Pokud jde o zapojení jednotlivých světel, rozsvícení zadní červené mlhovky musí být možné jedině tehdy, svítí-li potkávací nebo dálková světla, popřípadě i přední mlhovky. Současně musí být zajištěno, aby se zadní mlhovka dala zapnout nebo vypnout samostatným vypínačem. Rovněž musí být v zorném poli řidiče oranžové kontrolní světlo, které ho informuje o rozsvícení zadní mlhovky.
Konec citátu.
Takže zapojení na 5 nebo 6 není až tak úplně ta nejsprávnější volba

Na pojistku obrysovek, tj. 7 nebo 8 bych to dal na vypínač a dále na spínací relé na "30". Na "87" bych zapojil mlhovku (a kontrolku). Na kontakty "85" a "86" (což je ovládání relátka) bych napojil výstupy tlumených (pojistky 5 nebo 6) a dálkových světel (pojistky 3 nebo 4).
Elektricky to bude fungovat tak, že když z tlumených půjde "+" tak z dálkových si to vezme "-" přes vlákno v žárovce hlavního světlometu (a obráceně) . Při vypnutí tlumených nebo dálkových světel mlhovka zhasne, protože nebude mít "signál".
L.
PS: a když budeš mít spálenou žárovku v hlavním světle - tak mlhovka nebude svítit

PS2: já to, blahé paměti, zapojil na 7 nebo 8 a po ptákách
