PROBLEM S LPG?

Moderátor: Moderátoři

meda.pu
Příspěvky: 81
Registrován: pon kvě 01, 2006 20:38
Bydliště: Přerov - Předmostí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meda.pu »

no me jede LPG na letni provoz absolutne bez problemu :D
Lada Niva - Pelech, Škoda Fabia 1.9tdi
Devil
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 26, 2006 19:38
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Devil »

No jo ale ty asi nemáš danej sportovní filt s přímím nasáváním studenáho vzduchu
meda.pu
Příspěvky: 81
Registrován: pon kvě 01, 2006 20:38
Bydliště: Přerov - Předmostí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meda.pu »

no jo, tak to mi asi uslo, omlouvam se :oops:
Lada Niva - Pelech, Škoda Fabia 1.9tdi
Devil
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 26, 2006 19:38
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Devil »

meda.pu píše:no jo, tak to mi asi uslo, omlouvam se :oops:
:twisted: v poho,protože klasickej filtr je krytej a i když to máš přeplí na letní provoz tak tam stejně do směšovače horkej vzduch jde.Ale čím teplejší vzduch jde do směšovče tím to líp spaluje a líp to jede. :twisted:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Devil píše:
meda.pu píše:no jo, tak to mi asi uslo, omlouvam se :oops:
:twisted: v poho,protože klasickej filtr je krytej a i když to máš přeplí na letní provoz tak tam stejně do směšovače horkej vzduch jde.Ale čím teplejší vzduch jde do směšovče tím to líp spaluje a líp to jede. :twisted:
Nevím, zda-li máš tak docela pravdu.
Protože čím teplejší vzduch = tím je ho méně = menší výkon.
Pročpak se asi do soutěžních motorů (ostatně to mají i výkonnější náklaďáky) dávají chladiče vzduchu? L.
Devil
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 26, 2006 19:38
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Devil »

Jasně,ale u LPG si myslím že to je naopak.Ale na benzím,s tebou souhlasím ve všech směrech !!! proto když jezdím na benzín tak otevírám klapku na letní provoz,protože tam jde studený vzduch a motor je výkonější.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Devil píše:Teď jsem si vzpoměl,nemáš náhodou preplej karbec (filt) na letní provoz ??? Protože LPG potřebuje teplej vzduch do smešovače.Já to zkoušel a taky mi to cukalo !!! Proto když jezdím na LPG tak to mám přeplí na zimní provoz.To jedna z možností proč ti to cuká !!! :twisted:
___________
Lada navždy
tak toto som nevedel ze aj karburator sa prepina na letny provoz :shock:
ani nevie kde sa to da prepinat, teda ma to kazdy splynovac?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

to v katalogoch nepisu, co?

splynovac sa neprepina, ale airbox ano.
u stareho typu musis otocit dekel, u noveho prepnut packu na tej umelohmotnej skatulke. a najnovsie verzie a samary maju bimetal, cize automatika
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Devil
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 26, 2006 19:38
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Devil »

Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Devil píše:http://www.wddevil.wz.cz/Foto.html
foto motoru !!!
Ze skratka od VolksWagen je VW a nie Ww. :oops:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Devil
Příspěvky: 20
Registrován: ned bře 26, 2006 19:38
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Devil »

Myso píše:
Devil píše:http://www.wddevil.wz.cz/Foto.html
foto motoru !!!
Ze skratka od VolksWagen je VW a nie Ww. :oops:
Překlep sorry !!! :oops: Opraveno :oops:
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Kamarad ma LPG v lade s karburatorem, pouziva na "promazani membran" startovani benzinem do ktereho micha trochu oleje, pry proto nemusi tolik jezdit na benzin - muze to byt ucinnejsi nez jen benzin?? :shock:
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Chtělo by to provést TEST na odolnost všech gumových cástí na netečnost vůči oleji!
Píši to z vlastní skušenosti- použil jsem gumu odolnou benzínu a po montáži do motorového rogala které baští mix guma naboptnala a a částečně jí to naleptalo.
Byl to olej MOGUL TSF pro 2 takty.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

To Devil: Ja mam sportovni filtr a nasavani taky u blatniku, skoro ze stejneho mista jako ty. Na LPG to nemelo zadnej vliv...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
major
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 12, 2007 13:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od major »

Saša píše:Chtělo by to provést TEST na odolnost všech gumových cástí na netečnost vůči oleji!
Píši to z vlastní skušenosti- použil jsem gumu odolnou benzínu a po montáži do motorového rogala které baští mix guma naboptnala a a částečně jí to naleptalo.
Byl to olej MOGUL TSF pro 2 takty.
To se může stát, tyto oleje často obsahují esterové příměsy, které se s některými gruhy pryží nemají moc rády.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“