Atmosfericke motory
Moderátor: Moderátoři
Re: Atmosfericke motory
LM: ale no tak, 4A bys dal určitě a 1a v případě potřeby nastuduješ do 5 minut
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01
Re: Atmosfericke motory
vymena turba za atmosferu. zeby svitalo na lepsie casy?
https://auto.sme.sk/c/22136148/subaru-l ... ybava.html
https://auto.sme.sk/c/22136148/subaru-l ... ybava.html
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosfericke motory
Doby, kdy v F1 jezdil Prost, Senna, Piquet nebo třeba Mansell, teda 80. léta, jsou mnohýma považovaný za zlatou éru formulí, kdy nebyla tak svázaná předpisama a omezeníma. Tehdy platilo, že motory můžou bejt buďto atmosférický třílitry, nebo přeplňovaný patnáctistovky. Ty turbopatnáctky svojí atmosférickou konkurenci naprosto deklasovaly. Znovu opakuju, že šlo o patnáctistovky, teda menší motory, než jsou v F1 dneska a zároveň menší, než má půlka Ladaklubu. Se stejným přístupem (tj. extra motory na konkrétní závod, laděný co nejtěsnějš na životnost závodu či kvalifikace ) ty poloviční turba ovládaly šampionát.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Atmosfericke motory
on se dost brzy zacal omezovat maximalni tlak turba, ani ne tak kvuli vykonu jako kvuli extremne vysokym nakladum.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosfericke motory
Jo … to byla krása … třílitrový dvanáctihrnky
L.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01
Re: Atmosfericke motory
takze zrejme dalsie atmomotory na odpis, kedze u konkurencie koncia ix20/Venga s 1,6-tkou a obavam sa, ze novy model bude mat atmomotor
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01
Re: Atmosfericke motory
teraz mas krasu na cestach, 1-litrovy turbo 3-hrnek a ako to super jazdi v tej Octavke
Luděk Musil píše:Jo … to byla krása … třílitrový dvanáctihrnky
L.
Re: Atmosfericke motory
Jo, super to jezdí v té octavce. Ale jak dlouho.....?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Atmosfericke motory
No upřímně sem trochu skeptickej k takovýmu tomu hospodskýmu "ty nový auta prd vydržej", dyk to se říkalo vždycky a některý ty auta o kerejch se to taky říkalo, tak jezděj do dneska a naopak se teď o nich v tý hospodě říká jaký to sou držáky
Ale jak to jezdí v octávii netuším, ale mám to ve fábii a jezdí se mi s tím teda dost špatně, pokud padnou otáčky moc dolů tak to na plyn vůbec neraguje a navíc k tomu jsou jednička a dvojka poměrně dlouhý to má šestikvalt. No a pak to vyrazí zbytečně až moc.
Ale jak to jezdí v octávii netuším, ale mám to ve fábii a jezdí se mi s tím teda dost špatně, pokud padnou otáčky moc dolů tak to na plyn vůbec neraguje a navíc k tomu jsou jednička a dvojka poměrně dlouhý to má šestikvalt. No a pak to vyrazí zbytečně až moc.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosfericke motory
No jak dlouho, jak dlouho. Jak asi? Tak, jak je to nadimenzovaný. Mam tady pocit, jakoby snad o tutěch věcech rozhodoval obsah nebo přítomnost turba.
První odstavec Želvy je dobrej.
První odstavec Želvy je dobrej.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Atmosfericke motory
Veď ak sa Cory primotá koncom roka k pc a papierom tak nám dá myslím, dosť presné čísla ak to nebude firemné tajomstvo
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: Atmosfericke motory
Ohladom vydrze jednolitrov? Za ten rok, co som vo fachu, som este nevidel klaknuty motor 1,0 tsi. Najvyssi najazd bol 130tis. A s motorom sa nerobilo nic. A vseobecne e zatial neriesili nic vazne, len problem s klapkou, co nema s objemom nic spolocneLiftback píše:Veď ak sa Cory primotá koncom roka k pc a papierom tak nám dá myslím, dosť presné čísla ak to nebude firemné tajomstvo
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Atmosfericke motory
Tak presne nato som narážal, výdrž malých motorov v ťažších a povedzme veľkých automobiloch, ja čo viem osobne tak som zaregistroval pár prípadov s problematickou elektroinštaláciou? pri týchto motorizáciách v strednej triede octávií.
Asi najpresnejšie a najzaujímavejšie by bolo zrovnanie "našej Vesty" v službách taxi kde bolo video, so škodou - rapid alebo octáviou v službách taxi kde už môžu mať reálne nalietaných 300-500tis.km
Asi najpresnejšie a najzaujímavejšie by bolo zrovnanie "našej Vesty" v službách taxi kde bolo video, so škodou - rapid alebo octáviou v službách taxi kde už môžu mať reálne nalietaných 300-500tis.km
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosfericke motory
Není to sice litrové TSI, ale i tak je to reprezentant downsizingu, který mám v Octavii - 1,6TDi 77kW CLHA, výroba prosinec 2013. Taky podléhám obavě, že to možná padne na motor. Na ŠkodaPlus je na prodej jedna s najetými 272 000km. Odkaz bude jen na chvíli, než se prodá. Na té naší mám 112 000km a ročně najedu tak 10-15tKm, tak nebudu řešit víc, než zkrácení výměn oleje z 30 000 na max 15 000km.
Nevím proč tu řešíme výdrž litrového TSi. Kdo točí kilometry a chce výdrž, ať si k tomu koupí odpovídající motor. Stačí kouknout do té nabídky ojetin, litrová TSi mají malé nájezdy, přes 100 000km tam není žádné. Evidentně se to do firem cesťákům nekupuje, zatímco na nákupy v LIDLu to vydrží léta.
Nevím proč tu řešíme výdrž litrového TSi. Kdo točí kilometry a chce výdrž, ať si k tomu koupí odpovídající motor. Stačí kouknout do té nabídky ojetin, litrová TSi mají malé nájezdy, přes 100 000km tam není žádné. Evidentně se to do firem cesťákům nekupuje, zatímco na nákupy v LIDLu to vydrží léta.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Atmosfericke motory
Ve firmě máme několik 1,2 TSI s nájezdem přes 200 tisíc km. Na žádném se doteď neřešilo turbo. Jediné větší opravy jsou po nehodách.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24