Když už jsem tedy prošvihnul sraz, tak jsem ladu projel. Už mám najeto ca 350 km. Jaksi tak nějak přeskakuji fázi zajíždění a konečně po letech mám dobrý pocit z dynamiky motoru, který tahá jako o život. Snažil jsem se otáčky držet na 3000, no ale někdy se holt nedalo, přeci jen když se Yeti "lekne", co ho předjíždí, tak přeci nemůžu ani ve 120 ubrat, že ... . Nějaká HTP snad ani nemusím zmiňovat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Motor perfektně maže, nepřehřívá se. A neteče!!! Po dvojím dotáhnutí vany a omytí motoru ani kapka. Nikde! A že jsem ho projel. Musel jsem ale odpojit hadičku podtlaku rozdělovače - tady jsem šel celkem na jisto, při lehké noze motor škubal, což jsem v minulosti a jiném rozdělovači a karburátoru řešil měsíce, než jsem na to přišel. Samozřejmě pomohlo. Jo a konečně po letech nezmizl žádný olej na rysce, což bych v záběhu bral. Převodovka na 5 bohužel píská, možná zkusím ještě jiný olej, nebo nějakou přísadu. Musím jet stovkou, pak je klid ( ne, nepřehluší to nic jiného), co jsem vypozoroval, i prudce "kopnutá" pětka hluku odpomůže. Takže jsem v podstatě spokojený jak blecha, konečně snad vše řádně funguje. Ještě trochu poladit brzdy - myslím, že trochu kope jeden zadní buben, ale obecně prudším bržděním v rámci ostřejší jízdy se i toto hodně zlepšilo.
Lada mi o víkendu dělala radost, nemohl jsem se jí nabažit a když už nebyla ve stodůlce u rodičů, ale u mě u domu ( těch 300 m bývá někdy daleko, protože skoro vždy vyfasuju nějakou práci), tak jsem ji zapřáhl do práce - potřeboval jsem po zahradě potahat a přemístit vleky - potřeba sekat trávu a nástřik podlahy karavanu, tak jsem si hrál. Plaťák bych mohl tahat i ofiko (samo, že né moc naložený), ale překvapilo mě, jak lehce jsem hýbal karavanem ( má asi 1100kg), ten bych si chtěl vyzkoušet na silnici, pravda, dost si sedla na zadek, přeci jen to tlačí 100kg na kouli. A málem jsem nezapojil, žehlička má atypický tvar a vadil nárazník.
Aby toho nebylo málo, tak jsem ještě stihnul kompletně rozebrat a omýt starý motor - zajímalo mě, co tam leta klape. A zjistil jsem, že 4 hlavní ložiska víc, nebo míň postrádala ložiskový kov - byl vypadaný. Taky první ojnice. Všechny kruhy volné, neprasklé, ale první válec těžce zakarbonovaný, ale to asi dělala gufera, neb se původně motor po opravě auta těžce přehříval než jsem odhalil příčinu a olej mizel. Honza