Palec rozdělovače - tuning
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Dodneška mi není jasný, jestli těch odrušených prvků může být více (když mám odrušený kabely, nebo si tím nejsem jistej, tak jestli si můžu dovolit Rkové svíčky, nebo když mám odrušený palec - bez tohoto tunningu jej tudíž mám jistě odrušený-, tak jestli mám dále dbát na to abych měl ostatní neodrušené)VaSek píše:Neco ze soustavy palec, VN kabely, koncovky VN kabelu nebo svicky by melo obsahovat odrusovaci odpor..
Nezhorší se použitím více odrušených prvku kvalita jiskry?
Jinak já nemám tyhle odrušené věci rád, jednou jsem měl problém s odrušenými oplechovanými fajfkami na JAWA 350.
Takže jak se to říká? "Neodrušení Rulez" ? Ale jinak, k věci, na takvouhle úpravu palce bych se asi vykašlal. I když přebývající palec, úprava a její vyzkoušení není nic komplikovaného, takže proč Myša jednou trochu nepozlobit aby místo myšlenek na RP, VV2, OVRZ, zase utekl k VAZ.
Bílý LADA a okřídlená spol.
To červený na palci je odpor 5k6 Ohm a jakýkoliv odpor v cestě ke svíčkám snižuje energii jiskry.Mino píše:Sakra trocha nie som v obraze, co take by to malo robit?
Mám teď v autě Favo cívku, Cu kabely a L15YC, zbývá jenom odpor v palci a už tak to chytá na 1-2 otočení motoru za tepla i za studena na sytič (pokud si načepuju do karburátoru benzín).
Ve škole nám vykládali, že existují pojízdné kontrolní stanice, které monitorují okolí a jsou schopni zaměřit a vystopovat zdroj např. nepovoleného vysílání, rušení, nebo vysílání s překročeným výkonem. Ale bylo to v souvislosti s CB stanicemi a jejich pásmem. A pokuty prý bývají dost vysoké...
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ano dokážou to zaměřit, ale nesmíš se hejbatPool píše:To červený na palci je odpor 5k6 Ohm a jakýkoliv odpor v cestě ke svíčkám snižuje energii jiskry.Mino píše:Sakra trocha nie som v obraze, co take by to malo robit?
Mám teď v autě Favo cívku, Cu kabely a L15YC, zbývá jenom odpor v palci a už tak to chytá na 1-2 otočení motoru za tepla i za studena na sytič (pokud si načepuju do karburátoru benzín).
Ve škole nám vykládali, že existují pojízdné kontrolní stanice, které monitorují okolí a jsou schopni zaměřit a vystopovat zdroj např. nepovoleného vysílání, rušení, nebo vysílání s překročeným výkonem. Ale bylo to v souvislosti s CB stanicemi a jejich pásmem. A pokuty prý bývají dost vysoké...
21011 Zlomte VAZ
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Bydlím u silnice, a většinou hlučné ("takzvané natuněné" ), nebo starší auto je neodrušené, Rodinná pouta mi posype sníh....Tomik píše:voni ty zaměřovací šmejdi fungujou?ja sem myslel ze to slo do hajz.u s bolševikama
Řekl bych, že dost lidí se s tím odrušením moc netrápí.
Bílý LADA a okřídlená spol.
v pripade ze odpor v palci nahradis zkratem,tak mas perfektni LC [civka+kondenzator] vysilac.A ver tomu ze takovejhle vysilac ma dost vysokej vykon,proto je tam ten odpor,ten slovy lajka,snizi vyzarovanej vysilaci vykon na minimum,proto tam je odpor s docela velkou hodnotou.A ver ze te zameri i v pohybu.