Úžasný pocit, když se pracně natvarovaný plech začne kroutit pod rukama... Z jaké síly opravuješ dveře? 0.8 mm? 1 mm?Gabani píše:Jedna víkendová oprava víka kufru
1,3 m svár na tupo
Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Moderátor: Moderátoři
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
- Přílohy
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Z 95 % jsem používal 1mm a 1,5mm na jednodušší ohyby. Je to trošku pakárna udělat pertl bez ohybacky jen kladivama za použití vinglů a pasoviny ve SvěrákuPanthymaeus (Honza) píše:Úžasný pocit, když se pracně natvarovaný plech začne kroutit pod rukama... Z jaké síly opravuješ dveře? 0.8 mm? 1 mm?Gabani píše:Jedna víkendová oprava víka kufru
1,3 m svár na tupo
Jo a s tím kroucenim je to fakt... nějaký tmel bude určitě potřeba
Moje první Láďa NIVA 1,6, 89
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
tusim nejake auta sa robili aj antikorove. co by vysla niva pozvarat z antikoru asi dost...keby sa este nakonzervovala, potom uz len kasna by prezivala a menit v tom motor, prevodovku, tlmice a auto na cely zivot
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Nema antikor ine vlastnosti? Pružnosť, pevnosť?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Myslím, že má. Otázka je o kolik. To už by mě spíš lákalo část předělat do hliníku (díly by se museli jinak tvarovat, nejspíš i doplnit nějaké prolisy).Cory píše:Nema antikor ine vlastnosti? Pružnosť, pevnosť?
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Nerezů je mnoho druhů . Největší nínus je váha , velmi dobře se svařuje (i s obyčejnými kovy) . Sváry se musí pasivovat . Bohužel nerez nesmí přijít do styku s obyčejným železem , pokud tak nastane začne z místa styku také rezivět .
Co se týče hliníkových dílů dělá je někdo z Čech na 05ku . Kapotu , panely dveří , a víko kufru . Má to ale jeden hák . Zima a
stím spojené solení . Hliník ve styku s jiným kovem tvoří elektrický článek a začíná velmi rychle oxidovat zvláště za přispění soli .
Co se týče hliníkových dílů dělá je někdo z Čech na 05ku . Kapotu , panely dveří , a víko kufru . Má to ale jeden hák . Zima a
stím spojené solení . Hliník ve styku s jiným kovem tvoří elektrický článek a začíná velmi rychle oxidovat zvláště za přispění soli .
Naposledy upravil(a) Saša dne ned bře 14, 2021 22:51, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
ta vaha nerezoveho podvozku by bol problem, to by vazilo mozno 2x tolko. ale zase ma zmysel uvazovat zakial nie je zakaz tychto aut nejak ich nakonzervovat aby vydrzali, lebo tie co budu behat uz nechaju dozit. Hlinik sa tiez casom rosype nie ? mozno nejake zliatiny su lepsie.
Tieto DMC auta sa robili z nerezu, ale velmi tenkeho a zvnutra bol laminat aby neboli tazke. Bez nateru len plechove auto.
Tieto DMC auta sa robili z nerezu, ale velmi tenkeho a zvnutra bol laminat aby neboli tazke. Bez nateru len plechove auto.
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Tak první vrstva PUR na spodek a dveře a kapota epoxid základ (venku když už máme hezky...)
Moje první Láďa NIVA 1,6, 89
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Ty dveře už tak zůstanou ? Nemyslím barvu.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Tipuju, že je z toho sušáku sundávalda1971 píše:Ty dveře už tak zůstanou ? Nemyslím barvu.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Ty dvere me zajimaly hned, jak se da zarovnat dlouhy svar:) Taky to mam rozpracovane na zadnich vratech a nechce se mi tam cpat nejak moc kitu. Ale uplne bez nej to taky asi jen tak nepujde. Nejake stopy po svarech co mam na aute, uplne neresim. Jsem radsi, ze to je zas pevne, ale zas je snaha at to nevypada uplne zalatane. Delat veterena atd, jsou zas jine kriteria, ale pro denni provoz se mi s tim nejak drbat nechce
/////
Georgius:
/////
Georgius:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
To se řeší takhle:Mara píše:Ty dvere me zajimaly hned, jak se da zarovnat dlouhy svar:) Taky to mam rozpracovane na zadnich vratech a nechce se mi tam cpat nejak moc kitu. Ale uplne bez nej to taky asi jen tak nepujde. Nejake stopy po svarech co mam na aute, uplne neresim. Jsem radsi, ze to je zas pevne, ale zas je snaha at to nevypada uplne zalatane. Delat veterena atd, jsou zas jine kriteria, ale pro denni provoz se mi s tim nejak drbat nechce
Klepat, klepat, klepat a klepat. A aby jsi to srovnal, musíš mít možnost dovnitř strčit ruku s babkou.
Já na přední hraně kapoty strávil den, jenom rovnáním jednoho dlouhého sváru.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Samozřejmě, že nezůstanou. Bohužel se nevyhnu tmelení ale s tím jsem počítal. Nebude to zase tak hrozný a při dnešních technologiích jsou i tmely výborný. Mám od F1 s vláknem i filler.valda1971 píše:Ty dveře už tak zůstanou ? Nemyslím barvu.
Moje první Láďa NIVA 1,6, 89
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989
Tak existují i věci na vytahování těchto propadlých míst - spotery/spotovačky. Sám jsem si to teď pořídil, ale je to raketa. Ale super věc na rovnání nepřístupných míst. Spíš se divím, proč tyto věci, které jsou nenosné vařit dlouhými svary? Já to vždy boduji postupně po 2-3mm a ještě se mi nestalo, že by mi někde praskal kyt. Rozhodně pak neřeším takové nedostatky … .