Scotova NIVA
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1529
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scotova NIVA
Když vidím to uchycení, tak bych tipoval, že posuvem tělesa válce v třmenu.
VAZ 1117
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 948
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scotova NIVA
2 Luděk Ondrůch:
Jak jsem Romanovi rikal, nikdy jsem to neserizoval a vzdy to fungovalo, vzdy jsem to jen odvzdusnoval a valecek si v trmenu povyleze, jak je potreba. Na zavitu jsem to ladil jen u rapida a to proto, ze to bylo moc uz vylezle. U me 2013 nivy, kdyz jsem menil kapalinu za silokonovou, tak jsem pracovni valecek rozebral a vymyl lihem a vycistil (i hlavni valec jsem prolil lihem) a valecek zatlacil, nalil jsem do nadobky kapalinu a pak uz jen naslapal (nekdo drzel pedal), povolil odvzdusnovak a tak nekolikrat po sobe, kdyz prestal jit vzduch, tak uz spojka fungovala jak ma.
Problem by byl, kdyz by nekdo mamontoval vic vylezlej valecek.
Jak jsem Romanovi rikal, nikdy jsem to neserizoval a vzdy to fungovalo, vzdy jsem to jen odvzdusnoval a valecek si v trmenu povyleze, jak je potreba. Na zavitu jsem to ladil jen u rapida a to proto, ze to bylo moc uz vylezle. U me 2013 nivy, kdyz jsem menil kapalinu za silokonovou, tak jsem pracovni valecek rozebral a vymyl lihem a vycistil (i hlavni valec jsem prolil lihem) a valecek zatlacil, nalil jsem do nadobky kapalinu a pak uz jen naslapal (nekdo drzel pedal), povolil odvzdusnovak a tak nekolikrat po sobe, kdyz prestal jit vzduch, tak uz spojka fungovala jak ma.
Problem by byl, kdyz by nekdo mamontoval vic vylezlej valecek.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Scotova NIVA
@Luděk Těleso toho válce je právě napevno. Ten rantlík u prachovky zapadne do vybrání v tom uchycení. Na mojí staré nivě je ta tyčka délkově stavitelná. Tady to stavitelné není nebo jsem na to nepřišel.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 948
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scotova NIVA
Vsak tam kvuli velke delce toho pracovniho valecku uz nic k serizovani nebude a pocita se s tim, ze to vzdy vyjde... jeste vzpominam na jeden problem, kdy u kratke nivy mi pistek v pracovnim valecku nezalizal a pak to malem ohlo vypinaci paku spojky, protoze vzdy jen povylezl, ale to bylo stavem toho valecku.
2 scot:
Kdyz budes chtit mit jistotu, ze to nemas na "tvrdo", tak tlac na pistek a povol na chvilinku trochu odvzdusnovak a po vytlaceni trosky kapaliny rychle dotahni, tim si tam tu vulicku nastavis..., ale to jsem nikdy nedelal, nikdy to nebylo potreba, vzdy jsem tam u vsech aut uz po odvzdusneni minimalni vulicku mel, nikdy jsem zadnou spojku neposkodil a to mam s autama s hydraulickou spojkou najeto pres 600tis.km Nejvic mi poskodil spojku jeden clovek, ktery jel s moji starou dlouhou nivou 200km s nohou na spojce a pak zminil, ze mu u jeho auta porad odchazi spojka, tak jsem se uz nedivil.
2 scot:
Kdyz budes chtit mit jistotu, ze to nemas na "tvrdo", tak tlac na pistek a povol na chvilinku trochu odvzdusnovak a po vytlaceni trosky kapaliny rychle dotahni, tim si tam tu vulicku nastavis..., ale to jsem nikdy nedelal, nikdy to nebylo potreba, vzdy jsem tam u vsech aut uz po odvzdusneni minimalni vulicku mel, nikdy jsem zadnou spojku neposkodil a to mam s autama s hydraulickou spojkou najeto pres 600tis.km Nejvic mi poskodil spojku jeden clovek, ktery jel s moji starou dlouhou nivou 200km s nohou na spojce a pak zminil, ze mu u jeho auta porad odchazi spojka, tak jsem se uz nedivil.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet