![Gives thy a finger :finga:](./images/smilies/icon_fU.gif)
![fart :fart:](./images/smilies/fart.gif)
![blob1 :blob:](./images/smilies/blob1.gif)
Moderátor: Moderátoři
no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102Radek píše:Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa...![]()
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
Tak hošani.. Výroba 2102 byla oficiálně přerušena až v roce 1986. 2101 se vyráběly do roku 1984. V roce 2000 byl automobil 2101 vyhlášen ruským časopisem "za volantem" jako nejlepší automobil století. Můj otec tvrdí, že v některých postsovětských zemích se 2101 malosériově vyrábějí dodnes..Radek píše:jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
Pořid novou kastli,a "jediný" co uděláš je, že tam vše narveš, ahlavnmě předěláš štítky, a na magistrátu si za 10kc koupíš kolek na změnu barvy (podle toho do jaké kastle to narvešdmatej píše:Smutná zpráva...
Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!
Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?
Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?