Scotova NIVA

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1529
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Když vidím to uchycení, tak bych tipoval, že posuvem tělesa válce v třmenu.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 948
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Luděk Ondrůch:
Jak jsem Romanovi rikal, nikdy jsem to neserizoval a vzdy to fungovalo, vzdy jsem to jen odvzdusnoval a valecek si v trmenu povyleze, jak je potreba. Na zavitu jsem to ladil jen u rapida a to proto, ze to bylo moc uz vylezle. U me 2013 nivy, kdyz jsem menil kapalinu za silokonovou, tak jsem pracovni valecek rozebral a vymyl lihem a vycistil (i hlavni valec jsem prolil lihem) a valecek zatlacil, nalil jsem do nadobky kapalinu a pak uz jen naslapal (nekdo drzel pedal), povolil odvzdusnovak a tak nekolikrat po sobe, kdyz prestal jit vzduch, tak uz spojka fungovala jak ma.
Problem by byl, kdyz by nekdo mamontoval vic vylezlej valecek.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 499
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

@Luděk Těleso toho válce je právě napevno. Ten rantlík u prachovky zapadne do vybrání v tom uchycení. Na mojí staré nivě je ta tyčka délkově stavitelná. Tady to stavitelné není nebo jsem na to nepřišel.
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 948
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Vsak tam kvuli velke delce toho pracovniho valecku uz nic k serizovani nebude a pocita se s tim, ze to vzdy vyjde... jeste vzpominam na jeden problem, kdy u kratke nivy mi pistek v pracovnim valecku nezalizal a pak to malem ohlo vypinaci paku spojky, protoze vzdy jen povylezl, ale to bylo stavem toho valecku.
2 scot:
Kdyz budes chtit mit jistotu, ze to nemas na "tvrdo", tak tlac na pistek a povol na chvilinku trochu odvzdusnovak a po vytlaceni trosky kapaliny rychle dotahni, tim si tam tu vulicku nastavis..., ale to jsem nikdy nedelal, nikdy to nebylo potreba, vzdy jsem tam u vsech aut uz po odvzdusneni minimalni vulicku mel, nikdy jsem zadnou spojku neposkodil a to mam s autama s hydraulickou spojkou najeto pres 600tis.km Nejvic mi poskodil spojku jeden clovek, ktery jel s moji starou dlouhou nivou 200km s nohou na spojce a pak zminil, ze mu u jeho auta porad odchazi spojka, tak jsem se uz nedivil.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“