Ondra1,7mpi píše:Na nápravnici napevno dva šrouby klíč 22, na stabilizátor přes sb...
Rám na přídavku zatím neplánuji... Spíše se mi líbí ten rám na celé auto... Osadit sundavacími plechy, novými ošetřenými doma... podlaha hliník atd... Ale to je projekt na delší dobu...
To Ti ulitne :/, nebo to budes muset na te napravnici udelat sakra robustni (ale v pripade 2 uchytu tomu moc neverim), ale potom to uchyceni pres SB na stabiku nema temer zadny smysl... to spis vedle stabiku udelej nejakou hrazdu a chytni to tam napevno, ale jak rikam, nevim jestli se mi pres to pevne uchyceni neprenasi ruzne pazvuky - hlavne pri brzdeni motorem ve vyssi rychlosti.
todle je dobre vyrobit
https://ladapower.com/catalog/tuning-20 ... kit-detail ja tam jen dovaril do podlahy Lko, jak mi kdysi radil Majo a vyrval jsem to u s kusem zdrave podlahy
jesteze kost neprosla nadrzi a jen do ni udelala dolik
Ja u kratke mozna jen necham puvodni hlinikovej diferak a pujdu do naftoveho uchyceni... myslim, ze jen jednou bych predni diferak rozerval a to byl ten let vzduchem, kdy jsem zlikvidoval obe predni pruziny, uchyceni pp tlumice a asi i trochu zdeformoval kastli.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet