Hadice okolo nadrze Niva 21214 1,7 SPi

Moderátor: Moderátoři

Re: Hadice okolo nadrze Niva 21214 1,7 SPi

Příspěvekod Mara » čtv črc 23, 2020 16:46

Aha, tak to muzu merit houby. Pres ten Check Engine to jeste zkontroluju, ale vse napovida spravne funkci. Informace k absorberu timto povazuju za nadstandartni :D
Spi uz mam léta, nalital jsem na ni docela hodne a pouzivam ji jako kazdodenni auto i s dalnici 200km na zátah 2x tydne atd. Sem tam nejaky ten krpál a vyuzivani potencialu stroje. Ve vysledku bych snad ani jine auto nechtel :D Kdyz neberu v uvahu Buchanku, ale o te bych nic nevedel oproti nivce.

---

Necvaká to. Spojim piny, check blika, sahara točí, odpojuji a zapojuji konektor ventilu a nic se nedeje. Jeste tam zajdu s merakem napeti. Mam dojem, ze to precijen nefacha.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Hadice okolo nadrze Niva 21214 1,7 SPi

Příspěvekod Cory » čtv črc 23, 2020 19:20

U MPI to funguje aj pri stani.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Hadice okolo nadrze Niva 21214 1,7 SPi

Příspěvekod Mara » čtv črc 23, 2020 21:05

Jak mi tam huci ventilator tak jsem nic neslysel. Volty tam jdou a kdyz jsem zkousel ventil primo z baterky, tak klapal. Pri tom hucicim ventilatoru to jde poznat tak po hmatu jak to v nem klepne. Uz vim teda ze to funguje a proc to v aute je, tak taky dobre.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Hadice okolo nadrze Niva 21214 1,7 SPi

Příspěvekod Teepee » pon črc 27, 2020 08:08

Cory píše:U MPI to funguje aj pri stani.
Ano potvrzuji. Snadno se to zjistí LEDkou připojenou místo ventilu. Párkrát jsem s tím tak jel a ventil je v činnosti velmi často.

Cory píše: No nevravis pravdu. Ak fuknes od nadrze do absorberu, vonku nesmie vyjst nic. Od toho tam je absorber, aby vonku do ovzdusia neuniklo ani deko vyparov. Ten ventil, ktory je na nom, prepusta cerstvy vzduch dnu, a to prave vtedy, ked je v sani podtlak, elektromagneticky ventil otvara a podtlak zo sania taha do absorberu cisty vzduch, ktory prevzdusnuje aktivne uhlie a vnasa benzinove vypary do sacieho potrubia.
V pripade, ak v nadrzi vznikne velmi velky pretlak, prepusti ho ventil č. 10 http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... -01_01.jpg
Nemám odzkoušené jak funguje spojení adsorber - nádrž, jak tu píše Cory. Mám u MPI vyzkoušené, že hadice od adsorberu k ventilu jde (po odpojení od ventilu) profouknout oběma směry a když se vývod na adsorberu ucpe prstem, nejde profouknout ani jedním směrem. Psal jsem o tom tady: viewtopic.php?f=63&t=20258&hilit=teepeho&start=45#p501129
Píšu to, že tím máme prozkoumanou průchodnost obou vývodů adsorbéru 8) Momentálně u mé NIVY systém odvětrání žádný problém nemá. 8)
Díky Cory :!:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4248
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Předchozí

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron