výrobcem. Jenže výrobce, aby to tu mohl prodávat, musí se podřídit právě nějakým (asi tajným) normám EU. Někdy mi to přijde, že ty EURO4 atp. dávají za nějakou sumu, ne podle nějakých daných limitů.
Pokud jde o emise, nepochybuju, že by Lada prošla. Jenže on ten Kocourkov není jen u nás, ale v celý EU.
Pokud jde o emise, nepochybuju, že by Lada prošla. Jenže on ten Kocourkov není jen u nás, ale v celý EU.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, já jsem možná vůči EU zaujatý, ale je to můj dojem. Jen vím, že na STK nikoho nezajímají normy EU, ale to, co máš napsaný v techničáku. Jinak by asi polovička aut u nás neprošla emisema, kdyby chtěli třeba EURO2 (pominu-li fakt, že nemám ponětí, co EURO1-4 vlastně znamenají a nevím, kde to hledat).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
no myslím ze nic tajného na tom neni, ani zadna zaujatost. Nejsem expert na automobilovou techniku, ale z jineho oboru vim, ze certifikace a testy jsou docela draha legrace, dlouho to trva atd atd.
Vetsinou se nikdo nespokojo s tim ze urcita modifikace ma spoutu veci totoznych a tak to znamena pro kazdy typ znova (opakuji, nepisu primo o automobilove technice ale myslim ze postupy budou podobne)
Co se tyce emisnich limitu pozadavek je jejich dlouhodoba stabilita, takze je tam jakasi rezerva vzdy. Ale ne na to aby to presahlo az do limitu dalsiho stupne Z euro 2 na euro 3.. to nehrozi
Vetsinou se nikdo nespokojo s tim ze urcita modifikace ma spoutu veci totoznych a tak to znamena pro kazdy typ znova (opakuji, nepisu primo o automobilove technice ale myslim ze postupy budou podobne)
Co se tyce emisnich limitu pozadavek je jejich dlouhodoba stabilita, takze je tam jakasi rezerva vzdy. Ale ne na to aby to presahlo az do limitu dalsiho stupne Z euro 2 na euro 3.. to nehrozi
Někde jsem četl, že ten motor od Opla je zastaralej.
(Snad nějaké Euro 2, nebo tak nějak, ale sem se to jako nové auto dovést nedá.)
(Snad nějaké Euro 2, nebo tak nějak, ale sem se to jako nové auto dovést nedá.)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)