2101
Moderátor: Moderátoři
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
No to je pravda že o I. nejslavnějším žigulíčkovi 2101 tady nepadla ani řeč...
A přitom jakej to je krasavec,a jak je pěkně vybavenej (podotýkám že I. auto vyjelo v roce 1970),na tu dobu velmi moderní,tak já např.můžu porovnávat se 125p/1300. tu jsem měl byl to rok 71.
I.Laduška má motor OHC to je na dobu 70.let nevýdaná moderna.Fiat 125P i když vychází z novějšího modelu OHV.No a původní 124 jme my z Brna viděli
II.přístrojovka je klasického typu na tu dobu opět moderní....125p má teploměr
III. dílenské spracování a robusnost je velmi neporovnávatelná např s vozi škoda 1000/100 (při zavírání dveří u zmíněných vozů mám pocit,že zavírám víko od popelnice)
Já mám 1500ccm ,ale měl jsem možnost se projed z 2101 a byl jsem velmi překvapen jak motor o objemu 1200ccm dokáže být pružný
A přitom jakej to je krasavec,a jak je pěkně vybavenej (podotýkám že I. auto vyjelo v roce 1970),na tu dobu velmi moderní,tak já např.můžu porovnávat se 125p/1300. tu jsem měl byl to rok 71.
I.Laduška má motor OHC to je na dobu 70.let nevýdaná moderna.Fiat 125P i když vychází z novějšího modelu OHV.No a původní 124 jme my z Brna viděli
II.přístrojovka je klasického typu na tu dobu opět moderní....125p má teploměr
III. dílenské spracování a robusnost je velmi neporovnávatelná např s vozi škoda 1000/100 (při zavírání dveří u zmíněných vozů mám pocit,že zavírám víko od popelnice)
Já mám 1500ccm ,ale měl jsem možnost se projed z 2101 a byl jsem velmi překvapen jak motor o objemu 1200ccm dokáže být pružný
Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa...
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102Radek píše:Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa...
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Tak hošani.. Výroba 2102 byla oficiálně přerušena až v roce 1986. 2101 se vyráběly do roku 1984. V roce 2000 byl automobil 2101 vyhlášen ruským časopisem "za volantem" jako nejlepší automobil století. Můj otec tvrdí, že v některých postsovětských zemích se 2101 malosériově vyrábějí dodnes..Radek píše:jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Smutná zpráva...
Jelikož jsem za poslední měsíc už potřetí píchnul, chtěl jsem si půjčit další kolo ze staré 2101, co stojí na dvoře a dodnes čekala, až našetříme na repasi motoru. Sundal jsem kolo, kotouč pod ním byl mírně orezlý, ale to mě nezarazilo. Zarazila mě prasklina na tom oblouku co spojuje podlahu s čumákem - a několik dalších. Věděl jsem, že je kastle ve špatným stavu, ale s tímhle jsem nepočítal....tak padlo poslední rozhodnutí, starej Žigul půjde do šrotu
A já se tak těšil, až zas budu ujíždět favoritům.... nojo, všichni tam jednou musíme
Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!
Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?
Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?
Jelikož jsem za poslední měsíc už potřetí píchnul, chtěl jsem si půjčit další kolo ze staré 2101, co stojí na dvoře a dodnes čekala, až našetříme na repasi motoru. Sundal jsem kolo, kotouč pod ním byl mírně orezlý, ale to mě nezarazilo. Zarazila mě prasklina na tom oblouku co spojuje podlahu s čumákem - a několik dalších. Věděl jsem, že je kastle ve špatným stavu, ale s tímhle jsem nepočítal....tak padlo poslední rozhodnutí, starej Žigul půjde do šrotu
A já se tak těšil, až zas budu ujíždět favoritům.... nojo, všichni tam jednou musíme
Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!
Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?
Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?
Jo, už jsem je zkoukl Docela se činíte
Jen co se vám nelíbilo na originálním odklápěcím mechanismu přední SPZ Ten mi přišel vychytaný
Jinak docela pech, beztak jediný plastový kus v celém mechanizmu zámku
Dílů mám ve sklepě jak nasraných, ale tuhle blbost zrovna ne... klasika
Jen co se vám nelíbilo na originálním odklápěcím mechanismu přední SPZ Ten mi přišel vychytaný
Jinak docela pech, beztak jediný plastový kus v celém mechanizmu zámku
Dílů mám ve sklepě jak nasraných, ale tuhle blbost zrovna ne... klasika
1973 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín
1969 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 FIAT 850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 FIAT 850 Special ... ex Vzpurník
Svatý Kryštofe, koroduj za nás...
1969 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 FIAT 850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 FIAT 850 Special ... ex Vzpurník
Svatý Kryštofe, koroduj za nás...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: stř bře 16, 2005 22:14
- Bydliště: Brno - Oltec
- Kontaktovat uživatele:
Pořid novou kastli,a "jediný" co uděláš je, že tam vše narveš, ahlavnmě předěláš štítky, a na magistrátu si za 10kc koupíš kolek na změnu barvy (podle toho do jaké kastle to narveš )dmatej píše:Smutná zpráva...
Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!
Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?
Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?
A kdyby se ti to nechtělo, tak to pro¨dej na díli, za něco větší cenu, než by ti dalo vrakoviště:)
Sch 130(6/04 - 1/06) -- Sch 105 (10/04 - 3/05) -- VAZ 2101(3/05 - 2/06) -- Lada 2107 (2/06 - ) -- Opel Astra F (11/09 - )
East Runner Brigade
<STODOLNÍ II> <III>
East Runner Brigade
<STODOLNÍ II> <III>