Palec rozdělovače - tuning

Moderátor: Moderátoři

Pool

Palec rozdělovače - tuning

Příspěvek od Pool »

Co si myslíte o tomto? :)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

kopol by som ta do hlavy za taky tuning! alebo kovovou palicou cez krize. hlavne keby si mmi s tym presiel pod oknom a ja stratil z dohladu Rodinne puta alebo Vyvolenych :mrgreen:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pool

Příspěvek od Pool »

To jako fakt dělá takovej bordel? Já myslel že to maximálně ruší autorádio.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Neco ze soustavy palec, VN kabely, koncovky VN kabelu nebo svicky by melo obsahovat odrusovaci odpor..
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

VaSek píše:Neco ze soustavy palec, VN kabely, koncovky VN kabelu nebo svicky by melo obsahovat odrusovaci odpor..
Dodneška mi není jasný, jestli těch odrušených prvků může být více (když mám odrušený kabely, nebo si tím nejsem jistej, tak jestli si můžu dovolit Rkové svíčky, nebo když mám odrušený palec - bez tohoto tunningu jej tudíž mám jistě odrušený-, tak jestli mám dále dbát na to abych měl ostatní neodrušené)
Nezhorší se použitím více odrušených prvku kvalita jiskry?

Jinak já nemám tyhle odrušené věci rád, jednou jsem měl problém s odrušenými oplechovanými fajfkami na JAWA 350.

Takže jak se to říká? "Neodrušení Rulez" ? :D Ale jinak, k věci, na takvouhle úpravu palce bych se asi vykašlal. I když přebývající palec, úprava a její vyzkoušení není nic komplikovaného, takže proč Myša jednou trochu nepozlobit aby místo myšlenek na RP, VV2, OVRZ, zase utekl k VAZ.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Tomik
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomik »

Myso píše:kopol by som ta do hlavy za taky tuning! alebo kovovou palicou cez krize. hlavne keby si mmi s tym presiel pod oknom a ja stratil z dohladu Rodinne puta alebo Vyvolenych :mrgreen:
prosimtě nedělej dámu!
doovi
Mino
Příspěvky: 16
Registrován: sob bře 11, 2006 22:01
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mino »

Sakra trocha nie som v obraze, co take by to malo robit?
2105 Mino
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Ked sa povyhadzuju odrusovacie prvky, dokaze nastartovane auto mimo ineho aj dost rozhadzat obraz na TV. Ale aj na zraze v kolone, sa vyskytli take auta, ze ked sme prechadzali okolo, CB cko sa islo zblaznit. :evil:
Roman
Pool

Příspěvek od Pool »

Mino píše:Sakra trocha nie som v obraze, co take by to malo robit?
To červený na palci je odpor 5k6 Ohm a jakýkoliv odpor v cestě ke svíčkám snižuje energii jiskry.

Mám teď v autě Favo cívku, Cu kabely a L15YC, zbývá jenom odpor v palci a už tak to chytá na 1-2 otočení motoru za tepla i za studena na sytič (pokud si načepuju do karburátoru benzín).
Ve škole nám vykládali, že existují pojízdné kontrolní stanice, které monitorují okolí a jsou schopni zaměřit a vystopovat zdroj např. nepovoleného vysílání, rušení, nebo vysílání s překročeným výkonem. Ale bylo to v souvislosti s CB stanicemi a jejich pásmem. A pokuty prý bývají dost vysoké... :o
Martanasse
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martanasse »

Pool píše:
Mino píše:Sakra trocha nie som v obraze, co take by to malo robit?
To červený na palci je odpor 5k6 Ohm a jakýkoliv odpor v cestě ke svíčkám snižuje energii jiskry.

Mám teď v autě Favo cívku, Cu kabely a L15YC, zbývá jenom odpor v palci a už tak to chytá na 1-2 otočení motoru za tepla i za studena na sytič (pokud si načepuju do karburátoru benzín).
Ve škole nám vykládali, že existují pojízdné kontrolní stanice, které monitorují okolí a jsou schopni zaměřit a vystopovat zdroj např. nepovoleného vysílání, rušení, nebo vysílání s překročeným výkonem. Ale bylo to v souvislosti s CB stanicemi a jejich pásmem. A pokuty prý bývají dost vysoké... :o
Ano dokážou to zaměřit, ale nesmíš se hejbat :-D
21011 :-) Zlomte VAZ
Tomik
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomik »

voni ty zaměřovací šmejdi fungujou?ja sem myslel ze to slo do hajz.u s bolševikama
doovi
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Tomik píše:voni ty zaměřovací šmejdi fungujou?ja sem myslel ze to slo do hajz.u s bolševikama
Bydlím u silnice, a většinou hlučné ("takzvané natuněné" :twisted: ), nebo starší auto je neodrušené, Rodinná pouta mi posype sníh.... :wink:
Řekl bych, že dost lidí se s tím odrušením moc netrápí.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Pool

Příspěvek od Pool »

Ha našel jsem svoji starou tému.. Včera mi opět shořel odpor v palci, už se to stalo po druhé (po 2 letech), dal jsem poslední náhradní palec a další už kupovat nehodlám (škoda peněz). Co nejdřív tam dám kus hřebejku, ten nemá šanci shořet... :P
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

nemas maly odtrh?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
hornak.active.sound

Příspěvek od hornak.active.sound »

v pripade ze odpor v palci nahradis zkratem,tak mas perfektni LC [civka+kondenzator] vysilac.A ver tomu ze takovejhle vysilac ma dost vysokej vykon,proto je tam ten odpor,ten slovy lajka,snizi vyzarovanej vysilaci vykon na minimum,proto tam je odpor s docela velkou hodnotou.A ver ze te zameri i v pohybu.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“